![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: S Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Waarom staat de filmtopic in Algemeen, de televisie-series-topic in Onzin, en de topic over The Young Ones in Nieuws en Media? Horen die niet allemaal gewoon in Algemeen thuis? ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: jij weet duidelijk niet hoeveel keer ik hier rondhang ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Hmmm agreed. Er zou even algemeen besloten moeten worden in welke categorie alle tv en film gerelateerde topics horen en dan ook daarin gezet worden. Op t moment is het een beetje een zooitje... Zenial ![]() |
|
Haa! Eindelijk iemand die het met me eens is. Kom in m'n armen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Ja, een tijd geleden ook nog. En ondertussen zijn een aantal aanhangers van dat soepele beleid ineens voorstanders van een stricter beleid geworden. En bovendien is ZM vervallen in een chaotische brei die niet meer over metal gaat. Reden voor ons om een andere weg in te slaan. quote:Beetje rommelig inderdaad.. ik ben er een lijn in aan het trekken. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik zeg het nog maar eens: Ik ben niet zo zeer voorstander van een soepel beleid en zeker niet van een streng beleid, maar van een CONSEQUENT beleid. Met een consequent beleid win je misschien ook nog iets van je geloofwaardigheid terug. Want zelfs de "braafste" gebruikers beginnen zich tegen het mod-beleid te keren. Je moet niet vergeten: het forum is gewoon net zo'n grote chaos als het mod-beleid (dat hangt gewoon samen), maar strenger betekent niet automatisch beter. Naar mijn mening betekenen meer regels bijna altijd nog meer chaos. En als je voor elke situatie weer een nieuw regeltje moet verzinnen, betekent dat gewoon dat je niet goed op incidenten weet in te springen. Weer wat stof om over na te denken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ik klaag dat er zoweinig over metal gaat. eventjes wat aan doen. ![]() |
|
quote:We proberen nog altijd zo consequent mogelijk te blijven. Het is alleen een kwestie van tijd hebben van de mods en simpelweg niet alles kunnen zien. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ben het helemaal met u eens. GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
De posts hierin: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=809441 gaan nauwelijks over het topic "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
verdomme ik krijg soms dit als ik naar het forum wil. Method Not Allowed The requested method POST is not allowed for the URL /index.html. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at forum.zwaremetalen.com Port 80 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Dat is vreemd mocht je dit weer tegen wil je dan even posten hoe je daar bent gekomen ![]() ![]() |
|
wow Orion, als je daar zit kan je de wereld overnemen! ![]() |
|
![]() geweldig, the lost level van Zware Metalen leidt tot de overname van de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-06-2003 0:34] Oud Vuil. ![]() |
|
Hier mag een slotje op http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=818132 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=818653 Topics zijn hun doel voorbij gegaan. ![]() |
|
"Gisteren nog de DVD zitten bekijken. Paul heeft de Fremen voor zich gewonnen en de Harkonnen en de keizer verslagen." Ik vind dit geen manier om een topic af te sluiten ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik vond het erg gepast om zo een topic over Paul Muad'Dib Atreides te sluiten ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
![]() GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
Kunnen topictitels als deze : "bonobo eert W.F. Hermans - alleen voor metalheads met geactiveerde hersencellen - slowchatten verboden" aangepast worden, ik vind ze zwaar storend. Meneer Bonobo mag zich dan door een studie geneukt hebben maar hij heeft in ieder geval geen sociale vaardigheden bijgeleerd. ![]() |
|
Agreed. Done ![]() ![]() |
|
Ik snap niet dat het topic over die clowns (Insane Clown Posse?) nog open is. Wat heeft dat te doen met zware METALEN? Het schijnt muziek te zijn, maar heavy metal? gothic? black metal? dark wave? death metal? power metal? Neen. ![]() |
|
quote: Dude dit is zooooooooooooooo'n loos argument. 5% van de topics gaan misschien over die genres die je net noemt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |