|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jij en je alipaljassen signature |
|
Is de term rariteitenkabinet al gevallen in de media, of gaat dat nog komen? Winter is coming |
|
meer een kabinetniet signature |
|
quote: Je bent er zelf bij betrokken zie ik. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Mevrouw Flapoor had voet bij stuk moeten houden en niet in zee moeten gaan met de PVV. Ik ben benieuwd wie de eerste is die af gaat haken. Ik gok op VVD of NSC. Verder heb ik te doen met Schoof. Persoonlijk had ik na deze 2 dagen kleutergeneuzel het bijltje er al met een dikke bij neergegooid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat eindeloze gejank vanuit de linkse hoek en Denk kun je inderdaad kindergeneuzel noemen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is die Esther Ouwehand een verschrikkelijk sarcastisch zuigertje zeg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze is niet vies van een vuistje, die hucow. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zou zij nou evenveel succes geoogst hebben met de gevierde 'Huak Tuah' uitspraak indien zij die uitspraak deed, als het Huak Tuah-meisje? Of toch beduidend minder? [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 06-07-2024 14:32] Winter is coming |
|
quote: Die wil wel verder dan up to the wrist. Up to the elbow. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: En bedankt. Ik ben beelddenker en heb nu op mijn netvlies staan hoe zij hem erin schoof. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
En dat is al grappig zonder het gebruik van het woord Dick. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja hier zijn de laatste grappen nog niet over gemaakt vrees ik. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Tweet van de dag: https://x.com/henkwestbroek/status/1810328739957653614 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben nog steeds een trouwe kijker van het NOS - journaal en de omringende nieuwsprogramma's, en het valt me op dat er heel vaak aangehaald wordt dat het vertrouwen in de overheid enorm gedaald is de afgelopen week. Ik heb gezien dat er inderdaad wat ruzie gemaakt wordt, en het niet lekker loopt. Maar is het vertrouwen hierdoor echt geschaad? Kijkend naar hoe het er voor deze formatie aan toe ging: het wantrouwen wat er eerst was naar de van oudsher gevestigde politiek toe, dat werd toch niet veroorzaakt doordat politici niet precies wisten hoe ze zich bij een interruptiemicrofoon moeten gedragen, want dat weet de gemiddelde NL-er denk ik ook niet, of omdat Wilders vaak bot is, want dat wist de gemiddelde NL-er ondertussen toch ook wel al, maar door iets heel anders? Zou het onderdeel kunnen zijn van een bepaalde exit-strategie om zo snel mogelijk het beeld te schetsen dat het niets wordt, het vertrouwen laag is, enzovoorts? Want puur kijkend naar mezelf, sta ik totaal niet te kijken van de recent plaatsgevonden zaken, daar in vak K. Het verandert mijn vertrouwen in het kersverse kabinet helemaal niet. Laat ze eerst maar eens beginnen, en na een half jaartje ofzo zien we wel toch? Of herkennen veel mensen zich juist wel in de door de NPO-spreekbuizen aangedragen stelling dat het vertrouwen in het kabinet nu al flink gedaald is? [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 09-07-2024 19:48] Winter is coming |
|
Het vertrouwen in jankend links zal er niet op vooruit gegaan zijn nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee is pure beïnvloeding van de argeloze kijker. Het lijkt er op dat alles uit te kast moet worden getrokken om dit rechtse kabinet geen eerlijke kans te geven. Ik vond de analyse van De Wereld Is Vierkant wel goed. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Vraag het aan de mensen die op de coalitiepartijen gestemd hebben, daar is het vertrouwen vooral gedaald. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-henri-bontenbal-3/ Ik quote hem toch even, omdat het kan. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat kan helemaal niet. Die Kaagheks had de overheidsfinanciën keurig achtergelaten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heeft ze prima gedaan. Tijdens de crisis in 2007 was Nederland zo dom om niet Keynesiaans (is dit een woord) te investeren waardoor het herstel langer duurde dan de rest van Europa. Daarvan geleerd hebbend pakte Kaag na de Coronacrisis de handschoen op door anti-cyclisch te investeren. Daarna was het plan een koerswijziging. Mij niet helemaal bekend of dit ook inmiddels al is geweest of dat dit aan het nieuwe kabinet is gelaten. Maar Kaag heeft het prima gedaan, macro economisch gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 15-07-2024 17:47] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Dat kan toch helemaal niet? Het is toch een heks? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ga nog wat kalk op je akkers uitrijden voodat die helemaal verzuurd zijn door jouw aanblik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-sigrid-kaag-11/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |