|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nope, leger des heils... At your service I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 16-06-2003 21:42] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik begrijp deze post volkomen, en deel je mening volledig. Erg jammer van de (groeiende) vele bullshit die gepost wordt. We zullen deze post meenemen in een discussie in de moderator rubriek, aangezien de moderators over het algemeen ook mensen zijn die meer om serieuze metal discussies geven dan de onzin. Al zal het aanscherpen van richtlijnen ongetwijfeld weer tot rellen leiden... |
|
quote: ik ben het er ook mee eens, maar liever 1 rel dan een forum dat helemaal nergens meer over gaat |
|
quote: helemaal mee eens mvg wk10 |
|
Dat bedoel ik dus ook te zeggen. Hoe je het ook doet, gezeik krijg je toch. Dan is het dus aan de mensen die het forum draaiende houden om te kiezen waar ze zelf voor staan. Als je ZM een echt metal forum wilt houden zul je strenger moeten optreden en dan het gezeik dat je daarmee krijgt op de koop toe nemen. Maar als je ZM een hangplek wil maken voor allerander volk dan moet je dus minder strak modereren en gezeik verwachten uit de serieuze metal hoek. De keuze is aan jullie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ik ben bang dat je dit verhaal voor niks tikt. ZM is al dood... |
|
ik vind het zo irritant dan er steeds meer onzinnige topics komen die meestal ook al een keer eerder gemaakt zijn. |
|
quote: trying to ressurect? |
|
quote:Nee, ik blijf tot de crematie geweest is... |
|
quote:Het is niet dood, het is verandert in een multicultureel forum, en dat werkt niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: integratie lieverd, integratie (zoals m'n vriendin zou zeggen) @McDoom: afterparty? |
|
hmmm.. interessant maar tevens triest dat er toch meer mensen zijn die hetzelfde denken, waaronder ik |
|
Heh ik zou best tijdje moderator willen worden om eens flink te snoeien in de topics, posts en leden Gewoon een hoop rotzooi opruimen. Het gezeik van mensen interesseert me niet... Zenial |
|
Op zich ben ik het met XnegativeX eens... ware het niet dat ik zelf maar al te goed weet waarom de meesten zoveel aan die "lultopics" toe geven: er is weinig wat hun echt interesseert... zoals het feit dat ik heel graag naar heavy metal luister en vaak zat hoop dat er wat meer aandacht aan besteedt word, maar het lijkt alsof de einge metal stijl tegenwoordig alleen nog maar BM is... Maar goed, het is inderdaad wel slim om een iets strenger beleid te gaan voeren (En als er spelfouten in staan spijt me dat ten zeerste, maar ik ben toch wel een beetje moe aan het worden) FREEZE |
|
Nou enige tijd geleden dacht iedereen nog dat mods overbodig waren. Nu hebben ze iets minder en je ziet het. Mods zijn wel nodig op ZM |
|
quote: Het is niet zo zeer *denken* dat mods overbodig zouden zijn, maar *hopen*... Je hoopt gewoon dat mensen volwassen genoeg zijn om zelf te bedenken wat wel en wat niet meer kan... Ik wil namelijk ook niet gelijk zeggen dat er helemaal niet meer in "onzin" gepost mag worden, maar er moet gewoon een beetje balans zijn. Want er zijn nu namelijk een aantal users (ik noem geen namen) die (bijna) alleen maar in "onzin" posten en dat kwam vroeger eigenlijk niet voor. Toen waren er juist gebruikers die alleen maar serieus discussieerden en die nooit in het "onzin"-forum kwamen. Ik wil zelf ook best wel eens wat onzin posten, zoals vandaag in het "wat vind je van de andere ZM'ers" topic, maar om de zoveel tijd snak ik ook weer naar een pittige discussie over metal of over spiritualiteit (in dat forum wordt momenteel haast echt niet meer gepost...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Maar daar ging het hem toch niet om? Het ging toch over de opstelling van de mods...? |
|
quote: Inderdaad, de mods zijn gewoon watjes! Zenial |
|
quote: POTVERDIKKIE! |
|
Zenial |
|
quote: Dat is wel een ietwat eenvoudige voorstelling der zaken.. Ik denk dat al het gereutel vooral veroorzaakt wordt doordat zich al wekenlang een ware vloedgolf aan n00bs voordoet die 'veel' topics met bullshit overspoelen. De onzin topics lopen momenteel harder dan de "metal" topics |
|
We zijn het dus eens: de bezem er doorheen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik vind dat best positief, aangezien er meer onzin wordt verkocht in de metal topics, dan in de onzin topics. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |