IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-06-2003 21:41 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

quote:
Op 16 juni 2003 21:40 schreef Dunne_Hein het volgende:
Moah, lijkt mij wel lache *doet rode band om arm*

U is van de Tena Lady vereniging?


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-06-2003 21:42 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

nope, leger des heils... At your service


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-06-2003 21:42 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 16-06-2003 21:42]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-06-2003 23:24 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 16 juni 2003 20:19 schreef XnegativeX het volgende:
Dit is volgens mij al een aangaande discussie in dit topic maar ik wil er mijn gal ook even over spuwen. Of het nou nut heeft of niet...dat is van later zorg.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het hele ZM forum in de soep loopt. Het wordt een steeds groter zootje. En ik denk dat dit vooral te wijten is aan de verdekte opstelling van de moderators. Het ene na het andere ouwehoer topic word geopend waardoor de metal/serieuze topics naar onderen worden gedrukt. Bijna alle metal/serieuze topics worden verneukt door onbenullige opmerkingen die in het lul-topic thuis horen. En het aantal mensen dat blijkbaar helemaal niks van metal afweet of over metal te vertellen heeft neemt drastisch toe. Is dit het nieuwe beleid van ZM? Dingen maar een beetje door de vingers zien. Nou, ik pleit voor een strakker regime. Als iemand zich niet aan de regels houdt, na een stuk of drie persoonlijke waarschuwingen over de mail gewoon bannen. Als iemand niks over metal te vertellen heeft en alleen maar loopt te ouwehoeren, zelfde verhaal. Je zult vast een hele hoop protest krijgen maar dat zal alleen maar van de mensen komen die het voor de anderen verneuken. De serieuze mensen hebben niks te vrezen. En zo houd je het forum mooi strak en schoon. Op dit moment krijg ik het idee dat moderators juist niet ingrijpen uit angst voor de reacties. Daar kan ik heel goed inkomen. Dan zou ik zeggen, laat een aantal mensen anoniem modereren. Want op deze manier lopen alle serieuze gasten weg en blijft er alleen nog maar loos gelul en gebrabbel over. En dan is ZM na een tijdje niks anders dan het TMF forum of een andere mainstream forum. En ik kan je vertellen dat ik en anderen met mij niet blij mee zouden zijn.


Ik begrijp deze post volkomen, en deel je mening volledig. Erg jammer van de (groeiende) vele bullshit die gepost wordt. We zullen deze post meenemen in een discussie in de moderator rubriek, aangezien de moderators over het algemeen ook mensen zijn die meer om serieuze metal discussies geven dan de onzin. Al zal het aanscherpen van richtlijnen ongetwijfeld weer tot rellen leiden...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 23:26 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 juni 2003 23:24 schreef TNightmare het volgende:
Ik begrijp deze post volkomen, en deel je mening volledig. Erg jammer van de (groeiende) vele bullshit die gepost wordt. We zullen deze post meenemen in een discussie in de moderator rubriek, aangezien de moderators over het algemeen ook mensen zijn die meer om serieuze metal discussies geven dan de onzin. Al zal het aanscherpen van richtlijnen ongetwijfeld weer tot rellen leiden...


ik ben het er ook mee eens, maar liever 1 rel dan een forum dat helemaal nergens meer over gaat


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 23:28 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 16 juni 2003 23:26 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ik ben het er ook mee eens, maar liever 1 rel dan een forum dat helemaal nergens meer over gaat

helemaal mee eens


mvg wk10


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-06-2003 23:29 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat bedoel ik dus ook te zeggen. Hoe je het ook doet, gezeik krijg je toch. Dan is het dus aan de mensen die het forum draaiende houden om te kiezen waar ze zelf voor staan. Als je ZM een echt metal forum wilt houden zul je strenger moeten optreden en dan het gezeik dat je daarmee krijgt op de koop toe nemen. Maar als je ZM een hangplek wil maken voor allerander volk dan moet je dus minder strak modereren en gezeik verwachten uit de serieuze metal hoek. De keuze is aan jullie.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-06-2003 23:35 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 16 juni 2003 20:19 schreef XnegativeX het volgende:
Dit is volgens mij al een aangaande discussie in dit topic maar ik wil er mijn gal ook even over spuwen. Of het nou nut heeft of niet...dat is van later zorg.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat het hele ZM forum in de soep loopt. Het wordt een steeds groter zootje. En ik denk dat dit vooral te wijten is aan de verdekte opstelling van de moderators. Het ene na het andere ouwehoer topic word geopend waardoor de metal/serieuze topics naar onderen worden gedrukt. Bijna alle metal/serieuze topics worden verneukt door onbenullige opmerkingen die in het lul-topic thuis horen. En het aantal mensen dat blijkbaar helemaal niks van metal afweet of over metal te vertellen heeft neemt drastisch toe. Is dit het nieuwe beleid van ZM? Dingen maar een beetje door de vingers zien. Nou, ik pleit voor een strakker regime. Als iemand zich niet aan de regels houdt, na een stuk of drie persoonlijke waarschuwingen over de mail gewoon bannen. Als iemand niks over metal te vertellen heeft en alleen maar loopt te ouwehoeren, zelfde verhaal. Je zult vast een hele hoop protest krijgen maar dat zal alleen maar van de mensen komen die het voor de anderen verneuken. De serieuze mensen hebben niks te vrezen. En zo houd je het forum mooi strak en schoon. Op dit moment krijg ik het idee dat moderators juist niet ingrijpen uit angst voor de reacties. Daar kan ik heel goed inkomen. Dan zou ik zeggen, laat een aantal mensen anoniem modereren. Want op deze manier lopen alle serieuze gasten weg en blijft er alleen nog maar loos gelul en gebrabbel over. En dan is ZM na een tijdje niks anders dan het TMF forum of een andere mainstream forum. En ik kan je vertellen dat ik en anderen met mij niet blij mee zouden zijn.
Ik ben bang dat je dit verhaal voor niks tikt. ZM is al dood...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 23:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vind het zo irritant dan er steeds meer onzinnige topics komen die meestal ook al een keer eerder gemaakt zijn.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 23:50 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 juni 2003 23:35 schreef McDoom het volgende:
Ik ben bang dat je dit verhaal voor niks tikt. ZM is al dood...


trying to ressurect?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-06-2003 23:53 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 16 juni 2003 23:50 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
trying to ressurect?
Nee, ik blijf tot de crematie geweest is...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2003 23:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 juni 2003 23:35 schreef McDoom het volgende:
Ik ben bang dat je dit verhaal voor niks tikt. ZM is al dood...
Het is niet dood, het is verandert in een multicultureel forum, en dat werkt niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 23:55 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 16 juni 2003 23:54 schreef Misanthrope het volgende:
Het is niet dood, het is verandert in een multicultureel forum, en dat werkt niet.


integratie lieverd, integratie (zoals m'n vriendin zou zeggen)

@McDoom: afterparty?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 0:04 by Snaack Profiel van Snaack

hmmm.. interessant maar tevens triest dat er toch meer mensen zijn die hetzelfde denken, waaronder ik


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2003 0:23 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Heh ik zou best tijdje moderator willen worden om eens flink te snoeien in de topics, posts en leden
Gewoon een hoop rotzooi opruimen. Het gezeik van mensen interesseert me niet...


Zenial


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 17-06-2003 0:23 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Op zich ben ik het met XnegativeX eens... ware het niet dat ik zelf maar al te goed weet waarom de meesten zoveel aan die "lultopics" toe geven: er is weinig wat hun echt interesseert... zoals het feit dat ik heel graag naar heavy metal luister en vaak zat hoop dat er wat meer aandacht aan besteedt word, maar het lijkt alsof de einge metal stijl tegenwoordig alleen nog maar BM is... Maar goed, het is inderdaad wel slim om een iets strenger beleid te gaan voeren

(En als er spelfouten in staan spijt me dat ten zeerste, maar ik ben toch wel een beetje moe aan het worden)


FREEZE


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-06-2003 0:25 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Nou enige tijd geleden dacht iedereen nog dat mods overbodig waren. Nu hebben ze iets minder en je ziet het. Mods zijn wel nodig op ZM




altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 0:44 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 juni 2003 0:25 schreef Fire het volgende:
Nou enige tijd geleden dacht iedereen nog dat mods overbodig waren. Nu hebben ze iets minder en je ziet het. Mods zijn wel nodig op ZM




Het is niet zo zeer *denken* dat mods overbodig zouden zijn, maar *hopen*...

Je hoopt gewoon dat mensen volwassen genoeg zijn om zelf te bedenken wat wel en wat niet meer kan...

Ik wil namelijk ook niet gelijk zeggen dat er helemaal niet meer in "onzin" gepost mag worden, maar er moet gewoon een beetje balans zijn. Want er zijn nu namelijk een aantal users (ik noem geen namen) die (bijna) alleen maar in "onzin" posten en dat kwam vroeger eigenlijk niet voor. Toen waren er juist gebruikers die alleen maar serieus discussieerden en die nooit in het "onzin"-forum kwamen.

Ik wil zelf ook best wel eens wat onzin posten, zoals vandaag in het "wat vind je van de andere ZM'ers" topic, maar om de zoveel tijd snak ik ook weer naar een pittige discussie over metal of over spiritualiteit (in dat forum wordt momenteel haast echt niet meer gepost...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 0:45 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 17 juni 2003 0:25 schreef Fire het volgende:
Nou enige tijd geleden dacht iedereen nog dat mods overbodig waren. Nu hebben ze iets minder en je ziet het. Mods zijn wel nodig op ZM




Maar daar ging het hem toch niet om? Het ging toch over de opstelling van de mods...?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2003 0:47 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 juni 2003 0:45 schreef Asherah het volgende:
Maar daar ging het hem toch niet om? Het ging toch over de opstelling van de mods...?

Inderdaad, de mods zijn gewoon watjes!


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 0:48 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 17 juni 2003 0:47 schreef Zenial het volgende:
Inderdaad, de mods zijn gewoon watjes!

POTVERDIKKIE!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2003 0:57 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl



Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 1:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 juni 2003 0:25 schreef Fire het volgende:
Nou enige tijd geleden dacht iedereen nog dat mods overbodig waren. Nu hebben ze iets minder en je ziet het. Mods zijn wel nodig op ZM




Dat is wel een ietwat eenvoudige voorstelling der zaken.. Ik denk dat al het gereutel vooral veroorzaakt wordt doordat zich al wekenlang een ware vloedgolf aan n00bs voordoet die 'veel' topics met bullshit overspoelen.

De onzin topics lopen momenteel harder dan de "metal" topics


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-06-2003 8:37 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

We zijn het dus eens: de bezem er doorheen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 8:45 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 17 juni 2003 1:01 schreef Snaack het volgende:
De onzin topics lopen momenteel harder dan de "metal" topics


Ik vind dat best positief, aangezien er meer onzin wordt verkocht in de metal topics, dan in de onzin topics.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen