![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heerst net zo hard als een dooie dodo. ![]() ![]() |
|
ach ik zeg maar zo... lang leve de luiheid ![]() ![]() |
|
quote: Ja maar dat instantpuree is zo papperig net vla met aardappelsmaak nee ik vind dat niks. Maar n u mag ik ook wel graag in de keuken aan het stoeien... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
je kunt het zo stevig of slap maken als je wil toch.. of bedoel je dat het gewoon wat vloeibarig is zonder stukjes ![]() |
|
Gisteren rond India gekookt met kookles, was subliem! ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
![]() jalapeƱos met pizza ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Dan is het geen stampot meer. Echte stampot moet goed stevig zijn. Als ik vloeibaar eten wil sluit ik mezelf wel op een glucose-infuus aan. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Oeh, die zijn lekker ![]() ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
rrrrrrrrrrr, snel lekker en makkelijk (nu aan het maken): - fruit een rode ui met 2 teentjes knoflook in olijfolie - flikker daar een potje 'tomatensaus met olijf verrijkt' bij + een klein beetje water - 1 kleingesneden groene paprika - een uitgelekt blikje zalm - een dessertlepel sambal - een restje pasta van gisteren fix roeren en goed warm laten worden smullen maar! ![]() |
|
alleen die sambal erbij lijkt mij persoonlijk wat minder So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Lekker juist! ![]() |
|
zometeen gemarineerde zalmmoot met gekruide krieltjes en gemengde sla, ook makkelijk en erg lekker Je moeder. ![]() |
|
soort mix van Mediterranees en oosters. Hmm. lijkt mij niet zo. Maar goed, als jij 't maar lekker vindt! Donderdag ben ik uit eten geweest: entrecote met een bruine roomsaus met paprika, rode ui en spek. Heerlijk!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: hehe, misschien scheelt het dat ik mijn hele leven al scherp eet en het ook gewend ben. Wij maken pastasaus altijd met sambal klaar. ![]() ![]() |
|
quote: Klinkt niet echt als een stevige maaltijd. Gaat daar de honger wel van over? ![]() |
|
quote: Jawel hoor ![]() ![]() |
|
Ok, kan ik ook weer rustig slapen vanavond. ![]() |
|
*opgelucht* ik maakte me al zorgen. ![]() |
|
Ai, ik was al bang dat je je zorgen om mijn zorgen ging maken. ![]() |
|
quote: Maak je geen zorgen. Mijn zorgeloosheid om jouw zorgen zorgt daar voor. ![]() |
|
topic moet dicht ofzo? ![]() Je moeder. ![]() |
|
Maak je maar geen zorgen over dit topic, er komt vast wel een nieuwe. ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |