|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-06-2003 15:46] FREEZE |
|
quote: Arson probeert al een week lang gebanned te worden, maar het wil maar niet lukken. Ik wens je veel succes morke! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nou, ik heb de waarschuwing in elk geval gehad hoor Claw, dus ik zal me aanpassen...jij ook weer blij You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: hippie |
|
quote: Hopen dat het morke wel lukt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:zal wel jammer zijn iig. Gezien zijn soms geweldige uitgesproken meningen |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik dien een klacht in tegen Beli Mwar. Steeds naait hij mij, door m'n topic's eruit te gooien. |
|
Hmm bij de laatste twee vind ik dat eigenlijk niet zo vreemd TotZiens |
|
Volgens mij doe ik iets fout. Ik zoek op Heer Krieg als topic-starter en krijg als antwoord Helaas, er zijn geen topics gevonden. Ik weet toch zeker dat ie Topics Start. TotZiens |
|
Komt denk ik omdat het twee losse woorden zijn. Ik quote'm wel ff in het forum-bugs topic. |
|
quote: start eens zinvolle topîcs ipv zinloze topic Heer Krieg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat een gelul, hoop gelul in de ruimte. |
|
quote: dat meestal van jou komt dus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Als ik op "live" zoek, zowel titel als inhoud, levert de search niets op. Hoe komt dat? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Een aantal woorden komen te veel voor dat het opnemen in de zoekmachine geen nut heeft. Daarom zijn een aatal woorden, zoals bier live etc., niet te vinden. |
|
Ach, dat verklaart al veel. Bedankt! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
--edit door paul-- nazi troep [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-06-2003 10:13] |
|
omdat alle nazi's dood zijn |
|
ik mag toch hopen dat dat leeghoofd na het posten van zo'n foto toch per direct wordt gebanned None of us are saints - Albert Fish |
|
Zelfs na 10 van dergelijke posts nog niet... |
|
quote: helemaal mee-eens, gewoon omdat overal de zelfde opmerking oplaatsen zeer irritant is |
|
Ik heb een klacht. Hoeveel topic's zijn door mij gemaakt die door de beugel kunnen. 100 want iedereen reageert erop. Sukkels altijd topic's maken en iedereen reageert weer. Jammer dat er vele af worden gehaald. |
|
Heer krieg. Al zou je nu nog een serieus topic willen starten volgens mij heb je je kruit al verschoten bij het publiek |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |