![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is het een kersen taart he ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Misschien wel ja maar er staat toch echt bosbessentaart boven het recept. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Weet iemand of waar je gepasteuriseerd eiwit kan kopen? is wel zo gezond in een bevroren gerecht, maar hier in het gat verkopen ze het niet/niet aan mij(de bakker heeft het wel) In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design ![]() |
|
euhm als je het gewoon zelf verhit tot 70 graden zou het ook kunnen,,,, en wil de bakker het niet aan je verkopen.... ga dan naar de stad of n horeca groothandel bijv ispc yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
quote:'tis PATAT! Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
Oh my god...nu ook al 'de muur' taferelen hier? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: wat?? koken ze daar ook al ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach, spandoeken etc zijn wel hilarisch. Oud Vuil. ![]() |
|
Hehe, inderdaad. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
vandaag gebakken aardappels op, goedkoper dan friet of patat. ![]() |
|
quote: Ik heb ze bij de Albert Heijn gezien...in een bakje, ziet er hééééééél smerig uit... ![]() Ze hebben ook bakjes met eidooiers, als je ze samengooit heb je een bijna echt ei... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
je kunt ook gewoon een ei splijten en de dooier over mikken. ![]() |
|
Het ging er geloof ik om dat de eieren rauw worden opgegeten... Hatsjikidee! ![]() |
|
van een beetje eiwit ga je niet dood ![]() Maar bij een grote Ah kun je idd alles krijgen ![]() |
|
quote: Zo hoort dat ook...word je een kerel van You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
dus jij gaat morgen rauwe eieren eten? Of slurpen... ![]() |
|
quote: Jij moet toch als geen ander weten dat ik DE kerel ben..ik heb daar geen eieren voor nodig.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
The Dude... Is there something wrong with deine Kabel ![]() |
|
The DMTR... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Mixen, met een beetje zout en peper... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Dat is niet true..gewoon zo achterover met dop en al...goed voor de kalk in je botten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
het is pas echt trui als er een kuiken in zit. ![]() |
|
quote: Hahahaha en dan zeker in 1 keer doorslikker... ![]() Ik bedoel maar te zeggen, wat je er ook mee doet, ze zijn vies... Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: zo´n half afgebouwde... Hatsjikidee! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |