|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Linkse 'signatuur' klinkt vooral als een poging om links te lijken, maar het niet te zijn. Een accent binnen hun ideologie, niet de kern. Dus, ben je dan links? quote: Tsja, ze zitten de facto in het midden. Of het dan iets meer links of rechts is maakt ze niet minder midden. Echt links of rechts is het in ieder geval niet. quote: Hebben ze zeker gedaan, meewaaien. Deels opportunistisch, deels ook oprecht. Dus zou ook niet 'alle winden' zeggen. quote: Die moet ik gaan bekijken! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die meende ik me te herinneren, maar kon hem zo snel niet vinden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik ben meer benieuwd of ze (Sater en Specter) de moties hebben gecontroleerd op volledige inhoud of dat ze nu enkel goedkoop denken te kunnen binken met een quote van ND over de inhoud van moties. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.geenstijl.nl/5180534/vertrekkend-eu-ombudsvrouw-commissie-von-der-leyen-wordt-gerund-als-een-maffiaclub https://www.politico.eu/article/consiglieri-ursula-von-der-leyen-eu-commission-cabinet-ombudsman-emily-oreilly/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
Ja die was duidelijk aangedaan. Ik heb dan nogal snel medelijden. Er is voor zover ik weet ook geen duidelijke indicatie dat ze niet gewoon 'het goede' wil doen. Maar wat 'het goede' dan is daar zijn de meningen daarover dan ook verdeeld. Het lijkt me dus dat je zin doordrukken voor 'het goede' tot disproportioneel veel haat gaat leiden, en ik vermeen door de regels heen te lezen dat dit juist is waar Ursula VDL van beticht wordt. En zo komt zo ook wel een beetje over. Elitair. De wijsheid in pacht hebbend. Europeanen 'tegen zichzelf' beschermend. Zich inzettend voor 'het goede'. En dat is niet meer van deze tijd. Winter is coming |
|
|
https://x.com/SimoneSays123/status/1872544191097471250 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik begin de X/Wynias/GeenStijl formule een beetje te snappen. 1) kom met een feit 2) leg dat versimpeld uit, de waarheid beetje verdraaien is een pré 3) leg zonder al te veel argumenten uit waarom het slecht is, geheel en terecht rekende op geen gedetailleerde kennis bij je toehoorder 4) immer, heel belangrijk, een hartverwarmende hartenkreet richting ouderen, pensioenen, de 'hardwerkende' en 'gewone' burger 5) naar keuze de overheid, WEF, EU, Bill Gates, de wetenschap en andere kwaadaardige instituten en individuen aanwijzen als s schuldige. Terechte fouten van deze derden danwel complete complottheorieën, maakt niet uit 6) naar keuze asielzoekers en buitenlanders de schuld geven When your people matter, menstrual health matters |
|
Probeer het nog eens als je nuchter bent. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Wat een pronkhaan, deze man. Wist alles beter, amper wat voor elkaar gekregen. Lik je wonden en hou je mond. De rancune die ervanaf druipt (hoe werkt dit met spaties enzo?) maakt het voor mij bijna onmogelijk om nog z'n ideeën te zien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb even geen zin om dat hele artikel te lezen, maar er valt me wel iets op in het artikel wat je de laatste maand vaker ziet: de I uit LHBTIQ+ is verdwenen. Wat is er gebeurd met de Intersexuelen? Hebben ze zelf besloten dat ze niet meer bestaan, of onder een andere letter al benoemd zijn? Wat is daar gebeurd??? Winter is coming |
|
Die vallen nu onder de T van tweeslachtigheid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dit is het eerste zinnige stuk dat ik van hem lees. Waar vind je anders verder een sector waar hoogopgeleide professionals zich de wacht laten aanzeggen door sociaal werkers, cultureel werkers en flutmanagers die een Engelstalig boekje hebben opgevreten? Niet te geloven wie ik de afgelopen vijftien jaar allemaal in de klas heb moeten tolereren en wie zich met mijn werk bemoeiden. Om over de hoeveelheid incapabele managers en directieleden nog maar te zwijgen. Maar goed dat ik zo'n eigenwijze knurft ben die altijd een drammerige, betweterige en klassikaal lesgevende lesboer is gebleven. De resultaten van mijn leerlingen zijn ook bijna altijd bovengemiddeld, al vijftien jaar lang. Dat was me nooit gelukt als ik al die trends en onderwijsbewegingen braaf had gevolgd. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-12-2024 23:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Best wel een goed stukje van Plasterk ( als in, ik ben het ermee eens ). Aan de andere kant, er zijn natuurlijk wel vakken en skills bijgekomen sinds zijn tijd die je ook gewoon moet behandelen. De maatschappij is niet meer zo simpel, unicultureel en gestructureerd als in zijn tijd. Digitalisering, de opgelegde emancipatie/zelfredzaamheid van de burger, voedingsleer, maatschappijleer/vorming om maar een paar dingen te noemen. Dus eigenlijk zou je er nog een paar jaar aan vast moeten knopen. Leerplicht naar 18 bijvoorbeeld. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Leerplicht heeft geen invloed meer in die leeftijdscategorie. Daar straf je alleen de jongeren mee die niet gebaat zijn met klassieke onderwijsvormen. Voor de anderen maakt het weinig verschil. |
|
Ik zie ook niet in wat verlengen van de leerplicht voor toegevoegde waarde heeft. De meesten blijven al langer studeren om het werken zolang mogelijk uit te stellen. En wat voor baan denk je nou te krijgen met je master in kunstwetenschappen? Een rol in GTST? Terug naar de basis dus en ten eerste eens zorgen dat men goed kan lezen, schrijven en rekenen. En leer daarna een vak in plaats van je zo lang mogelijk te drukken en een studieschuld te kweken. Snowflakes. |
|
quote: Ik zei al dat ik afhaakte om z'n pronkhanerij, en verder niet z'n ideeën wilde bekijken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, het is wel een ijdele snaphaan inderdaad. Met zijn aanstellerige hoed. Maar een kapotte klok geeft ook weleens de goede tijd aan... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dit inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/01/03/briefje-van-jan-aan-eric-van-der-brrr/ quote: Pareltje. Voor de cadeautjes en/of donaties volg de link. Edit: Extraatje voor vandaag: https://www.buttkicken.nl/2025/01/03/99-woorden-lichtdonker/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-01-2025 16:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pim moest dood omdat het dreigde fout te gaan. Als de gevestigde elite je niet in de teugels krijgt verander je in een dreiging. En dreigingen moeten weg. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |