IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-12-2024 10:31 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat is vooral een niet-rechtse hobby.

En ook binnen de aanhang van een vredelievende religie schijnt het voor te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 10:31]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 10:33 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Mwah, dat gebeurt aan beide kanten van het spectrum. Niet dat ik jou daarvan verdenk overigens ookal ga je voor mij wel wat te ver af en toe.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 10:36 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 10:27 schreef Dypfrys het volgende:
Als je radicaliseert gebeurt dat wel es toch

Zeker maar dat is wat anders.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2024 10:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 december 2024 9:19 schreef Freduk het volgende:
Ieder zo z'n beperkingen, maar dat het complete Volkskrant-blok de schappen in de winkels gaat leegtrekken enkel en alleen omdat Mark Rutte een beetje verontrustend gaat lopen doen is ook wel tamelijk bizar.
Hier vind ik ook wel iets van. Vooral omdat het nog niet zo lang geleden enorm progressief was om juist helemaal geen cash te hebben. En het vorige kabinet (onder Rutte) en vooral met D66 die beweging enorm promootte.
Mooi ook dat al die progressievelingen, die zich altijd zo'n zorgen maken om het gebrek aan burgerschap en kritisch lezen in de scholen, en de beïnvloedbaarheid van 'lageropgeleiden', zelf net zulke schapen blijken te zijn. Na ja, eigenlijk weten we dat sinds corona al... En nee, ik ben geen wappie maar wel kritisch.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 10:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 december 2024 10:33 schreef Dypfrys het volgende:
Mwah, dat gebeurt aan beide kanten van het spectrum. Niet dat ik jou daarvan verdenk overigens ookal ga je voor mij wel wat te ver af en toe.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-12-2024 11:07 by XXL Profiel van XXL

Zomaar even een vraag van iemand die eigenlijk bijna altijd met een pasje of zijn mobiel betaalt:

Zijn er hier eigenlijk mensen die niet gewoon altijd al cash thuis of op zak hebben voor het geval dat 'pasjes & co' even niet werkt?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2024 11:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 december 2024 11:07 schreef XXL het volgende:
Zomaar even een vraag van iemand die eigenlijk bijna altijd met een pasje of zijn mobiel betaalt:

Zijn er hier eigenlijk mensen die niet gewoon altijd al cash thuis of op zak hebben voor het geval dat 'pasjes & co' even niet werkt?
Ja ikke. Maar dat is ook omdat ik een deel van mijn inkomen altijd cash verwerf..

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 11:20 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 11:15 schreef bastianus het volgende:
Ja ikke. Maar dat is ook omdat ik een deel van mijn inkomen altijd cash verwerf..

Jij ouwe cokedealert

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-12-2024 11:21 by bastianus Profiel van bastianus

Ik zeg niks. Maar bij sos blijf ik uit de buurt. Vieze zooi.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 13-12-2024 11:32 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 13 december 2024 9:56 schreef Freduk het volgende:
Ja ik ga even tien uur lang naar een homofiel klinkende serie kijken om te snappen wat jij allemaal bedoelt.
Sorry, maar daar pas ik voor.
Niet alle posts zonder quote zijn voor jou bedoeld he. Als ik de volgende keer een reactie van je verwacht quote ik je gewoon, afgesproken?

I want you to caress me like a tropical priest

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 11:35 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 11:21 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg niks. Maar bij sos blijf ik uit de buurt. Vieze zooi.

Een slimme dealer nuttigt sowieso zijn eigen waren niet.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 11:46 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 11:32 schreef Tanteloos het volgende:
Niet alle posts zonder quote zijn voor jou bedoeld he. Als ik de volgende keer een reactie van je verwacht quote ik je gewoon, afgesproken?

Nee Tom, zo werkt dat niet op een forum. Echt niveautje kleuterschool dit.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 11:56 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:

Ja.

En vanwege de dreigende geopolitieke dreigingen moet je nog meer cash in huis hebben.

https://www.nu.nl/economie/6338672/banken-adviseren-hou-contant-geld-in-huis-vanwege-geopolitieke-dreigingen.html

https://www.nu.nl/economie/6338870/nederlanders-nemen-meer-contant-geld-op-na-advies-om-cash-in-huis-te-hebben.html

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 11:57]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-12-2024 15:08 by Freduk Profiel van Freduk

Je moet altijd wel wat aan geld hebben liggen voor verjaardagen en collectanten enzo toch?
Of inderdaad, omdat je even je pasje op je werk hebt laten liggen oid.

Ik heb een paar honderd eur/gbp/usd liggen, maar niet meer dan dat. De laatste gewoon puur te lui om in te gaan wisselen.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 15:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://x.com/SanderSassen/status/1867242137982783687

quote:
De maskers gaan af, Jodenhaat krijgt een gezicht, letterlijk. Het is nu duidelijk wie er achter die maandenlange pro-Hamas lobby zit in de politiek, dit zijn de nieuwe antisemieten.

#nietinmijnnaam #jodenhaat #hamas

En deze seniele vetklep ook nog natuurlijk:

En deze twee gedrochten:

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 16:03]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-12-2024 16:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:

Ik in elk geval niet. Hoe digitaler het kan, hoe beter. Als cash de enige mogelijkheid is, dan koop ik gewoon niks.

Het gehele “ja maar de banken zijn niet te vertrouwen!1!11”-gedoe ligt me niet.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 13-12-2024 16:25 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Waarom zou dat meteen met gebrek aan vertrouwen in de banken te maken moeten hebben?

Waarom niet gewoon geen zin hebben om twee keer naar de supermarkt te gaan voor de boodschappen?

Maar jij gaat toch gewoon twee keer naar de supermarkt als de pinautomaten niet werken dus.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 17:25 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 16:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Het gehele “ja maar de banken zijn niet te vertrouwen!1!11”-gedoe ligt me niet.

Gelukkig vertrouwen ze ons wel.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 17:34 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Ze moeten wel weten wat voor vlees ze in de kuip hebben om je te kunnen vertrouwen.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 18:10 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Punt is die banken kunnen er vrij weinig aan doen. Vanuit EU wet- en regelgeving wordt ze opgelegd de burger meer te controleren. Doen ze dit niet dan krijgen ze boetes.

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 13-12-2024 19:04 by SimsalaWim Profiel van SimsalaWim

quote:
Op 13 december 2024 11:56 schreef Natural Disaster het volgende:

En vanwege de dreigende geopolitieke dreigingen moet je nog meer cash in huis hebben.

https://www.nu.nl/economie/6338672/banken-adviseren-hou-contant-geld-in-huis-vanwege-geopolitieke-dreigingen.html

https://www.nu.nl/economie/6338870/nederlanders-nemen-meer-contant-geld-op-na-advies-om-cash-in-huis-te-hebben.html

Goed nieuws voor inbrekers!

Ouwe Zemelaar

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 19:06 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Ja, en die krijgen ze omdat men veel te weinig controle deed naar witwassen en terrorisme. Dus het echte probleem is niet de bank of de EU maar het feit dat het banksysteem en masse wordt gebruikt slash misbruikt door criminelen.

En de controles zijn in feite niet anders dan de zelfscancontrole bij de appie. Tsja, vertrouwen en misbruik is een lastige combinatie natuurlijk

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 19:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 december 2024 19:04 schreef SimsalaWim het volgende:
Goed nieuws voor inbrekers!

Jij snapt het. Tel daar nog de import van crimineel gedrag bij op en het gaat straks helemaal los.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 19:29 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 13 december 2024 19:06 schreef Dypfrys het volgende:
Ja, en die krijgen ze omdat men veel te weinig controle deed naar witwassen en terrorisme. Dus het echte probleem is niet de bank of de EU maar het feit dat het banksysteem en masse wordt gebruikt slash misbruikt door criminelen.

En de controles zijn in feite niet anders dan de zelfscancontrole bij de appie. Tsja, vertrouwen en misbruik is een lastige combinatie natuurlijk

Kijk anders eerst ff die Kassa uitzending om te zien tot wat voor bizarre taferelen dit leidt voor de normale burger.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 19:30 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Er gaat wel eens iets mis. Dat zal bij de appie ook zo zijn

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com