|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en daar gaan we weer You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik dacht maar zo... de aanhouder wint None of us are saints - Albert Fish |
|
[herhaalmodus] minder zeiken meer bannen [/herhaalmodus] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
als je blijft reageren op reacties krijg je idd urenlange offtopic gesprekken... wanneer zien jullie en anderen dat nou eens dus shut up en ontopic, als jullie zo graag leuk willen zijn doen jullie dat maar op msn Je moeder. |
|
quote: Nee fire er moeten 2 mensen gewaarschuwd worden. Arson: "kweet het niet is mij ook al niet duidelijk" DMTR: "Dan is het mij dus duidelijk ook niet duidelijk" Arson: "kun je ook schelden zonder ziektes in de mond te nemen" Arson: "k merk het" DMTR: "ik merk het ook aan Arson" Arson: "precies zo had ik het ook begrepen" 6 offtopic reacties op 1 pagina ... dit is tegenwoordig het idee van de meeste topics hier op ZM 6/25 posts op een pagina zijn onzinnige opmerkingen van Arson of DMTR... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Die regel gaat hier niet op. Want je verliest het mogen posten op ZM etc... |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: is op zich ook wel een prestatie... en dan te bedenken dat 90% van mijn posts een dergelijke inhoud heeft.... dieptriest al zeg ik het zelf None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: *kuch* *zwaait* |
|
quote:*kuch* is weg *kuch* Maar ik ben het wel met Lain eens... waarom lopen jullie Morgil steeds zo af te kraken?! Ze doet haar uiterste best om aan jullie verwachtingspatroon te voldoen en nog trappen jullie haar de grond in... FREEZE |
|
quote: Ze bande R. onterecht. En dan mogen wij niet zeiken?! Ik heb niks tegen Morgil, ik ken haar niet eens... Ik snap trouwens niet waarom jullie Morgil-lovers dit blijven aanhalen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je bent wel een volhoudertje he....hou je een keer lekker met jezelf bezig dude... Je maakt je net zo hard schuldig aan allerlei geflame, dus zet jezelf niet constant in de slachtoffer-rol. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Altijd als ik naar de 2e pagina van bijvoorbeel Heavy Metal wil gaan, dan klik ik dus op die 2 onderaan, dan krijg ik te zien "De pagina kan niet weergegeven worden" Hebben meer mensen hier last van? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nope, bij mij doet ie het gewoon. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die mag in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=36 Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-06-2003 15:35] None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:MOet je even opletten of er wel http://forum.zwaremetalen.com/ in de adres balk staat. |
|
ja anders wil het niet None of us are saints - Albert Fish |
|
Nee, dan gaat het niet hoor You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee man dat zei ik None of us are saints - Albert Fish |
|
Okee, dan krijgen we daar geen ruzie over You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
mooi dan zijn we het daar over eens None of us are saints - Albert Fish |
|
wanneer zou Claw weer beginnen te zeuren.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
tja ik weet het niet, jij??? None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |