|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het slotje op het Klachten 2 topic was 1 post te laat!!! Zenial |
|
Zenial is 3. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*ligt dubbel* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 11-06-2003 21:30] |
|
|
|
quote: Daten met iemand van 3? Zenial |
|
hey , moeten we gaan stemmen om posts EN signatures te beperken tot een zeker aantal regels/tekens ofzo? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: W a a r o m ? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
oh, tof , laten we t HELE FORUM VERKLOTEN JA!!!!! ....snotapen [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-06-2003 21:37] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Van mn ogen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ok, laten we even concluderen dat het wel weer leuk is geweest. En nu weer ontopic gaan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Door de zon? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vind nog steeds dat de Avatar van Jebes eraf gegooid moet worden. Communistische mods hier bah De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
symbolen van oude religies hoeven toch ook niet weg. |
|
Ik vind dat Vampie's ezeltje weg moet, staat voor het 'lief' maken van ezeltjes zodat mensne zo'n beest in een veel te klein hokkie stouwen en zo;n beest een gruwel leven leid |
|
Ik klaag dat mijn ubertruie dildo-experte-in-actie-GIF-icon weg moest |
|
quote:De meest extreme worden wel verwijderd en er worden aantekeningen gemaakt. Dus doe je het te vaak dan worden er wel maatregelen genomen. |
|
Tot nog toe heb ik alleen maar hakenkruizen en andere kruizen die door de duitsers werden gebruikt, maar oorspronkelijk al veel eerder gebruikt werden, zien verdwijnen.. maar laten we de discussie over dergelijke symbolen en hamers en sikkels maar niet weer beginnen, want die winnen de mods toch.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Damn. I've been blacklisted... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Met de simpele regel dat verheerlijking van nazistisch grut bij wet verboden is en een forum daarop afgerekend wordt (ja idd, WIJ worden verantwoordelijk gehouden voor domme mensen op het forum). We nemen het risico dus gewoon niet om dergelijke plaatjes te laten staan. Communisme is niet verboden. |
|
quote: Hahahahahahaha!!!! Wat zielig!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
shit ik voel me echt alsof ik gevolgd wordt ofzo... dude, ik word bang. |
|
quote: Verheerlijking, verstaan we daar ook onder, interesse, nieuws- leer-gierigheid in subculturen, geschiedenis en/of extreme ideologieën? En dan nog, ik heb de laatste tijd boards gezien waar de "verheerlijking" in vele extremere mate voorkomt dan hier, en die hebben ook geen juridische problemen, dus ik vraag me af hoe zwaar ik dat argument moet wegen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-06-2003 12:05] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jouw redeneringsfout gaan wij niet maken: "andere fora worden er niet op afgerekend, dus wij zullen er ook wel niet op afgerekend worden". |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |