IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 11-11-2024 22:35 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ziyech is ondertussen geïntegreerd in Turkije.

Leerling aan de school der losbandigheid.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 13:37 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

En wat zullen al die PVV kiezers zich genaaid voelen. Best wel hilarisch dit.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2024 15:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Altijd lastig te beoordelen op basis van die snapshots.
De motie omschrijving is ook ultrakort en er zit veel meer achter. Zal me niks verbazen als de PVV de motie niet vergenoeg vindt gaan of dat ze zelf een uitgebreidere motie hebben ingediend. Mocht dat niet zo zijn is het wel opmerkelijk dat de PVV tegen heeft gestemd.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 16:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die Van Baarle zit weer flink in de slachtofferrol. Wat is het toch ook een hatende galbak.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-11-2024 16:16 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2024 15:42 schreef Natural Disaster het volgende:
De motie omschrijving is ook ultrakort en er zit veel meer achter. Zal me niks verbazen als de PVV de motie niet vergenoeg vindt gaan of dat ze zelf een uitgebreidere motie hebben ingediend. Mocht dat niet zo zijn is het wel opmerkelijk dat de PVV tegen heeft gestemd.

Het is al eens eerder gedaan ten tijde van de LPF en snel weer ingetrokken. Het is nogal moeilijk omdat je ook een speciale jeugddetentie zal moeten inrichten daartoe.

Daarnaast heb ik het voorstel van J. Eerdmans gezien. Erin staat:

"Gezien er veel overlast veroorzaakt wordt door illegalen die in Nederland verblijven, stel ik voor van nu af aan illegaliteit strafbaar te stellen, en gaat over tot de orde van de dag".

Niet meer. Ik kan me ook voorstellen dat je dat wat weinig vindt om überhaupt serieus op in te gaan.
Ik vind dat wel iig.
Rechtsdoenerigheid moet ook weer geen bezigheidstherapie worden. Denk eerst maar eens uit hoe zoiets kan werken en wat de toegevoegde waarde ervan kan zijn.

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 13-11-2024 16:20 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hier kan je lezen waar een soortgelijk voorstel in het verleden op spaakliep:

https://www.eerstekamer.nl/behandeling/20140804/brief_regering_kabinetsreactie/document3/f=/vjm8h5iedqzy.pdf

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 16:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Van Baarle zat weer in zijn hatende slachtofferrol. Want het ligt zijn inziens nooit aan moslims.

En die Dijk is ook weer zo'n wegkijker die het antisemitisme wat er nu plaatsvind weer op extreemrechts af te schuiven. Dus extreemrechts is pigmentbevoordeeld met een bloempotkapsel en draagt bontkraagjes en bezigt in iedere zin minstens drie keer het woord kanker.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 19:22 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2024 15:42 schreef Natural Disaster het volgende:

quote:
Op 13 november 2024 16:16 schreef Freduk het volgende:
Het is al eens eerder gedaan ten tijde van de LPF en snel weer ingetrokken. Het is nogal moeilijk omdat je ook een speciale jeugddetentie zal moeten inrichten daartoe.

Daarnaast heb ik het voorstel van J. Eerdmans gezien. Erin staat:

"Gezien er veel overlast veroorzaakt wordt door illegalen die in Nederland verblijven, stel ik voor van nu af aan illegaliteit strafbaar te stellen, en gaat over tot de orde van de dag".

Niet meer. Ik kan me ook voorstellen dat je dat wat weinig vindt om überhaupt serieus op in te gaan.
Ik vind dat wel iig.
Rechtsdoenerigheid moet ook weer geen bezigheidstherapie worden. Denk eerst maar eens uit hoe zoiets kan werken en wat de toegevoegde waarde ervan kan zijn.

Dat zal allemaal wel maar ik heb echt zoiets van gefeliciteerd PVV stemmers met jullie grote held, er is werkelijk nog niet één belofte waargemaakt

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 20:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat is mede dankzij Pietertje waardoor de PVV flink heeft moeten aderlaten op hun standpunten want anders wilde Pietertje niet. En we zien in de peilingen wat dat Pietertje gebracht heeft. Grote kans dat NSC bij volgende verkiezingen alweer historie is.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 20:18 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ik denk dat ook zonder Pietertje er niks terecht was gekomen van alle beloftes. Denk jij van wel?

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 21:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Geen idee, daar kunnen we enkel over speculeren. Maar het huidige kabinet krijgt weinig kans ook.

De niet-rechtse oppositie haalt alles uit de kast om de boel systematisch te frustreren. Hun afkeer voor Wilders uit zich in een rancune die ze boven het belang van Nederland stellen.

Natural Disaster
The Dude
Posted 13-11-2024 21:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://x.com/i/status/1856734884892455301

Joost slaat hier de spijker op de kop. Die Van Baarle is wel de grootste neukfout in de huidige 2e kamer.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 21:05 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Klopt maar krijg niet de indruk dat Wilders dit als een probleem ervaart. Hij is nooit uit geweest op eenheid. Zijn taak is slechts provoceren en polariseren.

Natural Disaster
The Dude
Posted 14-11-2024 16:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2024/11/14/briefje-van-jan-aan-stephan-van-baarle-4/

quote:
Meneer Van Baarle,

Ik heb genoten.

Genoten van uw acteerprestaties gisteren in de Tweede Kamer.

U bent er tijdens het debat over de Jodenjacht die in de nacht van 7 op 8 november (2024!) plaatshad in Amsterdam in geslaagd álles om te keren.

Voor wie die nacht in coma lag en gisteren vlak voor het Kamerdebat pas ontwaakte, was vorige week in het Sodom en Gomorra van Femke Halsema geen sprake van een op Joden gerichte pogrom, maar waren moslims het slachtoffer.

Als voetbalsupporters verklede massamoordenaars van het Israëlische defensieleger (IDF) waren naar Amsterdam getogen.

Ze hielden mannen met Noord-Afrikaans uiterlijk aan en eisten hun paspoort op.

Als daaruit, bijvoorbeeld door hun geboorteplaats of hun achternaam, bleek dat ze te maken hadden met een moslim, dan gingen die ‘soldaten op genocideverlof’ nog nét niet over tot standrechtelijke executie.

Maar ze joegen de moslims wel op, trapten ze tegen de grond en sprongen feestend op hun hoofden, waarbij één van de daders het geheel filmde, zodat de overwinning gedeeld kon worden met hun supporters over de hele wereld.

U bracht het met een vuur, mimiek en gebaren die u wel de Louis d’Or móeten opleveren wegens beste toneelprestatie van 2024.

En wie dan in de Tweede Kamer tegenwierp dat die moslims zelf ook geen lieverdjes waren, die kreeg van u onderuit de zak.

How dare they, gretathunbergde u dan met veel pathos door de Nationale Vergaderzaal.

Chapeau!

U stelde tijdens uw toneelstukje trouwens wel één heel domme vraag.

U vroeg waar PVV-fractievoorzitter Geert Wilders was tijdens die pogrom op moslims door dat Joodse tuig.

Dat maakte het allemaal een beetje ongeloofwaardig.

Want u weet heus wel dat Geert Wilders al ruim twintig jaar in een safehouse moet verblijven.

Dankzij opruiers.

Dankzij islamitische leiders die letterlijk een prijs op Wilders’ hoofd zetten.

Islamitische leiders die zich tot diep in de Nederlandse samenleving vertegenwoordigd weten door allerlei wolven in schaapskleren.

Goed pak had u trouwens gisteren aan.

Groet,

JanD

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2024 20:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Deze is wel weer leuk.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 14-11-2024 20:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het klopt ook gewoon. Gisteren stukken van het debat gekeken maar die Van Baarle spoort echt niet en zit vol met haat. En maar huilie huilie doen dat het juist de moslims zijn die benadeeld worden. Hoe zulke figuren hier in de landelijke politiek kunnen zitten is me een raadsel. Die kneus hoort in Iran of Afghanistan thuis.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 15-11-2024 4:30 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2024 20:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Het klopt ook gewoon.
Godver!

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 15-11-2024 11:04 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Dit topic zit vol quotewaardigheden.

Winter is coming

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2024 11:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2024 20:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Het klopt ook gewoon. Gisteren stukken van het debat gekeken maar die Van Baarle spoort echt niet en zit vol met haat. En maar huilie huilie doen dat het juist de moslims zijn die benadeeld worden. Hoe zulke figuren hier in de landelijke politiek kunnen zitten is me een raadsel. Die kneus hoort in Iran of Afghanistan thuis.

Vooropgesteld: ik snap best dat sommige moslims het zat zijn om steeds als potentieel gevaar, ondermijnend of niet geïntegreerd afgeschilderd te worden. Zeker sinds we de nieuwe regering hebben, is het ineens nogal bon ton om ze als een compleet ander mensensoort te behandelen. Verbazingwekkend, zeker als je jezelf als een modelburger gedraagt. Hetzelfde zie je dus ook in de brief van Jan waarin hij Marcouch aanvalt: ik ken geen bravere moslim dan Ahmed uit Arnhem. En ja: hij wil de belediging van zijn geloof en opruierij hieromtrent strafbaar proberen te maken. Maar ik ken ook heel veel voorbeeldige vaandeldragers van een ander geloof die soortgelijke voorstellen doen.
Als ettertjes op scooters ineens op 'jodenjacht' gaan, al dan niet na supportersrellen door een club van exotische afkomst, is de slachtofferrol uiteraard ongepast. Dat maakt die laatste brief van Jan ook zo grappig. Maar dat hij elke actie van iemand van islamitische afkomst bij voorbaat als verdacht bestempelt, vind ik een beetje een zwaktebod.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 15-11-2024 15:32 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

en er is weer eens een kabinetscrisis.......

“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-11-2024 15:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Uiteraard weer door NSC.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2024 19:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zou die Achahbar nu pas in de gaten hebben gekregen dat ze in een kabinet met racisten was gestapt?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-11-2024 19:34]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2024 19:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-11-2024 19:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 november 2024 19:33 schreef bastianus het volgende:
Zou die Achahbar nu pas in de gaten hebben gekregen dat ze in een kabinet met racisten was gestapt?

Ik wist niet dat GL en Denk in het kabinet zaten.

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-11-2024 19:55 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Goeie hap.

Je vergeet echter nog PvdD want die gaan eerdaags fuseren met Denk, of in elk geval samen neuken.

Eigenlijk zijn al die wegkijkers de grootste racisten.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com