|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mods zijn watjes, deel tig: Als je modereerd, modereer dan goed! Dit: quote: WERKT NIET! Zolang offtopic reacties niet worden gemodereerd blijven die paar irritante lui elk topic vullen met hun off-topic geblaat. Zenial |
|
quote: KLAAG NIET ZO!! Oh...sorry, dit is de klaag-topic. Ehm... Klaag door !! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
ik wou even klagen over de facistische wijze waarop Zenial over de mods loopt te klagen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Een usericon van 331kb nemen en dan klagen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: 1-0 voor Claw! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: 9 offtopic reactes van jouw op 2 pagina's 9-0 voor Zenial! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Soms offtopic vind ik zo erg niet..erger is al die zeiktopics die geopend worden.Meer bannen minder klagen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Da's een mooi motto! Zenial |
|
quote: [offtopic] Ja indeed . Zenial, je weet wat je mag doen . En btw nog bedankt voor de Morbid Angel EP [/offtopic] |
|
quote:Het leven van een mod deel zoveel: hoe je ook modereert, het is toch niet goed Maar goed, klagen in het klaagtopic dus I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
En even de toevoeging.. de volgende niet ZM gerelateerde klachten, geslowchat en andere meuk die niet in dit topic thuis hoort wordt gemodereerd! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
en anders kun je gerust een mailtje sturen naar moderators@zwaremetalen.com maar helaas heb ik gemerkt dat die mail nooit beantwoord wordt en je niet serieus genomen wordt als je niet op goede voet met de dienstdoende mod staat. dus tot zover dat idee.. maar verder ben ik het met zenial en vampie eens: strenger modereren en sneller irritante kutkoters bannen die zich niet aan de regels houden en niks anders kunnen dan offtopic lullen, hoe ingeburgerd ze ook zijn. als dat eens zou gebeuren in plaats van het tolereren van offtopic gelul van 'senior'members, degenen die het meest offtopic lullen zijn zij wel. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2003 12:49] Je moeder. |
|
quote:Hola! Dat is niet waar. De mails worden allemaal in behandeling genomen.. het kan zijn dat we er wel eens een vergeten te beantwoorden, maar er wordt wel wat mee gedaan. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helmet, waarom is m'n "Winners take drugs" op slot gedaan. Er was toch veel respons. mvg wk10 |
|
quote:Volgens mij heb ik 'm afgesloten met een link naar een ander topic over drugs. Dat leek er zo erg op dat het dubbelop was. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hmm ik zal jou eens wat werk bezorgen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Try me I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik wil niet vervelend zijn. Maar ik had die opmerking OP ZIJN MINST weggemodereerd en vervolgens hard gepleit op het mod-forum voor een ban. Dit slaat toch nergens op? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind naakte mannen met 25 cm-lullen in het mooie mannen topic te shockerend. |
|
quote: claw ik ben het helemaal met je eens... ik had ook verwacht dat dit bericht binnen twee tellen weg zou zijn... maar tja het is nu toch wel duidelijk dat wat je ook zegt of doet hier, er wordt door de mods niks aan gedaan... en Helmet... dat try me slaat nergens op want dat deed ik toch None of us are saints - Albert Fish |
|
[geflame] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:18] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[geflame] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:18] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:19] Dit slaat nergens op. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:18] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |