IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-07-2024 21:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hoezo jullie?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2024 11:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jij en je alipaljassen


signature


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 05-07-2024 13:24 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Is de term rariteitenkabinet al gevallen in de media, of gaat dat nog komen?


Winter is coming


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2024 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

meer een kabinetniet


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 05-07-2024 16:57 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2024 11:22 schreef Hypnos het volgende:
jij en je alipaljassen


Je bent er zelf bij betrokken zie ik.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2024 6:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mevrouw Flapoor had voet bij stuk moeten houden en niet in zee moeten gaan met de PVV.

Ik ben benieuwd wie de eerste is die af gaat haken.
Ik gok op VVD of NSC.

Verder heb ik te doen met Schoof. Persoonlijk had ik na deze 2 dagen kleutergeneuzel het bijltje er al met een dikke bij neergegooid.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2024 6:58 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat eindeloze gejank vanuit de linkse hoek en Denk kun je inderdaad kindergeneuzel noemen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2024 12:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat is die Esther Ouwehand een verschrikkelijk sarcastisch zuigertje zeg.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2024 13:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ze is niet vies van een vuistje, die hucow.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 06-07-2024 14:30 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zou zij nou evenveel succes geoogst hebben met de gevierde 'Huak Tuah' uitspraak indien zij die uitspraak deed, als het Huak Tuah-meisje?

Of toch beduidend minder?

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 06-07-2024 14:32]


Winter is coming


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 06-07-2024 19:41 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2024 13:01 schreef Natural Disaster het volgende:
Ze is niet vies van een vuistje, die hucow.






Die wil wel verder dan up to the wrist. Up to the elbow.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 06-07-2024 22:05 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2024 19:41 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Die wil wel verder dan up to the wrist. Up to the elbow.

En bedankt. Ik ben beelddenker en heb nu op mijn netvlies staan hoe zij hem erin schoof.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
van de Tegenpartij
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-07-2024 22:20 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



En dat is al grappig zonder het gebruik van het woord Dick.


"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!"


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 06-07-2024 22:23 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ja hier zijn de laatste grappen nog niet over gemaakt vrees ik.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-07-2024 17:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tweet van de dag:

https://x.com/henkwestbroek/status/1810328739957653614

quote:
In twee jaar tijd zijn de basisboodschappen 31 procent duurder geworden. Brood, jam, eieren, aardappelen en dergelijke. Het enige voedsel dat voor mensen met een laag loon nog betaalbaar is? Troep met bewerkt vet en goedkope suikers. En links maakt zich druk om links.#armoede




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 09-07-2024 19:46 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik ben nog steeds een trouwe kijker van het NOS - journaal en de omringende nieuwsprogramma's, en het valt me op dat er heel vaak aangehaald wordt dat het vertrouwen in de overheid enorm gedaald is de afgelopen week.

Ik heb gezien dat er inderdaad wat ruzie gemaakt wordt, en het niet lekker loopt. Maar is het vertrouwen hierdoor echt geschaad?

Kijkend naar hoe het er voor deze formatie aan toe ging: het wantrouwen wat er eerst was naar de van oudsher gevestigde politiek toe, dat werd toch niet veroorzaakt doordat politici niet precies wisten hoe ze zich bij een interruptiemicrofoon moeten gedragen, want dat weet de gemiddelde NL-er denk ik ook niet, of omdat Wilders vaak bot is, want dat wist de gemiddelde NL-er ondertussen toch ook wel al, maar door iets heel anders?

Zou het onderdeel kunnen zijn van een bepaalde exit-strategie om zo snel mogelijk het beeld te schetsen dat het niets wordt, het vertrouwen laag is, enzovoorts?

Want puur kijkend naar mezelf, sta ik totaal niet te kijken van de recent plaatsgevonden zaken, daar in vak K. Het verandert mijn vertrouwen in het kersverse kabinet helemaal niet. Laat ze eerst maar eens beginnen, en na een half jaartje ofzo zien we wel toch?

Of herkennen veel mensen zich juist wel in de door de NPO-spreekbuizen aangedragen stelling dat het vertrouwen in het kabinet nu al flink gedaald is?

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 09-07-2024 19:48]


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-07-2024 19:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het vertrouwen in jankend links zal er niet op vooruit gegaan zijn nee.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 09-07-2024 20:01 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2024 19:46 schreef Freduk het volgende:
Ik ben nog steeds een trouwe kijker van het NOS - journaal en de omringende nieuwsprogramma's, en het valt me op dat er heel vaak aangehaald wordt dat het vertrouwen in de overheid enorm gedaald is de afgelopen week.

Ik heb gezien dat er inderdaad wat ruzie gemaakt wordt, en het niet lekker loopt. Maar is het vertrouwen hierdoor echt geschaad?

Kijkend naar hoe het er voor deze formatie aan toe ging: het wantrouwen wat er eerst was naar de van oudsher gevestigde politiek toe, dat werd toch niet veroorzaakt doordat politici niet precies wisten hoe ze zich bij een interruptiemicrofoon moeten gedragen, want dat weet de gemiddelde NL-er denk ik ook niet, of omdat Wilders vaak bot is, want dat wist de gemiddelde NL-er ondertussen toch ook wel al, maar door iets heel anders?

Zou het onderdeel kunnen zijn van een bepaalde exit-strategie om zo snel mogelijk het beeld te schetsen dat het niets wordt, het vertrouwen laag is, enzovoorts?

Want puur kijkend naar mezelf, sta ik totaal niet te kijken van de recent plaatsgevonden zaken, daar in vak K. Het verandert mijn vertrouwen in het kersverse kabinet helemaal niet. Laat ze eerst maar eens beginnen, en na een half jaartje ofzo zien we wel toch?

Of herkennen veel mensen zich juist wel in de door de NPO-spreekbuizen aangedragen stelling dat het vertrouwen in het kabinet nu al flink gedaald is?


Nee is pure beïnvloeding van de argeloze kijker. Het lijkt er op dat alles uit te kast moet worden getrokken om dit rechtse kabinet geen eerlijke kans te geven. Ik vond de analyse van De Wereld Is Vierkant wel goed.



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2024 12:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2024 19:46 schreef Freduk het volgende:
Ik ben nog steeds een trouwe kijker van het NOS - journaal en de omringende nieuwsprogramma's, en het valt me op dat er heel vaak aangehaald wordt dat het vertrouwen in de overheid enorm gedaald is de afgelopen week.

Ik heb gezien dat er inderdaad wat ruzie gemaakt wordt, en het niet lekker loopt. Maar is het vertrouwen hierdoor echt geschaad?

Kijkend naar hoe het er voor deze formatie aan toe ging: het wantrouwen wat er eerst was naar de van oudsher gevestigde politiek toe, dat werd toch niet veroorzaakt doordat politici niet precies wisten hoe ze zich bij een interruptiemicrofoon moeten gedragen, want dat weet de gemiddelde NL-er denk ik ook niet, of omdat Wilders vaak bot is, want dat wist de gemiddelde NL-er ondertussen toch ook wel al, maar door iets heel anders?

Zou het onderdeel kunnen zijn van een bepaalde exit-strategie om zo snel mogelijk het beeld te schetsen dat het niets wordt, het vertrouwen laag is, enzovoorts?

Want puur kijkend naar mezelf, sta ik totaal niet te kijken van de recent plaatsgevonden zaken, daar in vak K. Het verandert mijn vertrouwen in het kersverse kabinet helemaal niet. Laat ze eerst maar eens beginnen, en na een half jaartje ofzo zien we wel toch?

Of herkennen veel mensen zich juist wel in de door de NPO-spreekbuizen aangedragen stelling dat het vertrouwen in het kabinet nu al flink gedaald is?

Vraag het aan de mensen die op de coalitiepartijen gestemd hebben, daar is het vertrouwen vooral gedaald.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2024 16:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-henri-bontenbal-3/

Ik quote hem toch even, omdat het kan.

quote:
Beste Henri,

Als één partij(tje) zich sinds de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november 2023 van de bevriende media mag profileren als vertegenwoordiger van het fatsoen, dan is het jouw CDA wel.

Vergeten zijn de (verwijderde) tweets waarin je mensen op de meest ordinaire manier de tering schold.

‘Fatsoen moet je doen’ en jij bent blijkbaar gecast voor de rol van moraalridder.

En je weigert geen enkele uitnodiging voor een radio- of tv-interview, dat helpt ook om geliefd te zijn bij de Rolodex-miepjes in medialand.

Gaan we nu even over naar Nijmegen, de stad waar een andere CDA-coryfee, Hubert Bruls, als burgemeester de scepter zwaait.

In Nijmegen begint morgen de Vierdaagse.

En wat konden we gisteren in alle media lezen?

“De groep Nijmegen4Palestine wil tijdens de Nijmeegse Vierdaagse wandelaars aanspreken die symbolen dragen van het Israëlische leger. Ze worden dan gevraagd de stad te verlaten, want de protestgroep wil niet dat het wandelevenement gebruikt wordt voor Israëlische propaganda.

Een woordvoerder van de Vierdaagse verwacht niet dat de groep Israëlische militairen gaat tegenkomen, want die nemen al tientallen jaren niet deel aan het evenement. Ook Israëlische veteranen niet. Wel zijn er burgerdeelnemers met een Israëlisch paspoort.

Toch zegt een woordvoerder van Nijmegen4Palestine het beangstigend te vinden ‘dat de IDF, het Israëlische leger, in onze stad vrij rond kan lopen’. Hij geeft aan dat de groep daarom een geweldloze burgerwacht heeft opgezet die op zoek gaat naar wandelaars die met de IDF verbonden zijn.”

Een burgerwacht…

Mensen ‘vragen’ de stad te verlaten…

In goed Duits heet dat: Juden Raus!

Hebben we CDA-burgemeester Hubert Bruls dit aangekondigde fascisme van die Hamas-apologeten in de meest duidelijke bewoordingen horen veroordelen?

Natuurlijk niet!

Hebben we, nu CDA-burgemeester Hubert Bruls zich als een ware burgemeester in oorlogstijd van zijn slechtste kant laat zien door weg te kijken van dit onversneden antisemitisme, CDA-leider Henri Bontenbal dit gajes tot de orde horen roepen?

Natuurlijk niet!

En het is langzamerhand echt zo, dat wie zwijgt, collaboreert.

Dus dat hele marketingverhaal van jou over fatsoen?

Moreel leiderschap in je broekje.

Je blijft gewoon dat irritante teringlijertje uit de Rolo-reclame.

Ik hoop maar één ding.

Dat je de rest van je leven nog veel Joodse olifanten mag tegenkomen.

Groet,

JanD

PS. Cadeautje! Opdat wij niet vergeten…

UPDATE Het opperhoofd van Havanna aan de Waal is wakker. “Denk om de toon, fascisten!”









Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2024 17:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Dat kan helemaal niet. Die Kaagheks had de overheidsfinanciën keurig achtergelaten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 15-07-2024 17:45 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Heeft ze prima gedaan. Tijdens de crisis in 2007 was Nederland zo dom om niet Keynesiaans (is dit een woord) te investeren waardoor het herstel langer duurde dan de rest van Europa. Daarvan geleerd hebbend pakte Kaag na de Coronacrisis de handschoen op door anti-cyclisch te investeren. Daarna was het plan een koerswijziging. Mij niet helemaal bekend of dit ook inmiddels al is geweest of dat dit aan het nieuwe kabinet is gelaten. Maar Kaag heeft het prima gedaan, macro economisch gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 15-07-2024 17:47]


"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-07-2024 19:04 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2024 17:45 schreef Dypfrys het volgende:
Heeft ze prima gedaan. Tijdens de crisis in 2007 was Nederland zo dom om niet Keynesiaans (is dit een woord) te investeren waardoor het herstel langer duurde dan de rest van Europa. Daarvan geleerd hebbend pakte Kaag na de Coronacrisis de handschoen op door anti-cyclisch te investeren. Daarna was het plan een koerswijziging. Mij niet helemaal bekend of dit ook inmiddels al is geweest of dat dit aan het nieuwe kabinet is gelaten. Maar Kaag heeft het prima gedaan, macro economisch gezien.


Dat kan toch helemaal niet? Het is toch een heks?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2024 19:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ga nog wat kalk op je akkers uitrijden voodat die helemaal verzuurd zijn door jouw aanblik.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-07-2024 17:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-sigrid-kaag-11/

quote:
Mevrouw Kaag,

Soms zegt één foto meer dan duizend woorden.

Dus ik dacht: ik kan me kwaad gaan maken over de leugens van uw voormalige arm candy Rob Jetten, die enge mannetjesmakers als Jan Paternotte en de met de vijand heulende Nederlandse media (de DPG-couranten voorop), of ik kan gezellig een aflevering van ‘B en B Vol Liefde’ gaan kijken op Videoland ter voorbereiding op de speciale podcast die ik met Bas Paternotte maak.

Nou, dan is de keuze niet zo moeilijk.

Dan drop ik die foto:



Opdat héél Nederland weet wat een ongelooflijke mispeer uw leiderschap van D66 is geweest.

En welke schade daarmee is toegebracht aan huidige en toekomstige generaties.

Groet,

JanD






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen