|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat moet ik dan maar eens proberen.. Er ligt hier al een hele tijd een zakje Kardamom, maar ik had geen idee wat je ermee kon doen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
In wat voor 'uitvoering'? Het poeder, of de gepelde zaadjes, of ongepelde (dan zijn ze groen, harde huls, binnenin zitten zwarte 'korreltjes' oid). Kardamom is erg aromatisch, het heeft vagelijk wat weg van kruidnagel maar stukken zoeter denk ik. Ik gebruik het ook wel in cake, appel-kardamomcake is een klassieker. Of een het klokhuis uit een appel boren en het ding vullen met rozijnen, nootmuskaat, kaneel, piment, kruidnagel en kardamom . En dan de oven in [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-07-2003 23:19] |
|
Godverdomme man, culinair orgasme van de bovenste plank hier nu, pizza straight from the OVEN pizza --> OVENS om in het Dwaallichtiaans te spreken |
|
In het zakje zitten groene zaadjes. Om daar echt wat mee te doen moet ik dus eerst die "zwarte korreltjes" eruit peuteren of kunnen zo ook zo door bijvoorbeeld die cake? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Nee, nee, die moet je eerst pellen. Dat groene is keihard en niet eetbaar. Dus die zwarte korreltjes eruit peuteren ja (gedoe). |
|
Dan heb ik mezelf bij deze weer een leuk doel gesteld voor morgenmiddag.. Mijn eerste appel/kardamom-cake bakken.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Eergisteren met mijn nicht spaghettiesaus gemaakt, mijn vader proefde en vond hem keilekker , ikke blij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mijn vingers ruiken nog steeds naar knoflook van het kokkerellen gisteren |
|
quote: ik heb er ook alleszins genoeg knoflook ingedaan, heerlijk en gezond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: psies, ik ben dol op knoflook en uien |
|
Ik ga vanavond weer mijn uiterste beste doen om Macaroni te maken. Ik heb zo'n idee dat iedereen dat wel kan maar dat schijnt blijkbaar niet het geval te zijn: 1 Uitje 3 ons Rundergehakt rode parika in stukjes snijden naar believe prei en/of champignons toevoegen blikje met tomaten stukjes zakje macaroni shit van Knorr Een zakje geraspte kaas En een zak macaroni natuurlijk :D Lekkoorrrrrr Als er macaroni gegeten wordt hier, maak ik het altijd klaar hehe [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 18-07-2003 15:54] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: tip: flikker dr wat sambal en knoflook bij! |
|
quote: Stukjes salami toevoegen: njam!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Haha ja knoflook is wel lekkor maar ik houd niet zo van dat hete gedoe. Behalve mijn pa vinden we t niet zo lekkor dat hete en scherpe "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: join the club Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: pfff, ik ben juist zo scherp als de nacht! ehhh..ik bedoel, ik houd heel erg van scherp eten |
|
quote: hmzz....kan het eens proberen,als we weer salami hebben (is zekor lekkor, maar ma koopt het niet zo vaak ). Stukjes ham toevoegen is wel lekkor heb ik vernomen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hehe ja smaken verschillen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Salami? Voor de osmotische waarde, ofzo? Touché, pussycat! |
|
Gister geweldig lekkere biefstuk gebakken. Kruidencombinatie: -zout -witte peper - muskaatnoot - cayenne peper - pili pili - één teentje look in schijfjes gesneden en mee-gebakken [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 18-07-2003 16:01] |
|
Hmm, vanavond pasta met spinazie, slagroom, parmezaanse kaas en bosuitjes. Stukje zalm erbij en een tomatenmozzarella salade. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Mijn macaroni was weer Heaven "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hehe Ernst kan ook koken AARGHHH |
|
quote: danke Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |