IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 3 Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-06-2003 18:15 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Trolls zijn van alle tijden maar sommigen blijken toch leuk te zijn, jullie (Heer Krieg) niet.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 18:17 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 18:12 schreef Fire het volgende:
Heer krieg. Al zou je nu nog een serieus topic willen starten volgens mij heb je je kruit al verschoten bij het publiek


Welk publiek die nep-Metalheads hier.
Een op de 100 is true hier.
En de rest is nep nep nep nep nep.
En waar lees je dat aan, aan de reaktie's.
Hier lopen Metal figuranten derde klas.
En Fire is grootste.


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-06-2003 18:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Dus dat is je reden om een zooi loze topics aan te maken (elke dag)



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-06-2003 18:26 by Asherah Profiel van Asherah

Wat een achterlijk forum is dit geworden zeg


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 18:27 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

hoever mag iemand eigenlijk gaan totdat hij/zij gebanned word?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-06-2003 18:27 by Asherah Profiel van Asherah

Ok, ik wil geband worden.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-06-2003 18:29 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Het zijn meerdere mensen volgens die TDMC Wordfruity; nl. allemaal mensen van de band/de muur die de password kennen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 18:30 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 juni 2003 18:29 schreef MBMarduk het volgende:
Het zijn meerdere mensen volgens die TDMC Wordfruity; nl. allemaal mensen van de band/de muur die de password kennen.


DAT is pas gay


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 22-06-2003 18:33 by Asherah Profiel van Asherah

Jep, past perfect in het profiel van dit forum.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 18:54 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

Iedereen schuift aan voor de ban voor de heer krieg. Wie wil het nog meer? Wie sluit aan voor de ban van de heer krieg.

Schelden mag naar heer krieg, maar zeg ik iets lelijks terug gelijk een ban voor heer krieg. Zitten hier Metalheads die altijd naar boven kijken tijdens festivals, die denken dat ze alles zijn, hoog in de bol.
Nix van een ander willen weten. Het gaat nooit vriendelijk aan toe op Metalfestivals, niemand lacht iedereen denkt aan morgen, ik heb op Pinkpop meer lachende gezichten gezien dan op alle Metalfestivals bij elkaar, wat zijn Metalfestivals toch vrolijke festivals. We nemen een biertje en we zijn zat, we nemen een joint en het geeft een kick. Nep nep nep nep nep.

En zo is het hier op ZM ook, allemaal hoog opgeleid, letten op taalfouten, word nauwelijks over muziek geluld, alleen mekaar afbreken. Wat een tent zeg.

Krijg de schimmel aan m'n tenen hier. Ben soms af en toe soms ja soms heel soms melig en iedereen houd er niet van.
Nee wij zijn metalheads de droogkloten van ZM. Dat soort humor van jullie zoals op Onzin (een paar topic's Dassenburcht Now playing) Dat zijn goeie topic's met humor(lachen met kiespijn)



[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 22-06-2003 19:03]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 19:01 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

prutser

(even een testje doen)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 19:02 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 19:01 schreef XnegativeX het volgende:
prutser

(even een testje doen)


Wat voor een testje?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-06-2003 19:04 by wladimir Profiel van wladimir



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 19:04 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik wil even zien of je hierop zou reageren. Ja dus. Valt me namelijk op dat als ik serieus met je probeer te praten of als ik over je e-mail adres begin je niks terug zegt. Maar als iemand begint te schelden zit je er bovenop. Je bent dus een beetje een drama-queen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-06-2003 19:06 by wladimir Profiel van wladimir

Het is wel duidelijk dat het gewoon een grote grap is.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-06-2003 19:06]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 22-06-2003 19:06 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 22 juni 2003 19:04 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wil even zien of je hierop zou reageren. Ja dus. Valt me namelijk op dat als ik serieus met je probeer te praten of als ik over je e-mail adres begin je niks terug zegt. Maar als iemand begint te schelden zit je er bovenop. Je bent dus een beetje een drama-queen.


Je had dat "even een testje doen" er niet bij moeten zetten.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2003 19:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2003 18:26 schreef Asherah het volgende:
Wat een achterlijk forum is dit geworden zeg

nee een nieuwe generatie achterlijke users die een fatsoenlijke discussie niet kent en de zeldzame paar verneuken door alleen nog maar geintjes te willen maken, elkaar af te zeiken en offtopic te lullen.


Je moeder.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-06-2003 19:20 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 juni 2003 19:19 schreef karnivoor het volgende:
nee een nieuwe generatie achterlijke users die een fatsoenlijke discussie niet kent en de zeldzame paar verneuken door alleen nog maar geintjes te willen maken, elkaar af te zeiken en offtopic te lullen.


hmmm niet allemaal, Mithrandir kan zich aardig gedragen.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 19:21 by Heer Krieg Profiel van Heer Krieg

quote:
Op 22 juni 2003 19:04 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wil even zien of je hierop zou reageren. Ja dus. Valt me namelijk op dat als ik serieus met je probeer te praten of als ik over je e-mail adres begin je niks terug zegt. Maar als iemand begint te schelden zit je er bovenop. Je bent dus een beetje een drama-queen.


Denkt u dat ik gek ben.
Ik zat namelijk op een andermans e-mail adres. En die wilde dit niet hebben.
Omdat hier simpele mensen zitten.
Dus geen e-mail adres dus Jammer


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2003 19:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2003 19:20 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hmmm niet allemaal, Mithrandir kan zich aardig gedragen.


Ja, precies. Zijn entree ging niet helemaal vlekkeloos, maar daarna heb ik geen last meer van hem gehad.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-06-2003 19:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juni 2003 19:21 schreef Heer Krieg het volgende:
Denkt u dat ik gek ben.
Ik zat namelijk op een andermans e-mail adres. En die wilde dit niet hebben.
Omdat hier simpele mensen zitten.
Dus geen e-mail adres dus Jammer


Dan neem je zelf toch een e-mail adres. Tsjonge zeg, je smoesjes zijn zelfs nog slechter dan je grappen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-06-2003 19:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 juni 2003 18:27 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hoever mag iemand eigenlijk gaan totdat hij/zij gebanned word?
Ik snap niet waarom iedereen zo graag heeft dat er direct iemand geband moet worden. Bannen is iets wat je alleen moet doen op extreme gevallen niet voor elk minpuntje meteen lopen bannen. Dat werkt toch niet. Na 10 dagen zo'n beleid houdt je geen forum over.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 19:59 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Sorry? Heer Krieg is geen klein minpuntje. Die gast had tijden geleden al op moeten rotten. Hij verziekt "ons" forum met zijn bullshit.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-06-2003 20:01 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 22 juni 2003 18:26 schreef Asherah het volgende:
Wat een achterlijk forum is dit geworden zeg
kun jij beter niet gewoon weg gaan en voortaam niets meer posten met dat eeuwige gezeik, zielige aandacht getrek en ongepast gedrag van je?
zoek een vriendje of koop een fibo, doe wat met je leven maar hou op met dat debiele gezeik van je steeds.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-06-2003 20:05 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja joepie, laten we allemaal gewoon niks zeggen en net doen alsof alles ok is. Dan spelen we gewoon dat iedereen blij en gelukkig is goed?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen