|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
't Is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Momenteel wordt Algemeen toch ook al verkloot door junior members die het onzin forum nog niet kunnen zien en denken eens een leuk idee voor een topic gevonden te hebben? Daarnaast vind ik het ook jammer dat veel topics in Onzin terechtkomen, die daar naar mijn gevoel niet thuishoren: topics over humor (wat humor inhoudt dus, geen moppentopic), of over TV-programma's (wat niet per se onzin moet zijn) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Wat zitten mensen toch te zaniken, wat wil je nu nog meer als je Sadistic Intent kunt luisteren Ehm, okay. Input komt toch vooral van jezelf, die dien je dan ook zelf te leveren. De rest is ruis. |
|
Ik klaag alweer over de almachtige slotje... hij/zij weet steeds in de toekomst een topic te sluiten! FREEZE |
|
quote: wat kan dat nou verotten? |
|
quote:Wil ik ook kunnen!!! FREEZE |
|
ik klaag dat ik heeel nodig moet pissen, maar te lui ben om op te staan. |
|
quote:ROFL FREEZE |
|
Ik wou graag klagen over mezelf omdat ik te grappig ben en bang ben dat er een dag zal komen waarop de andere ZM'ers niet meer bij zullen komen van het lachen om een van mijn komische grappen. |
|
quote: En daardoor allemaal sterven en dus geen ZM meer geen ZM meer = geen leven meer geen leven meer = d00d beetje jammer |
|
quote: Maar wel erg true! |
|
menschen doe toch eens even kalm... niet gewend aan mensen die afwijkend gedrag vertonen ofzo?? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Watisser, Wladimir? Op je parkiet getrapt? Last van je ekster-ogen? Of krijg je kraaipoten (ach, we worden allemaal ouder)? Ik zou een schoonheids-uiltje knappen. Ik zou de Oehoe nemen, die-is-zo-mooi!! tjonge, ik ben vandaag nog niet eens 'online' en er wordt nu al gezanikt. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Dat was gister... En ik klaag over het feit dat ik ga... FREEZE |
|
quote: Wat is het vandaag dan? En waar ga je heen? Schoonouders? Ik zou dan ook klagen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ah, even het vuur aan den schenen leggen en ze beginnen al gelijk bang te worden. |
|
quote: Ach ja, uilen blijven roofdieren. Ik schrik me elke keer kapot als ik ze over de prairie hoor 'oehoe'-en. Ze jagen in groepen, wist je dat? Nooit The Birds gezien? Of die lichtgevende uil in Scooby Doo? 'k Lig er nog wakker van. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Nou, dat valt toch echt wel een beetje mee... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Beetje meer on topic graag mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dit is toch de Klachten-topic. En ik klaag over Wladimir en zijn vogelcircus. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Jullie slowchatten... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Klacht: het klaag topic is een virutele klaagmuur geworden. |
|
quote: Nee hoor, ik kan snel typen: 185 aanslagen per minuut (give or take) dat redt een Bin Laden niet, ha. Suzaahhh-ne, Suzaahhh-ne, Suzaahhh-ne, ik ben stapel gek op jou. (de metal-versie, uiteraard) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Moet ik nu ook papiertjes in de computer proppen? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ja, en tegelijker tijd een hoop nutteloze gebedjes in een belachelijke woestijn-taal uit je nek slaan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |