|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jopie |
|
Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Pfsh .. Vergelijk ik je met meesterchef Joop Braakhekke .. WEER niet goed ... Hoe kan ik je dan een plezier doen? |
|
Jaah Dit was trouwens rob guts die het typte. [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 14-10-2003 16:05] |
|
.. shit .. Ik ga vanaamd ass kissing good salade maken! Sla Kwamkommer Tonijn Croutinos En één of ander mix Ach het is lekker |
|
Ja, psies... Necro Nynke zat op mijn naam, hoe je haar een plezier kunt doen lijkt me niet moeilijk... ZO an eye for an eye... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Croutinos!!! Probeer de Saladino's ook eens, van Frico... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Das kaas toch? (Althans freako is ene kaasfabrikant) Wij doen vaak feta in de sla, erg lekker) |
|
De kaasfabrikant om precies te zijn. Ja Feta is lekker, olijven ook maar zo'n smaakexplosie zijn we hier in lage landen helaas niet gewend.. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Feta, die geur alleen al Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Olijven vind ik niet lekker. En mijn vriendin ook niet dus tja .. Ham en kaas door de sla doen we ook geregeld, lekkere zachte smaak krijg je dan |
|
Kaas door de sla is heerlijk inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Feta is vooral lekker in een tomatensla, en mozzarella ook. En olijven zijn vies.. |
|
Olijven zijn of zwart of poepgroen en zijn qua textuur net als champignons : rubber. Dat vreet je als jezelfrespecterend metalhead tch niet? |
|
Nope, olijven zuigen zwaar, mozzarella is wel ok edit: spelvaut [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 14-10-2003 16:18] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja inderdaad, champignons zijn ook niet te eten!! Hebben jullie trouwens tips wat Rob Guts en ik vanavond moeten eten?? |
|
Zalm met gebakken aardappeltjes en sla (met kaas) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Herpes op grootmoeders-wijze. (Je weet wel, met kop-kaas enzo...) |
|
Oja, was ik vergeten te zeggen: ik ben vegetarisch.. |
|
Hmm... Dan maak je toch pindasaus, datheb ik net ook zelf gemaakt.. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Ik woon al een tijd niet meer in Wageningen (goddank...). Enfin, peper uit een potje smaakt naar stof. Als je vindt dat het uit de molen overheerst, moet je er minder van gebruiken . Koken ist Krieg: ik heb van het weekend japans gekookt voor o.a. Ghoulliette en DMTR. Ik kan niet zeggen dat het een succes was. De zalm was te kort gemarineerd, dus die smaakte naar zalm. De gefrituurde tempuragroenten waren wel cool, en DMTR en ik vonden de shiitakesoep ook goed te doen, ik geloof dat-ie wat teveel voor Ghoul was. En ik had zwart sesamzaadijs gemaakt, dat niet op tijd af was. Da's maar goed ook, want wat was het goor zeg . Ging echt helemaal nergens over. Volgende keer maar sesamzaadpasta kopen ipv zelf proberen te maken, maar ja, het was op. |
|
Vanavond eet ik turkse pilav Ofwel rijst met kardemon, komijnzaadjes, en -poeder, wat laurier, peper en een uitje en een paar schepjes kurkuma (koenjit). Dat allemaal bijna drooggekookt in een stevige bouillon en daarna goed gevuld met gedroogde vruchten (dadels, abrikozen, vijgen) en noten (pistache nootjes, cashewnoten) [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 14-10-2003 17:26] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ieuw zeg, stel je voor! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jaja, Claw heeft Bami gemaakt... en ik heb het ook nog opgegeten, en ik leef nog! this user is dead |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |