|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: gnnnn... mvg wk10 |
|
quote: logische reactie |
|
Ik klaag dat ik door een onervaren moderator ben gebanned zonder overleg met de hogeraad van zwaremetalen. |
|
quote: Niet meer zeuren. Het ligt in het verleden. Net zoals we jouw verleden van Heospheros en Pandaemonium laten rusten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heospheros en PandaemonAEON[b/]........ wie zijn dat nou? |
|
quote:Heel eenvoudig, ik moet morgen werk af hebben voor school, maar ja daar moet ik nu dus nog steeds 75% voor doen Ja ik heb een betere planning nodig |
|
Ik wil even klagen dat meneer Twan mijn posts zonder goede reden modereert omdat het "offtopic" zou zijn. Nu is de hgelderheid van mijn posts af en toe twijfelachtig, maar ik meen tot een aardig goede verstandhouding betreffende forumgedrag met de moderators zijn gekomen, ik kan er natuurlijk altijd een klier-oorlog van maken, maar dat is wel slapjes niet? Dit slaat nergens op. |
|
Hallo Mörke, Je krijgt dit mailtje vanwege verschillende klachten over jouw houding tegenover andere gebruikers van het forum en de bijbehorende uitlatingen. Het is heel fijn dat je een mening hebt, maar die kun je ook op een andere manier benadrukken dan dit soort opmerkingen te plaatsen, en als je een probleem met een specifieke gebruiker hebt, gelieve dat dan via de E-mail of een instant messenger met die persoon op te lossen in plaats van het forum er mee te vervuilen. Bij deze heb je een officiele waarschuwing gekregen; mocht het in de toekomst vaker voorkomen dan zullen er andere maatregelen genomen moeten worden. Met vriendelijke groet, Twan / Helmet namens de moderators van ZwareMetalen. Dit slaat nergens op. |
|
hij krijgt wel mail terug! Je moeder. |
|
Dan wil ik ook wel even klagen over het gedrag van de gebroeders DMTR en Arson die, soms in samenwerking met anderen, het veelvuldig voor elkaar krijgen topics te verzieken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jij niet dan? Dit slaat nergens op. |
|
dude... er zijn er minstens 20 die dat doen... Je moeder. |
|
quote: Ik snap je niet? Wat 20 Wie doen wat? Dit slaat nergens op. |
|
quote: ik zou maar een beetje op jezelf letten... jij loopt zelf niks anders te doen dan te schelden... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: in de poging jullie in het gareel te houden ja Je moeder. |
|
quote: Doel je soms op het compleet onzinnige topic "wat vinden ZM'ers van elkaar: Arson en DMTR. Flamen??" ? Het vervelende is dat jullie lekker doorgaan in alle willekeurige andere topics. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik zei al, let eerst op jezelf.... je bent geen haar beter, alleen jij schijnt het van jezelf niet te weten None of us are saints - Albert Fish |
|
Jongens Jongens, laten we het even serieus houden, en stuur elkander een meeltje o.i.d. Dit slaat nergens op. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=807818 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=807701 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=807104 3 CRAP-topics die het werk van jullie zijn... + Zo'n 8 keer posten van mijn foto in verschillende topics? Je weet niet van ophouden. En dat geldt ook voor je makker DMTR. Oh, moet ik nog even noemen: "Vroeg ik jou wat ? hondehok ? " wie begint er nou te schelden? (tussen haakjes: ik beschouw Arson en DMTR als een en dezelfde persoon, ze kramen allebei dezelfde onzin uit, en schijnen in elk topic dat vervuild wordt allebei te vinden zijn, soort symbiose ofzo, of gayness, hoe je het ook wilt noemen) Ohja: en nog een mooi voorbeeld hiervan natuurlijk: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3241&page=10 (Kom maar op met je reactie. Zou vast iets in de trand zijn van "word schrijf je met dt, hahaha") Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
DMTR en ik zijn niet dezelfde personen en dus beschouw ons dan ook niet zo. Dat hondehok verhaal kwam niet uit mijn mond... tja en wordt is met DT None of us are saints - Albert Fish |
|
en was je blij jezelf 8 keer te zien None of us are saints - Albert Fish |
|
@Claw: Arson 100% onzin ---> Dit slaat nergens op. |
|
Tip voor de moderators: Gooi dit topic dicht. Blijkbaar kunnen mensen alleen maar flamen en offtopic lullen waardoor het klachtentopic geen enkel nut meer heeft. Laat klachten gewoon via de mail lopen, dan bereik je namelijk gelijk de mensen die er mee te maken hebben en niet de mensen die zich er mee willen bemoeien. Sjonge jonge wat is het niveau van ZM sinds de laatste keer dat ik hier was... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wil even klagen dat jullie een zielige bende zageventen zijn... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |