|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb net een kilo van Shreddie's Sateh gemaakt |
|
quote: Hmmm sate??? Dat is wel erg lekker. Ik kan ook wel lekkere sate maken, en natuurlijk met pindasaus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En dat gaan we vanavond doen. Met lekker versgebakken stokbrood, en frisse salade On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Straks Moussaka maken, voor het eerst. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-05-2004 16:36] Oud Vuil. |
|
quote: Dat is tof!! Moussaka heerst. Best wel een klus, ga je ook echt plakken courgette & aubergine met bloem bestrooien en eerst bakken en alles? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Yep, we hebben een traditioneel recept. Altijd fijn, om in het weekend lekker te klooien met een recept. Ik snap mensen dan ook niet, die in het weekend alleen maar friet ed eten, onder het mom van " Ja zeg, ik ga in het weekend niet koken, hoor, we doen lekker makkelijk". Oud Vuil. |
|
quote: De meesten eten in het weekend dan ook patat. Maar je hebt wel gelijk ja. Vanavond heb ik iets leuks met veldsla, cherry tomaten en gebakken brood, en een goeie steak uiteraard. Niet bijzonder, maar ik moet dan ook vroeg weg. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-05-2004 16:59] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Patat in het weekend is voor L.O.S.E.R.S. Alvast smakelijk eten! Oud Vuil. |
|
Ik ga zo maar eens patat halen. |
|
Hehehe, dát zat eraan te komen. Oud Vuil. |
|
Hmmm, ik heb niets meer in huis... Ik zal het met beschuit moeten doen.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
sambal erbij gooien, dan smaakt alles! |
|
cayenne peper |
|
quote: coop, super de boer en de Ah op het station zijn open |
|
Ik heb ook pas morgen geld voor boodschapjes, dus ik moet het toch bij beschuit houden.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik heb gewoon dertig eurie gevonden in de stad net! misschien even doorheen fietsen, kun jij ook mteen boodschappen doen!! ik heb net daardoor heerlijke stoom groenten kunnen magnetronnen |
|
De meest ontopic post ooit! http://www.wereldoorlog1418.nl/kookboek/index.htm Kookboek met recepten uit WO1, voor arme studenten Koken ist Krieg [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-05-2004 13:29] |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb ergens een Poolse 'Gids voor goede huisvrouwen' ergens uit het begin van de 20ste eeuw. Die heerscht echt de pannen van het dak! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Koken ist idd krieg Gave kookboeken Kheb eik voor de rest alleen maar normale kookboeken.. Oh, een handboek voor patisserieën, van een aantal jaren oud, is wel tof.. (heb je telkens een 1kg suiker en 1kg bloem nodig, handig ) en een kookboek voor alleen maar muffins :'D geniaal gewoon (Ja en een hoop 'normale' kookboeken dus :p) Dat oorlogskookboek heeft best interessante recepten! Masturbation is not the same. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vandaag tagliatelle met tomaten en basilicum gemaakt.. Goddelijke combinatie dat, tomaat en basilicum! En dan mozzarella erbij.. Daarbij een kalfschnitzel (:s jaaa), maar gevuld met Parmaham en mozzarella! Yummy!! Masturbation is not the same. |
|
[patser-modus]Koken was weer eens Krieg ja... verse gazpacho met ciabatta en zelfgemaakte kruidenboter, rundvlees in kappertjessaus, risotto met kastanjechampignons en pecorino, aardbeien-kirschijs en citroen-peperijs met wodka. [/patser-modus] Uhu, koken heerst. Ik ben eens benieuwd naar de tegenzet . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Damn , dat klinkt lekker !!!!!! Will there ever be a better icon than myself? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |