IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 3 Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:12 schreef filosofem het volgende:
Nee hoor, intolerantie voor de intoleranten in een intolerante maatschappij, dus ook intolerant forum.

echt flikker op!!! jij bent echt zo zielig.......rascistische mafketel dat je bent ga lekker naar je blackmetal cd'tjes luisteren en in de spiegel tegen jezelf zeggen hoe true je wel niet bent.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:13 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:12 schreef filosofem het volgende:
Nee hoor, intolerantie voor de intoleranten in een intolerante maatschappij, dus ook intolerant forum.


Intolerante maatschappij?? Ehh....


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:12 schreef filosofem het volgende:
Da's kut voor je, dat je dat allebei bent.


echt kom eens met iets originelers.....verzin zelf iets bijvoorbeeld


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-07-2003 15:14 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Geweldig dit...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 15-07-2003 15:15 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 15 juli 2003 15:12 schreef mörke het volgende:
Jongen je ... spijkers
tsss... generaliseren. Ik wordt er een beetje droevig van. Niet alle rechts ingestelde types zijn Stormtroopers ofzo... en NS staat niet per definitie voor Nazi...ach... het is hier toch hopeloos


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:15 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:13 schreef Mithrandir het volgende:
Intolerante maatschappij?? Ehh....


Een heidens teken als avatar hebben, iemand die daar iets Nazistisch inziet en meteen die persoon als vies vuil klein ventje neerzet. Ik vindt dat symptomatisch niet alleen voor die persoon, maar ook voor de hele maatschappij. Intolerant.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 15:16 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Hou toch op...

- Racisme: www.stormfront.org

- Domme metaljochies: www.zwaremetalen.com

- True-e Blekkies: www.zenial.nl


Klaar, en als je dat allemaal nix vind, sodemieter je mooi op.




Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:15 schreef filosofem het volgende:
Een heidens teken als avatar hebben, iemand die daar iets Nazistisch inziet en meteen die persoon als vies vuil klein ventje neerzet. Ik vindt dat symptomatisch niet alleen voor die persoon, maar ook voor de hele maatschappij. Intolerant.

ach heidens flikker op, dat zijn gewoon nazies die geen nazi durven zijn. lekker een andere term verzinnen omdat zij zelf ook een verkeerd beeld van nazi's hebben.

echt geloof me jullie hebben alleen nog een sterke leider nodig voor jullie zwakke geestjes en jullie staan zo met je pakkies aan voor hem klaar.

om op te kotsen zo zielig


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 15:17 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 15 juli 2003 15:15 schreef Magistus het volgende:
tsss... generaliseren. Ik wordt er een beetje droevig van. Niet alle rechts ingestelde types zijn Stormtroopers ofzo... en NS staat niet per definitie voor Nazi...ach... het is hier toch hopeloos


NS staat niet voor Nazi, maar NaZi staat WEL voor NS.

Dus.


Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2003 15:17 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 juli 2003 15:16 schreef mörke het volgende:
Hou toch op...

- Racisme: www.stormfront.org

- Domme metaljochies: www.zwaremetalen.com

- True-e Blekkies: www.zenial.nl


Klaar, en als je dat allemaal nix vind, sodemieter je mooi op.





Die verdeling pas je maar op jezelf toe, pas je ook wel aardig in.


"This one is older than shit, heavier than time!"


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:17 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
echt flikker op!!! jij bent echt zo zielig.......rascistische mafketel dat je bent ga lekker naar je blackmetal cd'tjes luisteren en in de spiegel tegen jezelf zeggen hoe true je wel niet bent.


Oh mijn god, wat ken jij mij niet! Als ik jouw mening belangrijk had gevonden had ik het aan m'n vrienden laten lezen. Dan hadden we weer een avondje smakelijk kunnen lachen.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 15:18 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Goh ghouliette, we zijn net van die teringpunkers tijdens een anti-racisme-demonstratie


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:17 schreef filosofem het volgende:
Oh mijn god, wat ken jij mij niet! Als ik jouw mening belangrijk had gevonden had ik het aan m'n vrienden laten lezen. Dan hadden we weer een avondje smakelijk kunnen lachen.

dus, weer zo'n onzin debiele opmerking, tuurlijk ken ik jou niet, ik ken jou alleen zoals je jezelf hier profileert op zm, en dat is te sneu voor worden.

ik hoop dat de echte jou zwaar depri is en vanavond nog zijn plsen doorsnijdt, opgeruimd staat netjes


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-07-2003 15:18 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 15 juli 2003 15:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Die verdeling pas je maar op jezelf toe, pas je ook wel aardig in.


Ik zeg ook niks anders, kneus.


Dit slaat nergens op.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:19 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:16 schreef ghoulliette het volgende:
ach heidens flikker op, dat zijn gewoon nazies die geen nazi durven zijn. lekker een andere term verzinnen omdat zij zelf ook een verkeerd beeld van nazi's hebben.

echt geloof me jullie hebben alleen nog een sterke leider nodig voor jullie zwakke geestjes en jullie staan zo met je pakkies aan voor hem klaar.

om op te kotsen zo zielig


Wie is nu: jullie? Generaliseren past ook wel in het linkse gedachtengoed, zie ik.


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-07-2003 15:19 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 15 juli 2003 15:12 schreef mörke het volgende:
Jongen je snapt het niet he....

Racisten zijn domme slappe gefrusteerde latent homofiele bange jongetjes.

Die moeten opsodemieteren.

Of nog beter, die moeten met een plank met een roestige spijker aan het einde gebroken knieschijven worden geslagen, waarna je hun benen de andere kant op kan laten buigen, en moet je ze dan eens vragen waar ze een grotere hekel aan hebben, negers of spijkers


Dat is jouw mening. Er wordt op dit forum zoveel geleuterd dat iedereen een eigen mening mag hebben, en dat we dat moeten aanvaarden. Wel, jij hebt jou mening, "racisten" hebben hun mening. Als je nu alle mensen gaat bannen die "racistische " opmerkingen hebben, ben je hipocriet bezig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:18 schreef mörke het volgende:
Goh ghouliette, we zijn net van die teringpunkers tijdens een anti-racisme-demonstratie

ja lekker schoppen!!!!! maar ik heb me wel gedouched hoor vandaag


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 15:20 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Allemaal jullie achterlijke hoofden houden en buiten in de schaduw een biertje drinken!

Dat noemt zichzelf metalheads ... oh-oh-oh.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:21 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:15 schreef filosofem het volgende:
Een heidens teken als avatar hebben, iemand die daar iets Nazistisch inziet en meteen die ......


avatar? Waar haal je dat nou weer vandaan?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:19 schreef filosofem het volgende:
Wie is nu: jullie? Generaliseren past ook wel in het linkse gedachtengoed, zie ik.

ja ik ben de personificatie van links, wie generaliseert er nu. echt kun jij alleen maar in paradoxen denken? kun jij wel denken?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:21 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:18 schreef ghoulliette het volgende:
dus, weer zo'n onzin debiele opmerking, tuurlijk ken ik jou niet, ik ken jou alleen zoals je jezelf hier profileert op zm, en dat is te sneu voor worden.

ik hoop dat de echte jou zwaar depri is en vanavond nog zijn plsen doorsnijdt, opgeruimd staat netjes


Hoe ik mij hier profileer? Sinds wanneer heb jij daar wat over te zeggen? Sorry hoor, maar ik vind je echt sneu. En volgens mij kom ik hier ook nog niet zo lang, om mij echt geprofileerd te hebben.

Ben ik mij zowaar aan het verdedigen

Dag!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:23 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:21 schreef ghoulliette het volgende:
ja ik ben de personificatie van links, wie generaliseert er nu. echt kun jij alleen maar in paradoxen denken? kun jij wel denken?


Paradoxen? Schijnbare tegenstellingen? Wat heeft dat met dit verhaal te maken?
Ik heb een teringhekel aan alles wat schijn-links en fout politiek correct is, schijnbaar voel jij je daardoor aangesproken. Kun je er wel verder mee leven?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2003 15:24 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

t'is weer ouderwets gezellig, vollop gekankerd, maar het is wel vermakelijk om kneuzen zoals morke(of zal ik zeggen: mekker) continu te zien kankeren op 1 van mijn posts.



"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:21 schreef filosofem het volgende:
Hoe ik mij hier profileer? Sinds wanneer heb jij daar wat over te zeggen? Sorry hoor, maar ik vind je echt sneu. En volgens mij kom ik hier ook nog niet zo lang, om mij echt geprofileerd te hebben.

Ben ik mij zowaar aan het verdedigen

Dag!

sinds je op zm zit..........duh als je geen commentaar wilt moet je je bek maar houden. je zit toch zo te miepen over vrijheids van meningsuiting, maar nu dat het jou kant op komt moet iedereen (ik iig) zijn bek houden.

je bent gewoon een onwijze loser, een zwakkeling die zich schaart achter een imago en te zielig is om zich als een echte vent te gedragen en gevolgen van zijn daden te accepteren.

echt je verdient het niet eens om je bek open te mogen trekken, een dikke neger zou hem voor je dicht moeten schoppen, zo met de kaak tegen de stoeprand weet je wel. misschien dat je dan wel wat gaat nadenken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:23 schreef filosofem het volgende:
Paradoxen? Schijnbare tegenstellingen? Wat heeft dat met dit verhaal te maken?
Ik heb een teringhekel aan alles wat schijn-links en fout politiek correct is, schijnbaar voel jij je daardoor aangesproken. Kun je er wel verder mee leven?


dan zou ik maar eens de nederlandse taal bete gaan bestuderen als je dat niet snapt.

je ziet mij als heel links, en ik mag niet generaliseren. typisch erg typisch........en het dan niet snappen ook nog.......


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen