|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is het een kersen taart he ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien wel ja maar er staat toch echt bosbessentaart boven het recept. Subtiel kamerolifantje |
|
Weet iemand of waar je gepasteuriseerd eiwit kan kopen? is wel zo gezond in een bevroren gerecht, maar hier in het gat verkopen ze het niet/niet aan mij(de bakker heeft het wel) In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
euhm als je het gewoon zelf verhit tot 70 graden zou het ook kunnen,,,, en wil de bakker het niet aan je verkopen.... ga dan naar de stad of n horeca groothandel bijv ispc yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:'tis PATAT! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Oh my god...nu ook al 'de muur' taferelen hier? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: wat?? koken ze daar ook al ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, spandoeken etc zijn wel hilarisch. Oud Vuil. |
|
Hehe, inderdaad. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
vandaag gebakken aardappels op, goedkoper dan friet of patat. |
|
quote: Ik heb ze bij de Albert Heijn gezien...in een bakje, ziet er hééééééél smerig uit... Ze hebben ook bakjes met eidooiers, als je ze samengooit heb je een bijna echt ei... Hatsjikidee! |
|
je kunt ook gewoon een ei splijten en de dooier over mikken. |
|
Het ging er geloof ik om dat de eieren rauw worden opgegeten... Hatsjikidee! |
|
van een beetje eiwit ga je niet dood Maar bij een grote Ah kun je idd alles krijgen |
|
quote: Zo hoort dat ook...word je een kerel van You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
dus jij gaat morgen rauwe eieren eten? Of slurpen... |
|
quote: Jij moet toch als geen ander weten dat ik DE kerel ben..ik heb daar geen eieren voor nodig.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
The Dude... Is there something wrong with deine Kabel |
|
The DMTR... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Mixen, met een beetje zout en peper... Hatsjikidee! |
|
quote: Dat is niet true..gewoon zo achterover met dop en al...goed voor de kalk in je botten You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
het is pas echt trui als er een kuiken in zit. |
|
quote: Hahahaha en dan zeker in 1 keer doorslikker... Ik bedoel maar te zeggen, wat je er ook mee doet, ze zijn vies... Hatsjikidee! |
|
quote: zo´n half afgebouwde... Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |