|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja dat mag. En aangezien ik die bands geen hol aan vind, REPLY IK DAAR NIET OP. Capiche? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Niks, het staat dan ook bij 'Algemeen'. Waar mensen zich zoal aan storen zeg.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Mhh, als iemand het recht heeft om een topic te openen over wat voor band dan ook, dan heeft volgens mij iedereen hier ook het recht z'n mening over die band te geven. Dat werkt volgens mij zo in een forum. |
|
quote: Zo, je hebt het helemaal begrepen. Je mening kan echter heel netjes in 1 post verwerkt worden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja en als het niks toevoegd zoals "ik vind het klote" dan kan het beter voor je houden! |
|
quote: Het zit je wel dwars he? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Natuurlijk, maar het 'forum' heeft heel weinig aan alleen jouw mening. Waar de leuke dingen (discussies, gesprekke, etc.) uit ontstaan zijn onderbouwingen en argumenten. Dus als je komt vertellen dat je "die band niet zo leuk vindt omdat ... " is dat heel fijn. Als je echter alleen maar "Deze muziek is kut" neerzet kun je beter niets zeggen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
precies, afzeiken graag met reden, is hier gewenst! Oud Vuil. |
|
Het valt me op dat ene DMTR weer belachelijk veel offtopic reacties plaatst. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oh God !!! heb jij geen leven ofzo ? Ga lekker prutsen in je klote-studiootje van je...donder toch op man, sneue eikel dat was een klacht by the way.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik wou klagen over Tanzania.... gedraag je je eindelijk een beetje netjes komt er weer zo'n gek onder een steen vandaan kruipen.... of moet ik nu eerst een andere nick nemen ofzo... None of us are saints - Albert Fish |
|
ik wil klagen dat het alweer kwart over 5 is |
|
quote: waarom verbaast mij dat niet None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Weer een dag van je leven nutteloos geweest. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hoezo? nee hoor |
|
Ik wou even klagen over Tanzania alias Claw....ban die dude even... En Ghoullie, morgen is er weer een dag... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
een ochtend |
|
quote: Ik wil klagen over de irritante hoeveelheid nick's van Claw.Dat is echt erg irritant!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Excuze me? Ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt? Misschien moet je anders even kijken naar dit: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=830697&page=2 en http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=830697&page=3 Pagina 2 en 3 van dit topic zijn compleet en utterly vervuild door DMTR, Arson, Anonymous en Ghoulliette. Het valt me best op dat zo'n beetje alle offtopic streaks veroorzaakt worden door Ghoulliette, Arson en DMTR, en aangezien ik van de laatste 2 nog nooit een zinnige post heb gezien en deze 2 ook al eens een waarschuwing hebben gehad, vind ik de maat wel vol. En blijkbaar is een andere forummer het met me eens, aangezien "Tanzania" vrij duidelijk een sluik-account is. Maar GODVERDOMME *NIET* van mij. Als ik had geweten dat het zo'n gigantische impact had dat ik een ander accountje aanmaak ... jesus ... [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 02-07-2003 17:54] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: sjezus ben je jaloers ofzo, had je graag mijn vriendje willen zijn. zielig hoor |
|
quote: (dit is niet lachen omdat het grappig is, maar omdat het zo dom is) |
|
quote: OMFG |
|
en dan zou ik sarcasme niet snappen...... |
|
quote: Nee, inderdaad niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |