IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2024 20:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nope, maar excessen zijn er sowieso te verwachten in deze diverse groep. Een standrechtelijke executie heb ik ook nog gezien. Ik dacht dat Jolani hoofd van HTS iig officieel had uitgesproken met Israel te willen praten. Ik zie ook nog geen echte reactie terug op Israel.

Wel relevant hier, was dit voor of na Israel die aanviel?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-12-2024 20:07 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ai. Ik heb ook al executies gezien helaas. Maar ik bevind mij dan ook graag op het dark web. Filmpie wat ik zag was gisteren al geupload. Dus zal wat ouder zijn.

Hoe dan ook, het is een soort SGP deluxe in mijn ogen. Ze doen wel hun best dat denk ik okk. Maar ik ben bang dat het op z'n Talibans zal zijn. We gaan het zien. Hoop dat jij met je optimistische blik gelijk hebt.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-12-2024 20:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.geenstijl.nl/5180266/groenlinks-raadslid-zit-ziek-thuis-met-zijn-blauwe-baard-vanwege-fusie-met-de-pvda

GL-dwaas. Er was een tijd dat ze zulke doorgedraaide niksnutten terecht in een inrichting stopten.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-12-2024 20:15 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Kijk eens aan, even een stukje nuance tussendoor.

Natural Disaster
The Dude
Posted 10-12-2024 20:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

"Alweer duidelijk dat die ultra linkse primaten gewoon ordinaire zakkenvullers zijn. En ze stinken ook nog eens"

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 11-12-2024 4:48 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

We weten inmiddels wel dat je een racist bent.

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2024 7:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 december 2024 20:27 schreef Natural Disaster het volgende:
"Alweer duidelijk dat die ultra linkse primaten gewoon ordinaire zakkenvullers zijn. En ze stinken ook nog eens"

Mona Keijzer zat na haar corona escapade ook gewoon in het wachtgeld tot ze maar bij BBB ging stoppen. Lientje leverde in de tussentijd kritiek op wachtgeld...

Ik ben het zeker met je eens dat dit een stuk zieliger is.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-12-2024 7:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Perfecte website om je nieuws van te halen.

Natural Disaster
The Dude
Posted 11-12-2024 12:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Natural Disaster
The Dude
Posted 12-12-2024 15:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2024/12/12/briefje-van-jan-aan-ed-nijpels-3/

quote:
Meneer Nijpels,

Onwijs bedankt!

Zes dagen geleden schreef ik voor het eerst met zoveel woorden dat Nederland een two tier justice system heeft.

In onze moerstaal: dat Justitie met twee maten meet.

Er wordt onevenredig vaak en hard opgetreden tegen mensen die de boven ons gestelden onwelgevallig zijn en er wordt niet opgetreden tegen vriendjes van de boven ons gestelden.

Ik noem een Jan Roos versus een Akwasi.

En er wordt bij mensen die de boven ons gestelden onwelgevallig zijn bij aangiftes slechts naar sepotgronden gezocht en bij aangiftes van vriendjes van de boven ons gestelden meteen in de houding gesprongen.

Ik noem een Wierd Duk versus een Sidney Smeets.

Als ik het als eenvoudige boerenlul uit Eesterga zeg, is er niemand die zich er druk om maakt.

Dus ik dacht gisteren: ik beschik toch dankzij een man in een regenjas jochie in een knickerbocker over het wachtwoord van het Twitter-account van VVD-coryfee Ed Nijpels, dus laat ik eens vanaf dat account kiezen voor de show, don’t tell-methode.

Ik dacht: als ik vanaf het account van Ed Nijpels nou eens zonder enige context schandalige dingen ga roepen over PVV-minister Marjolein Faber, wat gebeurt er dan?

Stel dat ik vanaf uw account evident de artikelen 131, 132 en 137d van het Wetboek van Strafrecht ga schenden door op te ruien of anderszins aan te zetten tot haat of geweld tegen mevrouw Faber, wat gebeurt er dan?

Wordt Ed Nijpels dan de volgende ochtend om zes uur van zijn bed gelicht?

Kan mevrouw Faber dan net als een paar jaar terug D66-minister Sigrid Kaag, met veel pathos een slachtofferverklaring in de rechtbank voorlezen over welk leed haar is aangedaan door de tweet van Ed Nijpels?

Sorry voor het misbruik van uw account, meneer Nijpels.

Ik heb u daarmee potentieel in de problemen gebracht, omdat u die tweet op dat Ed Nijpels-account op Twitter helemaal niet getypt had.

Dat was ik.

Maar ik schatte de kans dat u wérkelijk dezelfde behandeling zou moeten ondergaan als de vermeende vrouwenhaters die opruiden of aanzetten tot haat of geweld tegen Sigrid Kaag, ook weer niet zo groot in dat ik écht dacht dat u vanochtend wakker zou schrikken van een politiemacht op de Amsterdamse grachten.

Ik schatte in dat door uw account te gebruiken wederom bewezen kon worden dat we leven in een two tier justice system.

Dat u rustig kon doorslapen als ik uit uw naam op Twitter zou schrijven: “Wie trekt de stekker uit Faber c.q. wie maakt een einde aan deze lijdensweg?”

Uit het feit dat we in geen enkel nieuwsbulletin vanochtend hoorden dat de 74-jarige oud-politicus Ed N. uit Amsterdam is opgepakt wegens opruiing en aanzetten tot haat en geweld tegen minister Marjolein Faber, mag ik de conclusie trekken dat het mij gelukt is mijn stelling te bewijzen.

Q.E.D. Quod erat demonstrandum.

Bedankt. En sorry.

Ik ben nu trouwens wel klaar met dat Nijpels-account op Twitter, de mensen trappen er veel te makkelijk in.

Het wachtwoord is nog altijd ‘ouweviespeuk1950’.

Als u dat nou even verandert, kom ik voortaan niet meer in de verleiding.

En nu ik u toch spreek: ik vraag me af wie bij de VVD éindelijk de stekker uit Ed Nijpels trekt c.q. wie een einde maakt aan die lijdensweg.

Groet,

JanD

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-12-2024 20:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lees je nog weleens wat anders dan die zure sloot van Dijkgraaf?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 12-12-2024 20:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 7:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Speciaal voor Bats deze.

https://www.buttkicken.nl/2024/12/13/briefje-van-jan-aan-mark-roete/

quote:
Meneer Rutte,

Lekker dan.

De man onder wiens premierschap het Nederlandse leger definitief een lachertje werd, roept in zijn nieuwe baantje bij de eerste de beste gelegenheid allerlei oorlogstaal uit.

Heb je dik dertien jaar in Nederland de kans gehad om je voor te bereiden op de Derde Wereldoorlog, krijgen we dit.

Een speech gericht aan de bevolking van de vrije westerse wereld waarin Mark Rutte de wereld nog één keer waarschuwt.

Wie was er verantwoordelijk voor dat het Nederlandse leger (tot grote hilariteit van de toenmalige voorman van de thans meest oorlogszuchtige partij van Nederland D66) tijdens oefeningen bij gesprek aan kogels “Pang! Pang!” moest roepen?

Wie was er verantwoordelijk voor dat er achtereenvolgens een Schoevers-meisje, een provinciaaltje dat ten tijde van de strengste coronamaatregelen vrolijk in een volle kerk ging zitten en een carrièrebitch die een generaal nog niet van een soldaat kon onderscheiden de baas werden op ons ministerie van Oorlog?

Wie was er verantwoordelijk voor dat de Amerikaanse president dreigde zijn handen van Europa dreigde af te trekken omdat ook zijn land zich structureel niet aan de afgesproken NAVO-regels hield op het gebied van bestedingen aan Defensie?

Dezelfde man die nu als secretaris-generaal van de NAVO zijn eigen relevantie wil bewijzen door de vrije westerse wereld eh… bang te maken.

Hoe?

Door te roepen dat we ons geestelijk moeten voorbereiden op een oorlog.

Door te roepen dat de veiligheidssituatie er nu slechter uitziet dan de nu levenden ooit hebben meegemaakt.

Door te roepen dat Rusland over vijf jaar de NAVO kan verslaan.

Door te roepen dat Rusland zich daadwerkelijk voorbereidt op een oorlog met ons.

En door te roepen dat niet alleen Rusland dat doet, maar ook China, Noord-Korea en Iran.

“Actie is dringend noodzakelijk”, voegde u er dreigend aan toe.

Ik weet dat er veel mensen zijn die bang worden van zo’n speech van de secretaris-generaal van de NAVO.

En ik geef onmiddellijk toe: er zijn misschien veel redenen om bang te zijn voor de toekomst (je zou bijvoorbeeld maar als Jood in Nederland wonen).

Maar een speech van u is niet zo’n reden.

De Nederlandse luisteraars weten waarom.

Die hoefden die hele speech na uw eerste regel niet eens verder te beluisteren.

Maar die hebben dan ook voorkennis.

Sterker: die kennen u als hun broekzak.

Die weten wat het betekent als u een speech begint zoals u ‘m gisteren begon.

“Ik zal eerlijk zijn…”

LOL.

Dan is één ding zeker: er is voorshands nog geen énkele reden om werkelijk ongerust te zijn.

Deze keer echt niet (tenzij je natuurlijk als Jood in Nederland woont).

Groet,

JanD

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 13-12-2024 8:11 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2024 20:13 schreef bastianus het volgende:
Lees je nog weleens wat anders dan die zure sloot van Dijkgraaf?
Hij lijkt verslaafd aan het volgen van "ontzettend belangrijke Twitter battles". Daarnaast zijn er nog de facebook groepen welke 1 grote bevestigings-cirkeltrek xijn.

Hij lijkt ook "online" intenser te worden naarmate de tijd verstrijkt. Gelukkig kom je in Nederland niet zomaar aan een vuurwapen.

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-12-2024 9:19 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ieder zo z'n beperkingen, maar dat het complete Volkskrant-blok de schappen in de winkels gaat leegtrekken enkel en alleen omdat Mark Rutte een beetje verontrustend gaat lopen doen is ook wel tamelijk bizar.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 9:41 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 8:11 schreef Tanteloos het volgende:
Hij lijkt verslaafd aan het volgen van "ontzettend belangrijke Twitter battles". Daarnaast zijn er nog de facebook groepen welke 1 grote bevestigings-cirkeltrek xijn.

Hij lijkt ook "online" intenser te worden naarmate de tijd verstrijkt. Gelukkig kom je in Nederland niet zomaar aan een vuurwapen.

Dus als je kritisch bent wil je mensen kapot schieten.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 13-12-2024 9:44 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ga seizoen 2 van The Boys kijken en je snapt wel wat ik bedoel.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-12-2024 9:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ja ik ga even tien uur lang naar een homofiel klinkende serie kijken om te snappen wat jij allemaal bedoelt.
Sorry, maar daar pas ik voor.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 10:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tom projecteert graag.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 10:12 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Yup.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-12-2024 10:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 9:19 schreef Freduk het volgende:
Ieder zo z'n beperkingen, maar dat het complete Volkskrant-blok de schappen in de winkels gaat leegtrekken enkel en alleen omdat Mark Rutte een beetje verontrustend gaat lopen doen is ook wel tamelijk bizar.

Ah, je hebt al boodschappen gedaan?

Praat me even bij....

Hoe staat het momenteel met de voorraad toiletpapier in de winkels? Moet ik voor de zekerheid vast 20 pakken inslaan?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 13-12-2024 10:16 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Geef mij maar een led scherm ipv een boomer, ik bedoel beamer.

Leerling aan de school der losbandigheid.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 13-12-2024 10:17 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 10:16 schreef XXL het volgende:
Ah, je hebt al boodschappen gedaan?

Praat me even bij....

Hoe staat het momenteel met de voorraad toiletpapier in de winkels? Moet ik voor de zekerheid vast 20 pakken inslaan?

En cash geld!

Warrrrrrr

Leerling aan de school der losbandigheid.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-12-2024 10:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 10:22]

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 10:27 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 9:41 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dus als je kritisch bent wil je mensen kapot schieten.

Als je radicaliseert gebeurt dat wel es toch

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com