|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zit je zowat een halve dag af en toe op Zm te kijken, blijkt er weer eentje geband, terwijl ik die gast nauwelijks heb zien langskomen, ........waarom? MOD last van de periode van de maand ofzo? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Eigenlijk hebben alle mods het erg druk met studie/werk, ook degenen die wat vaker hun nick laten zien. Elessar heeft sinds kort weer internet, maa heeft het nog steeds druk. Dargull en Beli ook, al is Beli de afgelopen dagen wat meer aanwezig geweest. |
|
Zet Fire dan wat meer aant werk, enigste wat ie hier thuis doet is rondbanjeren en de chili verneuken. |
|
Ik verveel me de tyfus, zit bijna elke dag wel op ZM (ook weekenden) en heb al bij andere fora gemod (waar ik mee gestopt ben omdat ik teveel op ZM aan het rondhangen was ) ....i don't fucking get it. |
|
quote: Aha, en Fire maar zeuren over deadlines! Hoe zit dat? |
|
Zeuren is het idd ... Meer dan 3 weken nodig hebben voor een 2-track single ... zucht ... |
|
quote:right... alsof ik nu veel te doen heb... en ik een echt leven heb FREEZE |
|
quote: daarbij heb ik mod ervaring op 2 andere fora |
|
ik wil ook wel een mod worden |
|
*steekt vinger omhoog* Ik ook! Ik ook! Ik wil bannen! Zenial |
|
Met een ander user icon maak je misschien zelfs kans hey! |
|
*klaagt over Windkracht10* |
|
quote: waarom? mvg wk10 |
|
quote: klopt, maar de vraag of ik serieus werd genomen (lees: teruggemaild werd), is hiermee wel beantwoord. maar goed, dat is duidelijk nu, daar houd ik maar over op [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2003 22:31] Je moeder. |
|
quote: -je kinderachtige gedrag -je offtopic gedreuzel -je slecht bedachte zinspelingen -je grote ego -je domme gezwam |
|
quote: Ik ben de laatste tijd fel aan het klussen thuis, heb nog maar weinig tijd om te modereren nu, maar als ik het kan doe ik het ook. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Op 18 juni 2003 22:32 schreef Ellesar of Gondor het volgende: -je kinderachtige gedrag (zal ik mee ophouden) -je offtopic gedreuzel (daar hou ik ook mee op) -je slecht bedachte zinspelingen (kan ik niet aan doen, zo ben ik) -je grote ego ( pardon?) -je domme gezwam[/quote] (tja, dat zeggen ze nog van me) mvg wk10 |
|
nou, glazen worden geklonken, champagne wordt ontkurkt en gezellige liederen worden gezongen. alles = weer goed! fijn zo. Oud Vuil. |
|
Klacht -- DeCiPhEr steekt zijn mod-aspiraties niet onder stoelen of banken en daar irriteer ik me (nog steeds) aan. Wellicht is het een goed idee te wachten met het doen van dergelijke mededelingen tot er een vacature beschikbaar is? |
|
nog ff dan, dom gezwam moet kunnen, anders heb ik hier vrij weinig te doen! Oud Vuil. |
|
Mag hier zeker alleen klagen over dit forum? Wou anders ff zeggen dat het maar saai is vanavond. Mis ik iets, wat is iedereen aan het doen? Gelukkig gebeurd er altijd wel wat op dit forum. Vond de Ban wel leuk trouwens, bracht wat leven in het forum. TotZiens |
|
quote: "Return of the jedi" kijken. (is nu afgelopen). |
|
Goed dat R. weer terug is En kan iedereen nu ALS-JE-BLIEFT ophouden met mekkeren? Sjemig de pemig... ik heb niet de hele dag hard gewerkt om thuis alleen maar gezanik en azijnpisserij terug te lezen . |
|
quote: *mekker mekker* sommige mensen kramen hier veel te verstandige en volwassen taal uit ... mag dat weg-gemodereerd, zo voel ik mezelf steeds dommer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |