|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik word een beetje moe van die users die klagen dat zm dood is Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik post zelf ook meer in de onzintopics dan in de muziek topics. De meeste denk ik wel en volgens mij is het altijd al zo geweest. Helemaal niets mis mee. Maar je hebt onzin en ONZIN. En de laatste tijd is het echt een zooitje. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
CHAOS RULES SUPREME None of us are saints - Albert Fish |
|
addicted to chaos joh! |
|
quote: *ZUCHT* None of us are saints - Albert Fish |
|
heb ik je dag nu al verpest? |
|
quote: nee hoor... sinds je online bent heb ik weer een glimlach op mijn gezicht None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Dit heb ik echt al zo vaak gehoord, if so komt dat vanzelf wel weer goed. Als er rete strakke regels gehanteerd worden dan is ook weer niemand gelukkig. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben het met Dunne Hein eens, beetje onzin moet kunnen, je kunt niet 24/7 over metal lullen, maar de laatste tijd gaat het een beetje teveel en te vaak over niets. |
|
ik wil klagen over de enorme emotionele rampen die vrouwen van kleine dingetjes kunnen maken. sjezus zeg. |
|
quote: is op zich ook wel weer een prestatie ... veel lullen over niets None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Niet alleen vrouwen ... |
|
oke vrouwen en homo's |
|
Enne .. dit is het klachten topic, niet het klaagtopic ... Dus als het niet over zm gaat ... dan moet je het klaagtopic zoeken |
|
gaat wel over zm zie het rockhard topic |
|
Mag ik hier klagen over het feit dat volwassen mannen zich nog meer als een puber gedragen dan ik? Of moet ik dat maar lekker bij de Viva, Libelle en andere wijven fora gaan posten? FREEZE |
|
Wel nee..vertel maar aan tante Vamp! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dat mag jij None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Mooi, dan begin ik nij jou Jij bent echt gefrustreerd volgens mij he? Heb je een vriendin of vrouw? Volgens mij niet want anders liep je niet zo te geilen op Ghoul... En dan heb ik het ook nog over "volwassen" mannen als robbemans... Het lijkt net alsof iedereen puber is, behalve de echte puners zelf!! (of dat komt natuurlijk zo omdat ik ook een puber ben... volgens mijn leeftijd ) FREEZE |
|
jongen als jij de schoonheid in Ghoulliette niet ziet dat kan ik niet helpen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Kerel... Ghoul is een van de mooiste vrouwen die deze aardkloot mogen bewandelen... Maar daarom hoef je testosteron nog niet zo de overhand te laten nemen... FREEZE |
|
quote: wow dude, en jij hebt het over geobsedeerd zijn ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: waar maak jij je druk om??? jaloers??? None of us are saints - Albert Fish |
|
Laten we eens beginnen in het klachentopic zelf dan: On topic! Enkel klachten hier, testosteron gezeur kan via MSN. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |