|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb vandaag duivelse garnalen gemaakt hmmm met broccolie en aardappelen en een ijsje na ja ja het was weer smullen vandaag... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Fruitmix voor peuters tot 3 jaar. Overheerlijk en makkelijk stoner-food. |
|
Ik eet straks patat! Goed voor m'n pens Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Voordat jij een pens hebt moet je nog heel wat bier zuipen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Feed me! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: *heeft hele enge Furby-flashback* It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Geniaal die beesten! Moet je er eens voor de gein op gaan staan! eh...eten. Kerrie-zuurkool! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ik zal het eens proberen... Ontopic: Moussaka heerscht!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: alles uit een potje is per definitie niet vers. |
|
quote: valt mee hoor die groenten worden direct vers ingevroren en bevatten dikwijls nog meer voedingsstoffen dan verse groeten (die al week liggen bij groetenboer) Do androids dream of electric sheep? |
|
babyvoeding, dat vind ik dus echt niet te vreten! Doe mij maar MF! |
|
quote: Nou malle eppo, wat ben jij RAAAARRRRR zeg. Als je een baby 'volwassen-eten' te eten geeft begint het hummeltje denk ik spontaan te janken, baby-smaakpapillen zijn veel gevoeliger dan de onze... daarom is het voor ons smakeloze, zouteloze rotzooi. Weinig verschillend van de Nederlandse keuken dus . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik? Raar? :D Doe mij maar MF! |
|
Ik ga zo maar even een verse soep fiksen ofzoiets. Wat ik best goed te maken vind is pasta. En dan vooral met een flinke scheut pils in de saus....(perongeluk een keer in Tjokkefolle toestand ontdekt) Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Klinkt vrij ranzig. |
|
quote: Is er eigenlijk iets waar jij GEEN alcohol doorheen gooit? Het klinkt eigenlijk wel lekker, ik zal het de volgende keer proberen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: idd en het bevat geen rommel die onze potgroente wel bevat ik eet het niet kristof omdat ik mijn eten nooit door elkaar mix, pureer of wat dan ook |
|
In de friettent om de hoek gisteren een patatje met pepersaus gegeten |
|
quote:hup,ga jij die lekkere sateh maar maken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het is weer langzaam BBQ weer aan het worden he Ach, jij lust toch geen sateh. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 19-04-2004 20:25] |
|
quote:OHHHHHHHHHH wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Bloemkool |
|
quote: (voordeel is nu wel dat je opvolgster geen vlees eet, heb ik alleen maar noooog meer sateh voor mezelf! MUAAAHHAHH) |
|
noodles met curry (het indaase gedoe, niet die kruidenketchup) In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |