![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
zeker wel ![]() maar ik erger me er ook aan. Een beetje onzin is leuk hoor maar het gaat echt de verkeerde kant op. De leuke mensen lopen weg en een groep domme onzin spuiers zonder leven zitten hier 24/7 de boel te verknallen. ![]() |
|
quote:Al die "ik geil op .." topics moeten optiefen, al die "oh jee ik ben zo zielig" topics moeten optiefen. Als je als metalnewbie hier komt zou je gaan denken dat metal alleen voor de zwakkelingen is ipv voor de heerschers. ![]() |
|
quote: Is hierbij gebeurd. ![]() |
|
quote: Hear hear hear hear!!! ![]() ![]() |
|
Ik blijf erbij .. onzinforum moet weg. ![]() |
|
quote: dat niet, een beetje onzin is namelijk erg leuk. ennuh, check mijn sig ![]() ![]() |
|
quote: Als je je beeld van de "metal-scene" moet baseren op het volk dat hier zit, dan krijg je toch wel de indruk dat Metal bijna uitsluitend voor de mentaal uitgedaagden is hoor. Nu ken ik in het echte leven niet echt veel metal-heads (buiten m'n kameraden), maar ik hoop dat het daaar niet zo erg gesteld is als hier. ![]() |
|
hehe go raj! ![]() |
|
De meeste metalheads zijn volgens mij juist niet van die zeik hoeren maar ja kennelijk trekt het anoniem spuien van al je suffe problemen waar je echte omgeving al niet meer op reageert heel erg aan ...... ![]() |
|
Boeiend wat andere mensen denken ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Zekers niet ![]() ![]() |
|
Goh Raj ... denken we nou hetzelfde OR WHAT ![]() |
|
Ik geloof dat we het aardig met elkaar eens zijn ja ![]() Waarom denk je dat ik er een sport van maak dat soort mensen nog een extra duwtje in de afgrond te geven? ![]() ![]() |
|
LOL ![]() |
|
shake shake shake shake shake shake shake your booty ![]() ![]() ![]() |
|
ah Raj, geef haar effe een duwtje. ![]() |
|
quote: Grote meid! *klopje op schouder* ![]() |
|
quote: Ik verwijs u bij deze door naar de laatste (of één na laatste) editie van de Whiplash. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik moet schijten, maar ik heg geen zin! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jij ook al? ![]() |
|
Nee, ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Stelletje zeikwijven. Jullie moeten nodig de politiek in, daar zijn ze ook al zo gezellig... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |