|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morke die opmerking was voor Arson, DMTR, Claw etc. bedoeld en niet tegen jou bedoeld. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. (voor de rest ben ik het gewoon met je eens, ik denk alleen dat de klachtafhandeling beter loopt als je dat via de mail laat lopen) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 19-06-2003 15:21] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik denk dat je niet moet zeuren, ik probeer hier serieus vervelend te doen, en dan kom jij dat even als vuilnis af doen. Blijf dan weg als je het zo kut vindt! None of us are saints - Albert Fish |
|
Dit slaat nergens op. |
|
quote:LOL |
|
Typical... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Was dat tegen mij? |
|
kweet het niet is mij ook al niet duidelijk None of us are saints - Albert Fish |
|
Dan is het mij dus duidelijk ook niet duidelijk You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Euj gothverdomme niet allemaal op Morgil lopen schelden ok? (edited for profanity) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-06-2003 17:00] Bruce Banner |
|
om maar even offtopic te gaan lullen zoals het bij ieder ander getolereerd wordt, waarom niet? sommige mensen zijn er immers om op te schelden en te spugen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-06-2003 17:01] Je moeder. |
|
kun je ook schelden zonder ziektes in de mond te nemen None of us are saints - Albert Fish |
|
Bij deze arson, maar men kan ook zijn/haar ergernissen op iemand uiten zonder die persoon gelijk DOOD te wensen Bruce Banner |
|
quote: ik merk het None of us are saints - Albert Fish |
|
KOM OP JONGENS. ON TOPIC !! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
ik merk het ook aan Arson You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: is die edit bug nog niet gefixed? en waarom niet? sommige mensen zou het niet misstaan om onder de grond als voedingsbodem te dienen voor planten zodat ze toch nog nuttig zijn ergens voor. en nee dit is geen persoonlijke aanval naar morgil voor de blinden onder ons, dit is een algemene offtopic opmerking we zijn op zm dus moet er offtopic gelult worden natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-06-2003 17:05] Je moeder. |
|
precies zo had ik het ook begrepen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Er wordt hier anders behoorlijk geklaagd. Dit slaat nergens op. |
|
quote: ik klaag hierbij nogmaals over die edit bug oeps ik was ontopic Je moeder. |
|
Als het zo moet dan moet dit topic inderdaad weg en zullen alle klachten via de mail moeten. Dus nu gewoon normaal een klacht posten met een onderbouwing zonder te flamen. |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
ik wil even klagen dat iedereen hier zo opgefokt en serieus is en dat zodra je één geintje maakt iedereen ontploft en gaat schelden... dat is toch helemaal niet nodig None of us are saints - Albert Fish |
|
Heb je het topic waar dit betrekking tot heeft? Want ik ben pas net weer beschikbaar |
|
quote:1) look who's talking 2) gooi dit topic inderdaad maar dicht, want met lui als Arson en DMTR is dit toch niet serieus meer!?! FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |