|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jan D ligt het even toe: https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-suzanne-kroger-2/ quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-08-2024 18:07] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar het zit je niet dwars. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://x.com/SanderSassen/status/1826688292362092844 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waaruit blijkt dat ze deze reis gaat declareren? Want dat zou natuurlijk helemaal niet moeten mogen, net als Rutte's reisjes naar het WEF. Geloof dat ie de laatste keer wel alles zelf betaalde. Sec zou hij (en in dit geval zij dus), ook nog een vrije dag moeten opnemen voor zo'n lolletje onder werktijd. Maar goed, het is nog zomerreces en iedereen doet daar geloof ik sowieso toch maar wat qua vrije dagen. Maar declareren zou echt een no-no moeten zijn. Ik geloof zomaar niet dat wij haar uitstapje medebetalen. Winter is coming |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-dick-schoof-3/ quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Juist, klinkt echt als iemand die verstand heeft hoe samenwerking werkt. Als een kleuter stampen en nee roepen is soms nodig, maar gaat ten koste van heel veel onderhandelingskracht op andere onderwerpen. Daarmee ga je niet ook nog je stikstof, natuur of waterdoelstellingen weten te omzeilen. Europa is niet statisch inderdaad, het kost een hoop werk, maar als je zo nodig tegen dingen wil aanschouwen ga samenwerken, er zitten een aantal regels krom in elkaar bepaalde dingen mogen er wel anders. Maar constructief en wel afgewogen te werk gaan zit er niet bij. Qua migratie is er een punt, ergens moet je grenzen stellen, qua natuur vs landbouw, Ergens moet je praktisch blijven en niet in gemodelleerde werkelijkheid verkeren. Stampen doe je als je dingen niet begrijpt en niet uit weet te leggen. Het ziet er meestal niet heel goed uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dus Nederland moet gewoon vaker een Orbánnetje doen? Ik ben erg benieuwd hoe populair we ons daarmee gaan maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beter doeken ze de hele EU op. Het is gedoemd te mislukken. Waar het begon als samenwerken voor open handel tussen de aangesloten landen denken ze daar in Brussel nu zelfs al te kunnen bepalen met hoeveel velletjes pleepapier je je reet af mag vegen iedere schijtbeurt. En het einde van die dictatoriale trekjes is nog lang niet in zicht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind juist dat ze veel meer moeten samenwerken. Meer EU regels voor bijvoorbeeld belastingen, lonen, pensioenregelingen, accijns enzo. Trek het allemaal maar gelijk. Dan hoeven mensen ook niet allemaal naar nederland te komen om hun geld te verdienen. En wij met wat geluk geen eind te rijden voor betaalbare boodschappen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De EU hoort zich niet te bemoeien met hoeveel grassprietjes er in je land mogen staan en of de koeien op hun linker- of rechterbil liggen, of hoeveel parasieten uit Afrika je toelaat om maar wat dingen te noemen. Wat jij wil kan enkel in theorie anders was het allang zo geweest. Oost Europa wil dat niet want die worden maar wat graag door het Westen gesponsord. Bovendien kun je al op voorhand aanvoelen dat er dan niks goedkoper gaat worden maar wordt het juist overal duurder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die ophef nooit begrepen. Óf het legitiem kan zijn om het goede te bereiken lijkt me evident waar, maar wannéér en in welke vorm het legitiem is is niet zo evident. Lijkt me een goed debatonderwerp. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jij begrijpt wel meer niet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Dit. En natuurlijk de vraag wat precies de definitie van geweld is. Tijd terug begonnen in How to Blow Up a Pipeline, maar niet zo ver geraakt. Zal het weer eens oppakken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik denk dat je daarmee wel ruim binnen de meeste definities van geweld zit. Hier een handige kaart ter voorbereiding: Oh wacht, het is een film... [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-08-2024 17:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het boek heeft op de titel na weinig te maken met de film. Wel een spannende film trouwens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Weet iemand nu wie de reis van Kati Piri naar Chicago betaald heeft? Ik zie veel beweringen dat 'de overheid' dat wel gaat betalen. Ik zie ook de bewering dat het uit de GL partijkas bekostigd is. Verder denk ik ondertussen dat als ze dit inderdaad zelf bekostigd had, ze daar al wat over had laten weten net als Rutte destijds. Ik vind het belangrijk. Dat het hele gebeuren van GL met hun 'overbodige' luchtvaart hypocriet is dat staat, maar ik wil de mate waarin Kati Piri full animal farm is gegaan toch even helder krijgen. Dus wie weet waar het geld vandaan is gekomen? Winter is coming |
|
https://groenlinks.nl/standpunten/klimaat/luchtvaart Bijt elkaar niet echt volgens mij. Tenzij je natuurlijk je eigen waarheid hebt over wat GroenLinks vindt zonder je daadwerkelijk te verdiepen in de feiten. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Het kan best jouw mening zijn dat een bezoek van Kati Piri aan de DNC in Chicago een maatschappelijk doel dient, maar ik denk daar heel anders over. Het kan ook zo zijn dat jij vindt dat Kati Piri met haar aanwezigheid aldaar de uitslag flink heeft doen doorslaan voor de Democraten en dat daardoor het maatschappelijk doel bereikt is, maar daar denk ik heel anders over. Maar dat is allemaal niet waar mijn post over ging. De hamvraag is nog steeds: waar komt het geld vandaan? Winter is coming |
|
Je hebt nu weer een paar stellingen zelf bedacht. Dat is prima maar schuif ze mij niet in de schoenen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Vond het toch wel netter van me dan wat jij deed: uit de hoogte beweren dat iemand een vooringenomen mening over GroenLinks heeft zonder zich in de feiten te verdiepen. Je kan ervan uitgaan dat ik wel ongeveer weet waar GroenLinks voor staat. Mijn beweringen "die ik je in de schoenen schuif" is een opmaat om inzichtelijk te maken waarom jij die reis van Kati Piri naar Chicago eventueel gerechtvaardigd zou vinden. Toch ook wel enigszins nieuwsgierig naar ondertussen. Maar dat was wederom al een reactie op afdwaling van het topic. De hamvraag is nog steeds: waar komt het geld vandaan? Winter is coming |
|
Volgens jou zei GL dat luchtvaart 'overbodig' was. Zeggen ze niet "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |