IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-09-2024 16:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De VVD is zo links als maar kan.

Die open deur vd Burg en ook oorloghitser Brekelmans zijn beiden D66-ers in een VVD jasje.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-09-2024 18:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik snap jouw definitie van links en rechts niet zo. Qua asielbeleid zit VVD volgens mij het meest met PVV op één lijn momenteel. Nou ja, en de marginale FvD natuurlijk...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 20-09-2024 19:47 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Er is nogal een verschil tussen wat VVD zegt en de afgelopen 12 jaar heeft gedaan, denk dat het daarom gaat.


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-09-2024 19:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

De VVD heeft onder Rutte ook regelmatig geroepen dat het asielbeleid strenger moest. Alleen zwaaiden ze er zelf de scepter en deden ze het tegenovergestelde van wat ze zeiden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-09-2024 21:25 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2024 16:31 schreef Natural Disaster het volgende:
De VVD is zo links als maar kan.

Die open deur vd Burg en ook oorloghitser Brekelmans zijn beiden D66-ers in een VVD jasje.




Bij jou is alles "links" wat je niet leuk vindt. Ik vraag me af welke partijen in Europa jij actueel extreemrechts noemt? Door dit soort online gezwam is het venster van Overton de laatste jaren behoorlijk opgeschoven.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 20-09-2024 21:57 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2024 21:25 schreef Ktulu het volgende:
Bij jou is alles "links" wat je niet leuk vindt. Ik vraag me af welke partijen in Europa jij actueel extreemrechts noemt? Door dit soort online gezwam is het venster van Overton de laatste jaren behoorlijk opgeschoven.


Zit je weer in je maandelijkse cyclus?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2024 7:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2024 21:25 schreef Ktulu het volgende:
Bij jou is alles "links" wat je niet leuk vindt. Ik vraag me af welke partijen in Europa jij actueel extreemrechts noemt? Door dit soort online gezwam is het venster van Overton de laatste jaren behoorlijk opgeschoven.
Dit ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-09-2024 7:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Misschien is Metalfan iets voor je.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-09-2024 7:34 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bij figuren zoals die Tim Hofman kloon is alles (extreem)rechts als het niet in zijn straatje past.





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-09-2024 9:08]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 21-09-2024 9:16 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2024 7:34 schreef Natural Disaster het volgende:
Bij figuren zoals die Tim Hofman kloon is alles (extreem)rechts als het niet in zijn straatje past.






In de echte wereld (dus niet de gefrustreerde online incel-fuik) worden mijn politieke opvattingen soms wat rechts en soms wat links van het midden genoemd. Realisme en nuance weet je wel.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2024 9:55 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2024 9:16 schreef Ktulu het volgende:
In de echte wereld (dus niet de gefrustreerde online incel-fuik) worden mijn politieke opvattingen soms wat rechts en soms wat links van het midden genoemd. Realisme en nuance weet je wel.


Kijk die gefrustreerde online incel-fuiker huilen.

Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2024 9:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2024 9:16 schreef Ktulu het volgende:
In de echte wereld (dus niet de gefrustreerde online incel-fuik) worden mijn politieke opvattingen soms wat rechts en soms wat links van het midden genoemd. Realisme en nuance weet je wel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2024 10:09 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Lachwekkend ja die eindeloze zuurheid van die Ktulu.

Zo rolt zijn realistische wereld blijkbaar.

Het zal me niks verbazen als zijn mondhoeken zelfs als ie lacht nog over de grond slepen.



Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2024 10:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Alsof je in een spiegel kijkt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2024 10:38 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Geen idee.

Ik heb jouw spiegel niet.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-09-2024 12:09 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hee! Het woord INCEL is dus wel degelijk een bestaand iets!!!! Tot zover dacht ik dat iemand ooit een typefout had gemaakt om vervolgens dom te worden verklaard.

Waar komt het woord incel vandaan? Bedacht door de online community om elkaar zwart te maken uiteraard. Waar is het ontstaan en wie heeft het bedacht? Ik gok dat het ontstaan is door eoa influencer die dan gaat bedenken dat je door hoe X etc je matcht, je in een steeds extremer kliekje van gelijkgestemden terecht komt zogezegd.

En dan gewoon rechtsreeks uit het Engels vertalen. Net als 'valse vlag operaties', ook zoiets treurigs.

Heb ik het mis?


Winter is coming


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-09-2024 13:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat klopt. Dat is een woord waar niet-rechtsen graag mee projecteren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 21-09-2024 18:06 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2024 7:34 schreef Natural Disaster het volgende:
Bij figuren zoals die Jan Dijkgraaf kloon is alles (extreem)links als het niet in zijn straatje past.






even gefixt voor je


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2024 18:19 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Zit je weer om aandacht verlegen, knulletje?

Het enige wat jij fixt is een volle luier.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 21-09-2024 18:36 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Vraag maar iemand anders je luiertje te verschonen. Natje wil wel, gezien jij altijd zijn poepertje schoon likt


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 21-09-2024 18:59 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Kijk hem zijn problemen op een ander projecteren.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2024 8:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 september 2024 12:09 schreef Freduk het volgende:
Hee! Het woord INCEL is dus wel degelijk een bestaand iets!!!! Tot zover dacht ik dat iemand ooit een typefout had gemaakt om vervolgens dom te worden verklaard.

Waar komt het woord incel vandaan? Bedacht door de online community om elkaar zwart te maken uiteraard. Waar is het ontstaan en wie heeft het bedacht? Ik gok dat het ontstaan is door eoa influencer die dan gaat bedenken dat je door hoe X etc je matcht, je in een steeds extremer kliekje van gelijkgestemden terecht komt zogezegd.

En dan gewoon rechtsreeks uit het Engels vertalen. Net als 'valse vlag operaties', ook zoiets treurigs.

Heb ik het mis?


Oeh ja het is echt nog een paer ordes triester.

Incel komt van Involuntary celibate. Onvrijwillig partnerloos.

Een groepen mannen die letterlijk kansloos voor het vinden van een vrouw en vervolgens dat vooral aan de vrouwen wijten.

Een clubje wat zichzelf zo genoemt heeft en een tijdje een subreddit had die maar gesloten is vanwege de vele haat en oproepen tot verrichtingen enzo. Ook is er een flink lijstje van Incels dat vanuit dat motief aanslagen hebben gepleegd.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-09-2024 16:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-09-2024 18:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://x.com/i/status/1838656766806233298

"Oost-Indisch doof mag niet, zegt @InesKostic tegen @HDHeutink
.

Is ook wel ongehoord natuurlijk ????‍♂️"


Bij @PartijvdDieren zitten echt allemaal debielen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-09-2024 12:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zo ziet haat er als mens uit:





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen