|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je na je wijziging teruggaat naar de pagina, zie je de wijziging niet, maar het is er wel (quote jezelf maar eens om te checken). Idd wel vervelend.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ja, da's al heel ff, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: Ow jah, ik zie het, bedankt! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Yep, gewoon niets van aantrekken. Je wijziging wordt wel doorgevoerd, alleen zie je het iets later. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 04-07-2003 22:54] |
|
quote: Gewoon pagina herladen. Dan staat het er wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: OK. Niet waar. Ik heb zojuist voor het eerst de beruchte edit-bug meegemaakt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Lijkt me toch een cache probleem. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dit is een bug in my-sql. Maar zodra er iemand ergens op het forum heeft gereageerd na jouw wijziging dan is je wijziging doorgevoerd Pretige vakantie |
|
quote: Ja, ik had Paul al iets horen zeggen over een probleem met committen en als programmeur kan ik me daar wel iets bij voorstellen (ik weet wel ongeveer hoe een database werkt)... Ook een prettige vakantie! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb hier een paar kandidaten voor een ban: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=839957 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dit moet in het Guinness Book of Records: De 38e reply was al on-topic!!! (Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt?) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[quote]Op 6 juli 2003 21:50 schreef altx het volgende: Dit moet in het Guinness Book of Records: De 38e reply was al on-topic!!! quote] kut, dat was ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Maar 1 kandidaat : Bonobo, als hij nou eens op een normale manier een topic kan maken en niet zo de Adolf Hitler hier uithangt. Hij lokt hetzelf uit, ergo: niet zeiken. |
|
quote: Als we nu eens eerst ophielden met excuses verzinnen om altijd en overal maar te slowchatten... Als je Bonobo niet aardig vindt, kun je dat ook op andere manieren duidelijk maken (ik vind het wat dat betreft nog steeds jammer dat ZM geen private messages heeft...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik dnek dat we eens moeten ophouden met het beschermen van dit soort sfeer verpesters, het is duidelijk dat een meerderheid dit soort mensen de tering toewenst. |
|
Private Messages heeft een hoge prioriteit momenteel, vergelijkbaar met de search toen die niet werkte. Ivm vakanties (en momenteel Graspop) is de moderatorbezetting erg laag in de vakantie. Voordat er nieuwe moderators gevraagd worden, proberen we zelf eerst inzicht in een duidelijk mod-beleid te krijgen. Er bestaan teveel twijfelsituaties waarin niet consequent gereageerd wordt, mede ook omdat moderators allemaal verschillende personen zijn, en er vaak geen andere moderators online zijn voor overleg. |
|
Goh .. waar ken ik dat van ... |
|
quote:PM zou erg handig zijn ja. |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat een gezeik, lach gewoon gezellig mee met bonobo. Wat zal het mij aan mijn aarsch roesten als hij zijn naam in een topictitel zet. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Die accipiter was er ook zo een; vriendje van hem of dezelfde kneus; zet bonobo ook maar op -10000 posten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Is dezelfde sneue figuur. |
|
Is geluidswal wel een intressante optie? GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Nee die moet eigenlijk ook gewoon dicht ... maar de mods hebben het druk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |