![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lang leve de lol Mensen zeik toch niet zo. JA, er zijn mensen met een andere mening, respecteer die verdomme eens. Als je een klacht post je die hier in dit topic of mail je een of andere moderator, die zijn hier vaak genoeg om er iets aan te doen. Het wordt steeds meer een ik-ben-beter-dan-jij-en-ik-zal-dat-zo-vaak-mogelijk-zeggen-ook-forum. Respect proberen af te dwingen bij mensen die je niet eens kent is NIET stoer. Waarom kan het forum niet gewoon gezellig worden gehouden? ![]() |
|
Hippie ![]() ![]() |
|
goed he ![]() ![]() |
|
quote: JIJ moet zo nodig naar dat hele Graspop ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: wijst jouw kankergezwel weer naar mij? hou toch eens op met dat kinderachtige gehuil van je, dat je een discussie niet eens fatsoenlijk kan voeren okee, maar dan hoef je niet gelijk te gaan zeiken als een klein kind. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-07-2003 2:02] Je moeder. ![]() |
|
twas hier waarschijnlijk vannacht gezelliger als nu vanochtend ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:nee jij komt uit apeldoorn toch?? maar ja als je graag aandacht wilt: hier! edit: en oja zit niet zo te zeiken en te huilen als een klein kind ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-07-2003 7:39] ![]() |
|
quote: Gut o gut. ![]() Hoe oud ben je nu? 13? ![]() |
|
lief hoor dat je zoveel aandacht aan me besteeds......... ![]() |
|
![]() |
|
quote: Dat is het voordeel als je een mooi meisje bent hé, aandacht genoeg. ![]() |
|
Klacht: op dit forum wordt veel te weinig over metal gepraat. En als het onderwerp dan toch metal is, dan worden goede bands afgekraakt, en schijt bands opgehemeld. Ik vind dat hier dringend iets aan moet gedaan worden. ![]() |
|
ik heb net een metal cd gebrand voor in de trein, ook goed? ![]() |
|
nee ![]() |
|
Manowar blijft gay .. ![]() |
|
quote: zaag niet ![]() |
|
quote:Jazeker..! Don't blush when I rip you open ![]() |
|
ja man ik luister Manowar en ik ben zwaar homosexueel, zingt uit volle borst: "Wij zijn de homosexuelen, wij hebben poep aan onze stelen !" Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() |
|
quote:Begin eens bij jezelf .. ![]() |
|
quote: Ik zou het doen, maar zo snel als ik mijn mening over sommige metal bands uit, krijg ik van die idiote opmerkingen terug hoe gay Manowar zou zijn en hoe goed Burzum wel zou zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op, dat besef je ook wel, en daarom bespaar ik mezelf de moeite. ![]() |
|
quote: Dan moet je bv geen topics aanmaken over wat je vanavond eet. ![]() |
|
quote: ![]() Busted !! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |