|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: toen had ik problemen met mijn outlook expres en virussen (mailbomb, duizenden mailtjes in mijn outlook) vandaar.. |
|
quote: Akkoord. Iedereen maakt wel eens een fout. Robin weleens, Morgil weleens. (Claw nooit ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: das wel toevallig of moet ik zeggen "convenient" |
|
ging over moderators@zwaremetalen.com of hebben jullie als mods geen algemeen mail-kijk-gedoe-functie in zm? (weet ik veel, ik ben geen mod..) maar goed, tis alweer tijdje terug maar ik heb er iig nooit meer wat van gehoord... Je moeder. |
|
quote: Ja weer een goeie opmerking. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die gaat naar elke mod individueel ja. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: en er was al een tekort aan mod's? |
|
quote: Je moet als mod wel het respect van de gebruikers hebben, anders werkt het modereren averechts. Ik denk dat Morgil dat respect een beetje heeft verloren (of nooit had). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dat is zo, de gebruikers maken het forum, maar de mod's zijn er om het er gezellig te houden. Ik denk overigens niet dat ze het respect van iedereen heeft verloren. En als er een tekort aan mods is...wie vervangt dat? want Morgil is wel vaak online... 3 @ Morgil |
|
Hmm er zijn te vaak geen mods, zie je wel aan de afgelopen dagen. |
|
Mailtje van Karnivoor is door iedere mod dus iig gezien en in het modforum besproken, alleen niemand heeft blijkbaar teruggemaild. Outcome is eigenlijk dat er vervelendere figuren op ZM zijn dan de betreffende persoon, en de klacht wat persoonlijk leek. |
|
quote: Zou het stom/schijnheilig/achterbaks/iets zijn als ik zou zeggen dat ik wel weer mod wil worden? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik stelde u een vraag naar aanleiding van 1 van je domme post. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: dat is waar (veel onzin, nutteloze topics aangemaakt, dubbele topics) maar iemand anders mod maken die vaak online is en oplet? nee hoor... |
|
Claw past perfect in een gestapo beleid . |
|
quote:Ja Maar au serieu, ik zou het NOOIT MEER willen zijn. |
|
quote: waar blijft dat mailtje naar mij toe? |
|
quote: [offtopic] Met welke inhoud?[/offtopic] |
|
quote: Als een "Gestappo-beleid" wordt ondersteund door Paul en de andere mods denk ik dat ik daar wel weer in pas ja Gestappo-beleid Beleid waarin mods gewoon wat makkelijker in kunnen grijpen en niet elke actie met 3-dubbele argumentatie in prachtige volzinnen hoeven te beargumenteren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: [ontopic] Over het moderate-schap met betrekking tot mij, waarover Paul mij nog zou terugmailen (of iemand anders) als ze iets meer wisten, maar dat is dus nooit gebeurd [/ontopic] |
|
quote: Dan wil ik ook mod worden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat is idd compleet Paul's zaak. Je kunt hem nog eens mailen eventueel, ik weet iig wel zeker dat er binnenkort nieuwe mods gevraagd gaan worden. |
|
quote: done |
|
Wat is er dan met de andere mods gebeurt ? Dargull ? Elessar ? Beli is nog maar nauwelijks bezig, Morgil is er ook te weinig voor een mod (en moet een lesje modden krijgen). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |