IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 3 Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 20:06 by aerodis Profiel van aerodis



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-06-2003 20:06 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ik heb nergens last van, eerlijk gezegd.


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 20:08 by aerodis Profiel van aerodis

ik heb het ook prima naar me zin, ik word alleen helemaal gestoord van al die mensen die constant lopen te zeiken. Negeer die grafusers gewoon.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-06-2003 20:09 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

de enige die ik echt irritant vind doen is asherah (of hoe je t ook spelt)


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 20:11 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg


Stem Krieg lijst 666
Stem voor de ban
Die volgens mij nie komen gaat
Ik zou me voortaan gedragen ok


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 20:12 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Die vat ik niet helemaal. Elke dag heb ik mijn hele ZM-window volstaan met de meest debiele topics van Heer Krieg. Elk fatsoenlijk topic dat er tussen staat is door hem verkankerd en jullie maken je druk om iemand die iets teveel klaagt in het klachten topic?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 20:21 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 20:12 schreef XnegativeX het volgende:
Die vat ik niet helemaal. Elke dag heb ik mijn hele ZM-window volstaan met de meest debiele topics van Heer Krieg. Elk fatsoenlijk topic dat er tussen staat is door hem verkankerd en jullie maken je druk om iemand die iets teveel klaagt in het klachten topic?


Wat bedoel je


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-06-2003 20:21 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 22 juni 2003 20:12 schreef XnegativeX het volgende:
Die vat ik niet helemaal. Elke dag heb ik mijn hele ZM-window volstaan met de meest debiele topics van Heer Krieg. Elk fatsoenlijk topic dat er tussen staat is door hem verkankerd en jullie maken je druk om iemand die iets teveel klaagt in het klachten topic?
ach krieg is gewoon een simpel gen-defect, 500 jaar inteelt: maar wel met eenigsinds humor en zijn posts zijn makkelijk te negeren als je er even geen zin in hebt, er staat toch niets in.
ik vind het veel irritanter dat mensen, waarvan ik het idee heb dat ze nog enigsinds niveau hebbeb, de gehele tijd op de meest ongepaste manieren aandacht proberen te trekken omdat ze zichzelf zo zielig/eenzaam vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 22-06-2003 20:21]


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 20:23 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 20:21 schreef impaled succubus het volgende:
ach krieg is gewoon een simpel gen-defect, 500 jaar inteelt: maar wel met eenigsinds humor en zijn posts zijn makkelijk te negeren als je er even geen zin in hebt, er staat toch niets in.
ik vind het veel irritanter dat mensen, waarvan ik het idee heb dat ze nog enigsinds niveau hebbeb, de gehele tijd op de meest ongepaste manieren aandacht proberen te trekken omdat ze zichzelf zo zielig/eenzaam vinden.


Ik vind dat je groot gelijk hebt


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 20:27 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heer Krieg valt wel te negeren maar tot op een bepaalde hoogte. Ik zit blijkbaar vaker op het forum dan jij dus ik erger me er onderhand blauw aan. (gefeliciteerd Krieg, heb je dat toch nog voor elkaar gekregen)En het erge is dat sommige mensen zich gewoon laten meeslepen met zijn onzin waardoor er bijna geen serieus topic meer actief staat.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-06-2003 20:32 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 22 juni 2003 20:06 schreef webblaster wim het volgende:
ik heb nergens last van, eerlijk gezegd.

ik ook niet, je kan altijd nog een serieus babbeltje over een of andere band hebben zonder afgefikt te worden.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 20:33 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 22 juni 2003 20:32 schreef Sater het volgende:
ik ook niet, je kan altijd nog een serieus babbeltje over een of andere band hebben zonder afgefikt te worden.




Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:03 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 20:27 schreef XnegativeX het volgende:
Heer Krieg valt wel te negeren maar tot op een bepaalde hoogte. Ik zit blijkbaar vaker op het forum dan jij dus ik erger me er onderhand blauw aan. (gefeliciteerd Krieg, heb je dat toch nog voor elkaar gekregen)En het erge is dat sommige mensen zich gewoon laten meeslepen met zijn onzin waardoor er bijna geen serieus topic meer actief staat.


Het is jammer dat je zo reageert man ik ben niet uit op ergenissen en dat sommige mensen zich gewoon laten meeslepen is hun zaak.
Je kunt me gewoon negeren en ik vind dat ik best wel aardige topic's tussen heb zitten
Maar waar het verder om gaat is dat jullie me zoeken zoals letten op taalfouten
Je moet niet lezen wat er staat, ik heb al eens eerder verklaart dat ik een melige bui bezit. Topic's openen vind ik leuk maar natuurlijk niet altijd gepast nou excuus van mij is op z'n plaats zou ik zeggen. Een klein beetje humor houden we er toch in niet. Niet ergeren want daar schiet je niks mee op. En ook niet steeds om een ban vragen, je helpt het zelf in de hand dat de mods dit niet doen anders kunnen ze wel iedereen verbannen niet. Alright Metalhead.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 22-06-2003 21:04]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 21:05 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Moet ik hier nou nog serieus op ingaan? Ik wil best een serieus gesprek met je aangaan maar ik vraag me af of er met jou wel te praten valt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:11 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:05 schreef XnegativeX het volgende:
Moet ik hier nou nog serieus op ingaan? Ik wil best een serieus gesprek met je aangaan maar ik vraag me af of er met jou wel te praten valt.


Oooooooh jawel je kunt me temmen hoor.
Die melige bui is over.
Je moet me altijd serieus nemen
Doe ik bij jou ook
Met mij valt er altijd wel over te praten

Als je vind dat ik minder topic's moet maken en je ergerd weer aan me trek aan de bel
Neem een tijdje rust kijk wat er loos is op ZM en reageer erop Gewoon positief.

Go Metal stay Metal where ever you are
Geld ook voor jou


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 21:17 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mail me maar eens. Dan zal ik je wel een paar eerlijke antwoorden geven.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:21 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:17 schreef XnegativeX het volgende:
Mail me maar eens. Dan zal ik je wel een paar eerlijke antwoorden geven.


Ik wil je best mailen, maar nu zit ik op m'n werk en daar word alles afgelezen wat ik maar in typ(behalve ZM forum) dus word ook alles gecheckt omtrent de e-mail berichten.
(soms willen collega's email's sturen naar geile wijven) dus word er gecontroleerd en dat heb ik liever niet. Volgende keer beter Metalhead

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 22-06-2003 21:23]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 21:22 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 juni 2003 21:21 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik wil je best mailen, maar nu zit ik op m'n werk en daar word alles afgelezen wat ik maar in typ(behalve ZM forum) dus word ook alles gecheckt omtrent de e-mail berichten.
(soms willen collega's email's sturen naar geile wijven) dus word er gecontroleerd en dat heb ik liever niet. Volgende keer beter Metalhead


false...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:24 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:22 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
false...


Je moet er niets achter zoeken

It's the truth.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 21:26 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je ziet maar joh.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:28 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:26 schreef XnegativeX het volgende:
Je ziet maar joh.


Niet meer ergeren we still be friends

Ik slik me pillen voordat ik de ZM paradeer.


R.
Usericon van R.
Posted 22-06-2003 21:28 by R. Profiel van R.

Ik klaag dat heer krieg zo een wannebe is.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 21:33 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:28 schreef R. het volgende:
Ik klaag dat heer krieg zo een wannebe is.


Nee toch meneer R.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-06-2003 21:47 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 22 juni 2003 21:28 schreef Heer Krieg het volgende:
Niet meer ergeren we still be friends

Ik slik me pillen voordat ik de ZM paradeer.


Hee Krieg, als ik jou altijd serieus moet jnemen voor wat je zegt, breek ik je neus als ik je zie.


Dit slaat nergens op.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 22:13 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 21:47 schreef mörke het volgende:
Hee Krieg, als ik jou altijd serieus moet jnemen voor wat je zegt, breek ik je neus als ik je zie.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen