|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wasabi saus kan je krijgen bij zo'n chinese winkel is best lekker |
|
damn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: damn? |
|
ja, want dan moet ik ver fietsen hahaa Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: 't Is ook verkrijgbaar bij de Appie Hein. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: hahaha misschien hebben ze het in de supermarkt maar geef je een kleine kans |
|
appie hein is net zover, eens naar zo'n toko gaan lijkt me niet verkeerd, misschien steek ik er nog wat van op [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-05-2005 15:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ze verkopen iedergeval wel gevaarlijk lekker eten |
|
quote: Bijna strakke plassert. |
|
super! ik heb overigens net wasabi gehaald Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:In wat voor recept gebruik je het? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Focaccia met Valess schnitzel en gegrilde groenten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is dat Valess enigsinds te eten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Net taco's gegeten.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Kan ik m'n geld nog terugkrijgen voor de CD's? |
|
dat ga ik zodirect te weten komen, nog nooit gehad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Neeeee!! Niet vegetariers zijn niet voor niets geen vegetarier. |
|
quote:Mijn vriendin is vegetarier en heel af en toe waag ik mij aan de quorn schnitzels, die zijn op paddenstoel basis. Al dat soja en tofu eten vind ik echt te goor voor woorden en dit lijkt mij eigenlijk ook niet wat. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-05-2005 17:20] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik ben geen vegetarier hoor, maar in het recept stond die snitzel, dus ik dacht kom... dit is op zuivelbasis. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-05-2005 17:21] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vleesch Heerscht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah ja, die nep vlees producten zijn altijd wel vermakelijk. Een vriend van me haalt wel eens van die Tivall vegetarische rookworsten voor bij de boerenkool of zo, daar kan ik hem ook altijd wel smakelijk om uitlachen Anyway, ik ken wasabi zelf tot nu toe alleen maar in combinatie met sushi, maar da's echt wel super. Volgens mij is het ook wel lekker in een (japanse?) salade met o.a. spinazie en shiitake. Dat gaan we dus volgende week eens proberen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Waarom die dan niet vervangen voor een gewone schnitzel. Ik heb gister btw varkensshoarma gegeten. Er bestaat onreine shoarma. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Morgen Kalfsrug van het ziekenhuisch. Klinkt duur, ben benieuwd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |