|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slijmen Schemerzang! |
|
quote: |
|
quote: Over R. gaan we verder niet in discussie (dat betekent hetzelfde, alleen dan in vriendelijkere woorden). Maar dit is toch jouw manier van werken, gestapo oder? quote: R. is meer online, dus loopt zijn emmer eerder over bij de mods. |
|
quote:Typisch genoeg weten die mensen in die korte koffiepauze meer nuttigs te posten dan sommige mensen in een hele dag online hangen... En over Bonobo en Captain Winter War.. tja, wellicht zien wij mods nog niet genoeg reden om tot actie over te gaan. "Let dan wat beter op" zul je misschien denken... tja, wij kunnen nog steeds niet alles zien. En ik zie nog steeds geen ladingen mailtjes in mijn mailbox met links naar posts/topicpagina's waarin er dingen zouden staan die niet door de beugel kunnen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mods check het Anvil en het Maniac Butcher topic eens. |
|
link aub, ik ga niet zoeken... maarjah, ik ben ook geen mod [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 16:48] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Kom zeg. Kunnen ze zelf ook wel. |
|
quote:overschat de mods nooit We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik vind dat de mods die geen ruk uitvoeren (alleen Helmet en Tnightmare zijn actief, en vangen nu de "klappen") maar eens een functioneringsgesprek moeten krijgen. Als ze allemaal net zoveel als Helmet en Tnightmare zouden doen was er geen probleem. |
|
kheb eigenlijk geen idee wie er allemaal mods zijn....is er ergens een lijssie ofzo? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dat is waar, Helmet en Tnightmare zijn bijna de enige echt actieve mod´s. |
|
Fire Morgil Helmet Tnightmare Dargull Beli Mawr Elessar Paul Suus Dacht ik. |
|
R. geband? |
|
hehe, ik wist het alleen van Tnachtmerrie, de rest heb ik nog nooit gezien als zijnde actief ofzo...slampampers We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:beetje laat kale We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
|
Het overgrote deel van de mods heeft het dus erg druk, en ik kijk best wel uit naar een volgende moderator sollicitatieronde. btw, aangaande Bonobo en CWW: als ZM'ers ergens een druppel zien die een emmer kan doen overlopen: Moderators@zwaremetalen.com |
|
quote: Jou Usericon is zo raar, elke keer heeft ie een andere kleur of is het een soort van Darth Vader |
|
nu kun je wel een kwaad smiley op me afwerpen, maar het is toch waar: het gros van de mods doet naar mijn idee geen ene flikker... en de laatste tijd is dat wellicht door graspop of wat er ook was laatst, maar het blijft dezelfde discussie als men al een tijdje geleden heb gevoerd in dit topic, en ik zie geen oplossing of verbetering...de oplossingen die worden gegeven worden weggewimpeld (meer mods, AFSPRAKEN over waneer wie op vakantie is enz.) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
typ ik nou zó langzaam We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik was een Maniac Butcher topic aan het zoeken . Die afspraken over vakantie zijn er, en er is nooit ontkend dat er een mod onderbezetting is momenteel. |
|
quote:ho, eerst GOED leven wulffje [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 17:05] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Cool he? Maar zo onherkenbaar is ie toch niet? quote:Ik ga daar verder geen uitlatingen over doen, maar dat kwade smiley was omdat ik me aangesproken voelde (lijkt me niet zo raar, aangezien je alleen TNightmare noemde) en ik dat toch onterecht vind. quote:Van 't weekend was 't Graspop ja. Maar ik kan je vertellen dat de voornaamste reden toch wel het einde van het schooljaar is voor de studerende/lerende moderators onder ons en de algehele economische recessie voor de werkende moderators. Niets aan te doen, maar op zulke momenten hebben we het gewoon erg druk met 'echte' dingen. quote:Sorry hoor, maar je gaat voor een (uit de hand gelopen) hobby toch geen afspraken maken over wanneer je wel of niet op vakantie mag en kan? Als het ooit zo ver komt dat ik in overleg met ZMers mijn vakantie moet plannen ben ik hier direct weg! Het is al irritant genoeg dat ik met de agenda van m'n werk er bij moet plannen. De kennisgeving naar ZM toe (voor zowel mod-werk als redactiewerk in mijn geval) is daar, maar veel meer dan dat zal het niet worden. En ja, soms staan er goeie oplossingen in dit topic. En die worden echt wel meegenomen. En er gebeurt achter de schermen ook een hele hoop. We moeten er blijkbaar alleen nog harder aan trekken om het te laten werken en om het ook duidelijk aan jullie kenbaar te laten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2003 17:08] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |