IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Democratie is enkel democratie onder linkse voorwaarden [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 19:47 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Maar je hebt geen plaat voor je kop.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 19:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ik heb hem even gekeken.

Die tweede vent was niet echt nodig om dit te vragen, hoewel het klinkt als witwassen is het een miniem bedrag. Privacy blabla. De jurisprudentie is helder. Als je herkomst niet kan plausibel maken is het illegitiem. Maar ok, dit was niet nodig.

Die eerste vrouw vind ik een te dun verhaal. Wat hier precies is gebeurd kan je niet beoordelen op basis van dit verhaal. Het is eenzijdig, ze zeggen niet welk risico er nou is. Misschien heeft de bank niet goed gecommuniceerd over het risico. Misschien doen ze zelf iets vreemds.

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 19:51 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 19:47 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Maar je hebt geen plaat voor je kop.

Ik zou niet weten waarom dat zo zou zijn

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 19:57 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Oja en nog die advocaat met z'n babbel. Die heeft het slim genoeg niet over wat die man nou had gedaan. De bank kan je er niet zomaar uitgooien. Daar zijn een aantal zeer specifieke redenen voor.

Weer zo'n half verhaal. Misschien was die gozer wel geld aan het witwassen over die andere rekeningen. Als dat niet zo is zit de bank inderdaad fout, en fluit de rechter ze terug. Maar je weet het hele verhaal niet.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 13-12-2024 20:14 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Banken controleren hun klanten op 'ongebruikelijke' transacties. Daar gaat het vaak al mis, want het gaat veelal om kleine bedragen waar niets raars aan te zien is. Dat blijkt duidelijk uit de uitzending. Vervolgens maken ze niet kenbaar waarom je gescreend wordt en kunnen ze jouw rekening blokkeren wanneer je bepaalde gegevens rondom de transactie niet aanlevert.

Je kunt geen filiaal meer binnenlopen voor een stukje service of om simpelweg even wat geld op te nemen, maar ondertussen is 20% van het bankpersoneel fulltime bezig met controles van hun klanten. Ja prima ontwikkeling man

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-12-2024 20:37 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 20:14 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Banken controleren hun klanten op 'ongebruikelijke' transacties. Daar gaat het vaak al mis, want het gaat veelal om kleine bedragen waar niets raars aan te zien is. Dat blijkt duidelijk uit de uitzending.

Op kleine transacties gaat geen trigger af. In dit geval stort die gozer 200 euro coupures (hij zegt niet hoeveel 200 waren). Dat kan een trigger zijn. Maar het blijft een verhaal van 1 kant dus dit is gissen.

quote:
Vervolgens maken ze niet kenbaar waarom je gescreend wordt

De bank moet je op risico's wijzen maar er is ook een tipping off verbod.

quote:
en kunnen ze jouw rekening blokkeren wanneer je bepaalde gegevens rondom de transactie niet aanlevert.

Blokkeren is normaal gesproken enkel bij fraude, contact uitlokken omdat klant niet bereikbaar is of beslaglegging. Als je gegevens niet aanlevert ga je eruit.

quote:
Je kunt geen filiaal meer binnenlopen voor een stukje service of om simpelweg even wat geld op te nemen, maar ondertussen is 20% van het bankpersoneel fulltime bezig met controles van hun klanten. Ja prima ontwikkeling man

Het verdwijnen van fysieke kantoren is voor sommige groepen een gemis. Maar je kan tegenwoordig ook veel meer online he.

Het witwassen is een stuk moeilijker gemaakt. Je ziet bijvoorbeeld dat nu banken er strakker opzitten malafide uitzendbureaus nieuwe werkwijzen hanteren. Wel interessant om de laatste trends eens te lezen, staat wel op de website van de FIU. Daaraan zie je dus dat het wel degelijk effect heeft. Even los van de meldingen waar de fiod gebruik van maakt om criminelen te pakken.

Sater
Usericon van Sater
Posted 13-12-2024 20:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2024 19:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Jij snapt het. Tel daar nog de import van crimineel gedrag bij op en het gaat straks helemaal los.

Allemaal onderdeel van het complot van Klaus Schwab om ons geld her te verdelen en migratie te stimuleren!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 13-12-2024 21:25 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ben jij altijd zo'n minkukel?

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 14-12-2024 0:52 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het is gewoon echt niet te harden.

Ik zou tegen iedereen zeggen: geef 35%.

Winter is coming

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-12-2024 7:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

When your people matter, menstrual health matters

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 14-12-2024 10:47 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ja die Russen, zijn ze weer bezig ja? Eerst zetten ze Trump op de troon, daarna Biden, en vervolgens Trump gewoon weer. Ondertussen blazen ze ook nog eens hun eigen Nord Stream pijpleiding op.
En nu zijn ze dus met brandbommetjes in de weer op vrachtvliegvelden. Ik heb ook gehoord dat ze vaak explosieven neerleggen bij woningen van loodgieters.

Kortom. Kutvolk. En dan nog zijn er complete landen die sympathie hebben voor Rusland, kijk je sec naar dat soort landen, dan zie je dat ze ook anti-woke zijn.

Daar ligt dus de oplossing.
We moeten meer begrip tonen voor dat soort landen.

Ik stel voor dat er een speciale woke-subsidie komt voor dat soort landen, en verplichte reclameonderbrekingen tijdens het jeugdjournaal waarin het ombouwen van de pielemuis aanbovel wordt.
Hopelijk worden ze dan wat meer als ons, dan kunnen ze ook een beetje naar Rusland wijzen zonder effectief iets te doen wat enige waarde heeft.

Winter is coming

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-12-2024 16:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 december 2024 19:04 schreef SimsalaWim het volgende:
Goed nieuws voor inbrekers!

quote:
Op 13 december 2024 19:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Jij snapt het. Tel daar nog de import van crimineel gedrag bij op en het gaat straks helemaal los.

Kijk Wim, ze krijgen nog tips waar te zoeken ook.

https://www.nu.nl/economie/6339107/waar-moet-je-thuis-geld-verstoppen-niet-achter-een-schilderij.html

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 14-12-2024 16:53 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Het inbrekersgilde is massaal een nu.nl account aan het aanmaken om verder te kunnen lezen.

Leerling aan de school der losbandigheid.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2024 17:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 9:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 9:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die lefties verbergen niet eens meer waar ze mee bezig zijn, angstzaaien.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 15-12-2024 9:22 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Waarom post je een tweet van 9 jaar geleden?

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 9:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Omdat dat nog steeds actueel is onder die lefties. Misschien zelfs wel actueler dan toen.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 15-12-2024 11:02 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Gemiddeld genomen, per week: hoe veel lefties "spreek" jij?

Met spreken bedoel ik het voeren van een normaal gesprek. Dus niet je twitter battles.

Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 15-12-2024 11:13 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Kijk Tandenloos in een poging tot binken.

GL/PvdA heeft 23 zetels.

Die zijn er niet gekomen zonder gelijkdenkenden ofwel?

Maar laten we het vooral op X afschuiven. #trolfail

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 12:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Van paarse vrijdag naar dooddoenerzondag. In het Weertse kan dat.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 15-12-2024 13:08 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Misschien moeten Tanteloos en Fusion een keer met elkaar gaan neuken. Ze hebbben meer met elkaar gemeen dan ze zelf denken.

Natural Disaster
The Dude
Posted 15-12-2024 13:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik wacht even de reactie van engelse fred cq gratis eend af.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 16-12-2024 22:10 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

https://www.nu.nl/buitenland/6339237/duits-parlement-zegt-vertrouwen-in-scholz-op-nieuwe-verkiezingen-in-zicht.html

Geweldig dat links en groen aan de macht.

Duitsland bloeit helemaal op... not.

Natural Disaster
The Dude
Posted 17-12-2024 18:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://x.com/thierrybaudet/status/1869044526968422418

Hier heeft die lul met vingers gewoon een punt, drie zelfs.

quote:
OM eist vandaag ZES MAANDEN CEL tegen twee jongens die op de Erasmusbrug in Rotterdam de ludieke teksten “white lives matter” en “vrolijk blank 2023” projecteerden.

Krankzinnige strafeis. Volkomen bezopen.

1) Dat deze teksten überhaupt als “strafbaar” worden gekwalificeerd is een ernstige juridische dwaling. Evenmin zouden leuzen als “black lives matter” of “vrolijk divers 2023” immers strafbaar zijn.

2) Áls je al vindt dat deze teksten/projecties iets “strafbaars” zouden opleveren - dan is deze strafeis vanzelfsprekend buiten iedere proportie.

3) Ik zie een patroon: alles wat rechts-van-het-midden is wordt snoeihard aangepakt in een politiek-juridische klopjacht. Van Raisa en Gideon, tot Pepijn, Jan Roos en de blokkeerfriezen. Terwijl aan de ándere kant eigenlijk alles mag, en men overal mee weg komt. Van mij slaan met een bierfles op mijn hoofd, tot Akwasi, tot Extinction Rebellion dat de Rabobank bedreigt, enzovoorts.

Buitengewoon zorgelijk.

https://nos.nl/artikel/2548662-om-eist-zes-maanden-cel-voor-racistische-projecties-erasmusbrug

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com