|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En paul wist dat dat hij dat was, en dat is wat geld is dat niet? |
|
R. bannen alleen omdat ie Panda is, is onzin. Hij gedroeg zich beter dan Heer Krieg, Arson, DMTR en Ragnarok. Ban die dan ook. |
|
quote: Het is iets uit het verleden ja... Ik vind persoonlijk dat gezien hij zich als R. gewoon PRIMA gedraagt, en het al wel een jaar geleden is ofzo dat hij gebanned was, dit een beetje mierenneuken. Ik baal ook echt dat ik hier nu niets over heb te zeggen of het mod-forum kan lezen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: inderdaad... en zo zijn er meer op dat het onzin is na dan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2003 20:54] Je moeder. |
|
quote:Dus je bant hem omdat hij je op MSN uitscheld ??????? Machtsmisbruik tot in de puntjes. |
|
inderdaad, inconsequentie alom... Je moeder. |
|
quote: FUKKIN HELL?!?! ?!? Dit is een MSN gesprek?!? "niet zeuren dat dit persoonlijk is" ?? Dit is 100% persoonlijk... dit heeft NIKS met ZM te maken. Je begaat een grove, grove fout ... ik heb nooit veel vertrouwen in je gehad als mod, maar het laatste beetje respect is hierbij wel verdwenen. Mijn god ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Precies... Of beter nog -- ban hen.. R. niet, hij gaf er geen enkele aanleiding voor.. |
|
quote: quote: quote: Yeap! Ik ben voor ee de-mod van Morgil.. Ik kan me een topic herinneren dat ik ooit geopend heb over het de-modden van Morgil omdat ze "werk" en privé niet uit elkaar kon houden... Zie hier het bewijs.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-06-2003 20:59] |
|
unbanned..dag allemaal |
|
Ban iedereen! Zenial |
|
quote: Hoor ik daar een volwassen "sorry, ik zat misschien wel een beetje fout" ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Muts.. |
|
quote:Goed dat je je fout hebt hersteld. Ga je nu ook de rest wel bannen? |
|
quote: al eerder op gereageerd maar nogmaals ter herhaling: morgil, je was de enigste dienstdoende mod op dat moment leek het dus antwoord eerlijk: heb je deze mail verwijderd oid? Je moeder. |
|
ik moet inderdaad prive en zm gescheiden houden maar ik heb het even zo gehad met slecht behandeld te worden door vrijwel iedereen. Ik had deze dag al vreselijke tegenslagen gehad en dan kwam hij er ook nog even bij.. dus bij deze.sorry |
|
quote: welke mail? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 18-06-2003 21:02] Wiegen Meister ! |
|
hopelijk heb je er wat van geleerd... ...dat zmers ongelofelijke zeikerds zijn hehehe Je moeder. |
|
quote: Ohoooo en waarom dat he? Klootzak. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: en hoeveel mensen me dood willen..achja. Ontopic maarweer hier, verder in lul/flame topics.. |
|
quote:Daarom ? |
|
quote: je was de enigste mod die toen online was, leek mij vanwege dat je de enigste postende was. speelde ongeveer 3/4 weken terug. net voordat mn internet overleed... Je moeder. |
|
quote: Morgil, ik heb het al eerder tegen je gezegd, maar je bent blijkbaar niet in staat om je functie als mod fatsoenlijk uit te kunnen oefenen... If you can't take the bullshit -- leg je functie neer.. Zo erg is dat niet hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-06-2003 21:05] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |