IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Poetin maakt een ruïne van Oekraïne [oorlog in Oekraïne topic] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 17-02-2025 13:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

elkaar de portemonnee strelen, is dat hoe ze dat tegenwoordig noemen?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 17-02-2025 14:09 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2025 11:53 schreef Dypfrys het volgende:
Oost Duitsland werd ook soort van geannexeerd door West Duitsland na de val van de muur...

Ik heb nog nooit de term "geannexeerd door" gehoord in het kader van de hereniging van Oost- en West-Duitsland.
Is ook een manier om naar de geschiedenis te kijken, natuurlijk .
Overigens heeft ieder conflict een voorgeschiedenis. Wat denk je nou, waarom al die Oostbloklanden begin jaren 90 gillend bij "ons" op de deur stonden te bonken of wij ze alsjeblieft bij de - toen nog - EEG wilden "annexeren" en of ze alsjeblieft please please puppy-eyes per eergisteren Navolid mochten worden. Vat niet omdat het een groot feestje met Russen als buren is geweest door de eeuwen heen. Daar kunnen ze ze sinds de stichting van het Russische rijk ergens rond 1550 ( blote hoofd ) over meepraten.
En uitbreiding van de Navo een dingetje voor Putin? Kom nou toch, 0 komma 0 reactie op de toetreding van Finland en Zweden tot de Navo en, belangrijker, hij haalt zijn luchtverdediging langs de Navogrenzen weg om Moskou, Leningrad en militaire doelen in oost-Oekraine, Rostov, Krasnodar etc. te beschermen tegen Oeki-drones en missiles.
Dus hij weet donders goed dat de Navo geen aanvalsalliantie is.
Maar goed, "we" moeten Putin toch ook wat gunnen kennelijk. Zelfs Rob de Wijk was daar het eerste oorlogsjaar stellig van overtuigd. Op dat moment telde de internationale rechtsorde voor deze D66er kennelijk wat minder

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

Sater
Usericon van Sater
Posted 17-02-2025 15:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2025 14:09 schreef DuncanMcDane het volgende:
Ik heb nog nooit de term "geannexeerd door" gehoord in het kader van de hereniging van Oost- en West-Duitsland.
Is ook een manier om naar de geschiedenis te kijken, natuurlijk .

Ja, in Russiche schoolpropaganda: https://www.dw.com/de/wiedervereinigung-russland-spricht-von-annexion-der-ddr/a-66965667

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-02-2025 15:24 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Tsja, soort van toch? Technisch gezien was de Bondsrepubliek geen opvolger maar een reunificatie waarbij West Duitsland werd gecontinueerd met Oost Duitsland als uitbreiding. Ik bedoelde hier geen Russische propaganda te droppen met betrekking tot "soort van annexatie" alsof het een oorlogshandeling was

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-02-2025 16:18 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hoe nu verder?

Ik vind de voorgestelde vrede van Trump prima, om de redenen die ik eerder al aangaf: Oekraïne kan niets meer en langzaam maar zeker verliezen ze sowieso steeds meer terrein.

https://deepstatemap.live/en#6/49.4383200/32.0526800

Als je het daar NIET mee eens bent, en dat lijkt een groot gedragen gedachte te zijn op dit forum, dan moet de EU dus iets gaan doen.

Want Trump STOPT met wapenleveranties over een maand of drie. Dit betekent dat UA dan niets anders kan doen dan de voorgestelde vrede van de USA aan te nemen.

Als de EU iets te zeggen wil gaan hebben over dit hele gebeuren, dan moet de EU dus iets gaan DOEN in plaats van alleen maar janken dat we bij de besprekingen willen zitten.

De EU moet snel met een bewapeningsplan plan komen om Oekraïne snel van zware wapens en andere middelen te voorzien om de strijd met de Russen aan te gaan, en het verloren terrein terug te winnen.
UA doet al een jaar niks anders dan enkel de Russische opmars afremmen, en we zullen moegestreden militairen dus ook vooral moeten zien te motiveren.

En dan nog vijf-zes-twaalf jaar doorvechten om de verloren gebieden weer terug te veroveren.

Ik ben dus voor de vrede van Trump waarbij we 'alles weggeven' wat feitelijk een onjuiste uitdrukking is want we hebben niks.

Het alternatief is doorvechten, en dat heeft ook zijn voordeel: zolang Poetin in Oekraïne bezig is, vestigt hij zijn aandacht niet op andere gebieden.

Poetin is nu 73, en dit soort fratsen gaat hij dus nog vaker uithalen. Mij lijkt dat afwachten en dan wel hard ingrijpen beter.

Willen we dat niet, en willen we dus deze vrede niet, dan moet de EU keihard aan de bak om wapens te leveren.
Maar dat doen we niet.
We janken er liever wat op los.

Winter is coming

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-02-2025 16:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kletskoek

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-02-2025 16:32 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2025 15:55 schreef DuncanMcDane het volgende:
Freduk? Ik identificeer me nog steeds als DuncanMcDane

Wel handiger hoor, 1 account maar zie maar ff

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-02-2025 16:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wat is er kletskoek aan?

1) Gaat het juist heel goed aan het front in Oekraine?
2) Is de EU wel druk bezig met wapenleveranties
3) Gaat de USA niet stoppen met wapenleveranties?
4) Hebben 'we' juist nog wel heel veel troeven in handen? WELKE?

Winter is coming

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 17-02-2025 17:15 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2025 16:23 schreef Ktulu het volgende:
ND gaat prat op zijn onafhankelijk en kritisch denken. Dat heeft hij geleerd van lekker dwarsige bronnen en voorbeelden die tenminste niet in de pas lopen!

Hoe ironisch dat hij die bronnen kritiekloos fanboyt en daarmee zijn eigen onvermogen kritisch te denken etaleert. Want alle MSM-berichtgeving is immers regimepers!

Kostelijk dit.

Die zal ik toch eens even voor je corrigeren.

Ktulu gaat prat op zijn onafhankelijk en kritisch denken. Dat meent hij te hebben geleerd van lekker eenzijdige bronnen en voorbeelden vanuit de MSM!

Hoe ironisch dat hij die bronnen kritiekloos fanboyt en daarmee zijn eigen onvermogen kritisch te denken etaleert. Want alle niet-MSM-berichtgeving is immers fake news en desinformatie!

Kostelijk dit.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 17-02-2025 18:46 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ik hoop dat het goed uitpakt voor jullie man...

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

DuncanMcDane
Posted 18-02-2025 0:28 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2025 16:32 schreef Dypfrys het volgende:
Wel handiger hoor, 1 account maar zie maar ff

Euh?
Volgens mij zie jij spookjes.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 18-02-2025 1:23 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gelul. Wij zijn hetzelfde account.

Winter is coming

DuncanMcDane
Posted 18-02-2025 12:07 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Pfffft. Had ik mijn linkerhandje toestemming gegeven om mijn rechterhandje weg te drukken?

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 18-02-2025 12:41 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 17 februari 2025 16:33 schreef Freduk het volgende:
Wat is er kletskoek aan?

1) Gaat het juist heel goed aan het front in Oekraine?
2) Is de EU wel druk bezig met wapenleveranties
3) Gaat de USA niet stoppen met wapenleveranties?
4) Hebben 'we' juist nog wel heel veel troeven in handen? WELKE?
Dat Oekraïne het niet heel goed doet, betekent nog niet dat Rusland het wel goed doet. Vergeet niet dat wat een drie daagse campagne moest worden na drie jaar exact nog niets heeft opgeleverd. En dan terwijl iedereen dacht dat het Russische leger het op een na beste leger ter wereld was. Al die Wunderwaffen van Poetin blijken gewoon niet te bestaan. Het is Egypte in de Zes daagse oorlog.
Maar eerlijk is eerlijk, Rusland weet zich economisch nog heel redelijk staande te houden. De Cees van der Laantjes van deze wereld die iedere maand weer opnieuw de ineenstorting van de Russische economie voorspellen dienen in hun gezicht te worden uitgelachen.
De EU levert collectief meer dan de VS. Vergeet ook niet dat de F16’s waarmee Oekraïne vliegt uit Nederlandse en Deense voorraad komen.
Niemand heeft gezegd dat de VS gaan stoppen met leveren. Dit zal heel erg afhangen van zowel de opstelling van Poetin als Zelensky als welke hersenscheet op welk moment Trump wel of niet dwarszit en of ondersteunend personeel de te ondertekenen stukken wel of niet voor hem verstopt. Als Poetin zich onmogelijk opstelt, zou Trump de leveringen wel eens kunnen opvoeren. Hij heeft ooit gezegd dat hij een deal gaat neerleggen, en als Zelensky dan weigert, Oekraïne niets meer krijgt, maar dat als Poetin weigert, Oekraïne alles krijgt wat ze nodig hebben om Rusland te verslaan.
Duitsland heeft nog geen lange afstandsraketten geleverd. Europa heeft haar eigen legers, materialen en voertuigen nog. Er vliegen bijvoorbeeld geen F35’s door het Oekraïense luchtruim. Er zijn (nog) geen Europese boots on the ground in Oekraïne.

DuncanMcDane
Posted 18-02-2025 14:34 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Freduk, laat ik het heel simpel zeggen; 3 jaar, hoeveel is Poetin in die tijd opgeschoten en wat heeft hem dat materieel en financieel momenteel gekost en hoe lang kan hij dat nog volhouden?
Hint: Hij heeft Donbass nog niet eens helemaal te pakken. Hij heeft sinds de blitz in februari '22 geen enkele grote stad te pakken gekregen en zijn grootste vooruitgang sinds die tijd is nog geen 50 kilometer. De bezette gebieden leveren overigens niks op maar kosten alleen maar geld. Overigens is wat Oekraine momenteel doet grond verdedigen zolang het kan om tijd te rekken en dan terug te trekken naar het volgende verdedigbare punt.
Een ander teken aan de wand, de veranderende artillerieverhouding aan het front. Tijdens de inval was de verhouding ruwweg 20:1 wbt stukken geschut in het voordeel van Rusland. Nu, met alle Noord-Koreaanse steun ligt dat tussen 2:1 en 1:1. Waarbij we moeten aantekenen dat de Oekrainse artillerie veel nauwkeuriger is dan de Russische.
Etc. etc.
Als je wilt, waarde alter ego , kan ik er wel een aardig overzicht geven maar dat kost klauwen met tijd en opzoekwerk dus ik doe dat alleen als het ook daadwerkelijk gelezen wordt.
Zelf onderzoek doen? ( )
Interessant om te volgen zijn de volgende figuren:
-Jake Broe ( nieuws, ook US, en duiden )
-Inside Russia ( Konstantin, Russische patriot/econoom die de interne situatie in Rusland duidt )
-Perun en Andrew Perpetua ( statistieken en nummers )
-Denys Davidov, dagelijkse updates, map en kritisch op de Oekrainse politiek en commando.
-Times Radio, duiders in het algemeen, veel hoge ex-militairen.
-Mercado ( ex-Maga en militair - en PSTD-patient, wat wel te merken is -, over Maga en de Republikeinse propaganda
-Military & History, Thorsten Heinrich, Duitse duider en hobbystrateeg. Voegt vind ik zelf niet veel toe aan de andere maar is wel ehm, Deutschgrundlich, zullen we maar zeggen, Plus hij heeft een prachtige Pickelhaube op de achtergrond staan... ).
-Silicon Curtain, achtergrondinfo.
-Russian Media Monitor, over de Russische propaganda en bagger die dagelijks over de Russen op RT1 wordt uitgestrooid. Met Solovyov, Simonyan, Skabeeba en andere Goebelsjes...
Is weer eens wat anders dan Radio Veronica op weg naar het werk .

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 18-02-2025 14:52 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Komt inderdaad nog eens bij dat Oekraïne al maanden een stuk Russisch moederland bezet en dat ook de inzet van twaalfduizend Noord-Koreanen daar niets aan heeft veranderd. Beide partijen hebben geenszins de uitgangspositie iets te eisen. Alleen Trump is te dom om door de Russische propaganda heen te prikken en lijkt oprecht te geloven dat Poetin een gelijkwaardige partij aan de VS is.

DuncanMcDane
Posted 18-02-2025 15:21 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Dat ook nog eens inderdaad. 6 maanden ondertussen en Oekraine verdedigt daar "mobiel", dus dat wil zeggen dat ze niet koste wat kost aan een stuk grond vasthouden maar als het teveel verliezen kost ze zich terugtrekken en gewoon op een ander punt de Russische stellingen penetreren.
Met hun problemen op logistiek gebied en de dagelijkse drone- en missileaanvallen op Russische raffinaderijen en depots is dat een extra factor die het de Russen bemoeilijkt.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-02-2025 15:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 februari 2025 14:52 schreef KwelgeestIV het volgende:
Komt inderdaad nog eens bij dat Oekraïne al maanden een stuk Russisch moederland bezet en dat ook de inzet van twaalfduizend Noord-Koreanen daar niets aan heeft veranderd. Beide partijen hebben geenszins de uitgangspositie iets te eisen. Alleen Trump is te dom om door de Russische propaganda heen te prikken en lijkt oprecht te geloven dat Poetin een gelijkwaardige partij aan de VS is.

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als Trump all-in zou gaan tegen Rusland denk je dan niet dat ook China zich ermee gaat bemoeien? En die kiezen met zeer grote waarschijnlijkheid niet de kant van Trump.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 18-02-2025 15:35 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 18 februari 2025 15:28 schreef Natural Disaster het volgende:
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als Trump all-in zou gaan tegen Rusland denk je dan niet dat ook China zich ermee gaat bemoeien? En die kiezen met zeer grote waarschijnlijkheid niet de kant van Trump.

Trump kan onder dreiging van het leveren van significante wapens aan Oekraïne Poetin aan de onderhandelingstafel met Oekraïne dwingen.
Door nu zelf op de stoel van Oekraïne te gaan zitten doet hij alsof Rusland een grootmacht is gelijkend aan de VS, terwijl het Rusland is dat op het slagveld niets voor elkaar krijgt.

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2025 19:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2025 15:28 schreef Natural Disaster het volgende:

Kletskoek. China heeft in de US een enorme afzetmarkt met een waarde van $436 miljard per jaar (opgezocht, dat was in 2023). Dat gaan ze echt niet op het spel zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-02-2025 19:18]

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-02-2025 19:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je bent zelf klestkoek.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

DuncanMcDane
Posted 19-02-2025 0:45 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Lachwekkende bijdrage vanavond van Ralph Dekker ( FvD ) tijdens het Oekrainedebat. Hij kent zijn feiten niet ( nou ja, alternatieve feiten, daar is hij een koning in ), hij kent de historie van het conflict niet en zijn analyses zijn 1 op 1 Kremlinpraat.
Hij had een topfunctie bij een bank. Nou, volgens Ralph is er geen inflatie in Rusland ( de rente is 21%, dus bedrijven moeten tegen 21% lenen. Succes met winst maken ), is er 4% economische groei, hebben ze geen last van de sancties en zijn de orders niet aan te slepen.
Militaire orders, klopt. Die naar Oekraine rijden of vliegen, daar iets in puin schieten of zelf worden vernietigd en dat was het dan. Weer een miljoentje weg. Levert helemaal niks op, behalve 1 grote boem.
Echt, ik ben er nog steeds niet uit of die vent een trol of een mol is maar dat kan je toch niet serieus nemen?

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2025 7:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 februari 2025 19:18 schreef spectre het volgende:
Kletskoek. China heeft in de US een enorme afzetmarkt met een waarde van $436 miljard per jaar (opgezocht, dat was in 2023). Dat gaan ze echt niet op het spel zetten.

Precies dat, ze willen VS wel een toontje lager laten zingen maar niet hun grootste afzetmarkt om zeep helpen terwijl ze er economisch niet al te best voor staan.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2025 7:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 februari 2025 14:34 schreef DuncanMcDane het volgende:
Freduk, laat ik het heel simpel zeggen; 3 jaar, hoeveel is Poetin in die tijd opgeschoten en wat heeft hem dat materieel en financieel momenteel gekost en hoe lang kan hij dat nog volhouden?
Hint: Hij heeft Donbass nog niet eens helemaal te pakken. Hij heeft sinds de blitz in februari '22 geen enkele grote stad te pakken gekregen en zijn grootste vooruitgang sinds die tijd is nog geen 50 kilometer. De bezette gebieden leveren overigens niks op maar kosten alleen maar geld. Overigens is wat Oekraine momenteel doet grond verdedigen zolang het kan om tijd te rekken en dan terug te trekken naar het volgende verdedigbare punt.
Een ander teken aan de wand, de veranderende artillerieverhouding aan het front. Tijdens de inval was de verhouding ruwweg 20:1 wbt stukken geschut in het voordeel van Rusland. Nu, met alle Noord-Koreaanse steun ligt dat tussen 2:1 en 1:1. Waarbij we moeten aantekenen dat de Oekrainse artillerie veel nauwkeuriger is dan de Russische.
Etc. etc.
Als je wilt, waarde alter ego , kan ik er wel een aardig overzicht geven maar dat kost klauwen met tijd en opzoekwerk dus ik doe dat alleen als het ook daadwerkelijk gelezen wordt.
Zelf onderzoek doen? ( )
Interessant om te volgen zijn de volgende figuren:
-Jake Broe ( nieuws, ook US, en duiden )
-Inside Russia ( Konstantin, Russische patriot/econoom die de interne situatie in Rusland duidt )
-Perun en Andrew Perpetua ( statistieken en nummers )
-Denys Davidov, dagelijkse updates, map en kritisch op de Oekrainse politiek en commando.
-Times Radio, duiders in het algemeen, veel hoge ex-militairen.
-Mercado ( ex-Maga en militair - en PSTD-patient, wat wel te merken is -, over Maga en de Republikeinse propaganda
-Military & History, Thorsten Heinrich, Duitse duider en hobbystrateeg. Voegt vind ik zelf niet veel toe aan de andere maar is wel ehm, Deutschgrundlich, zullen we maar zeggen, Plus hij heeft een prachtige Pickelhaube op de achtergrond staan... ).
-Silicon Curtain, achtergrondinfo.
-Russian Media Monitor, over de Russische propaganda en bagger die dagelijks over de Russen op RT1 wordt uitgestrooid. Met Solovyov, Simonyan, Skabeeba en andere Goebelsjes...
Is weer eens wat anders dan Radio Veronica op weg naar het werk .

Ter aanvulling: waar eerst de artillerie de dienst uit maakte Ijn dat nu toch echt de drones. En een groot verschil daarmee is dat Oekraïne niet meer zo afhankelijk is van de VS.
Europa blijft achter met leveren van een hoop materieel en munitie, en vooral ook de productie daarvan. Maar Oekraïne bouwt steeds meer zelf in huis.Ook qua rakketen inclusief lange afstand zijn ze aardig op weg. Het zij geen atacms maar een stukgoedkoper en raken binnen dezelfde range.
Met het Europese financiële steun zijn ze niet hopeloos verloren als de VS zich meer terugtrekt.

Rusland is echt wel zijn laatste spullen en mensen aan het verbrassen voor minimale winst.
Dat is te redelijk goed terugte leiden met al het fotobewijs van tegenwoordig https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html?m=1

In een maand gaan er meer tanks doorheen dan Rusland in een jaar kan bouwen. En zelf daarmee spreken we over winst van weilandjes en dorpjes. Bachmoet, Avdivka en Pokrovsk zijn vergelijkbaar met Vlaardingen, Tietsjerkstradeel en Veenendaal.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-02-2025 9:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

https://www.theguardian.com/world/2025/feb/19/trump-ukraine-war-russia-could-have-made-a-deal

quote:
“Today I heard, ‘oh, well, we weren’t invited.’ Well, you’ve been there for three years ... You should have never started it. You could have made a deal,” he said.

Wat een schaamteloze schoft is het ook.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com