|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben groot voorstander van slikken...dus het liefst wel.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: euh... *nu te koop bij intertoys, het kuiken bouwpakket* |
|
Gefileerd kind in dillesaus Benodigdheden: - 1 middelgrote peuter - drie liter Bourgogne - 10 teentjes (knoflook) - 7 bosuitjes - peper, zout, gemberpoeder - 15 laurierblaadjes - 13 takjes verse dille - een liter creme fraiche Slacht het kind, vil het en ontdoe het van de ingewanden. Fileer het daarna zorgvuldig en snijd het vlees in dunne plakjes. Marineer de plakjes 24 uur lang in de Bourgogne en dep ze daarna zorgvuldig droog met wat keukenpapier. Smeer vervolgens het vlees in met een mengsel van peper, zout en gemberpoeder en laat dit even intrekken. Snipper de knoflook en de bosuitjes zeer fijn en bak ze even aan in wat roomboter. Draai daarna het vuur laag, voeg het vlees en de laurierblaadjes toe en doe het deksel op de pan. Laat het geheel drie tot vier uur sudderen. Verwarm de creme fraiche een kwartier voor het opdienen en snipper de dille er doorheen. Schenk dan de saus over de lapjes vlees. |
|
voor hoeveel personen is dit? ps. creme fraiche verwarmen, je kookt zeker niet al te vaak. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-08-2004 0:09] |
|
En waarom zitten er geen eieren bij... Hatsjikidee! |
|
en kuikens! |
|
Het gerecht is natuurlijk aan te passen aan je specifieke wensen. Ik ben niet zo gek op eieren. |
|
heeft er hier toevallig iemand een alternatief voor de steamer? creme brulee moet je bouwen door het geheel nog 23 minuten in de steamer te doen, maar oven is geen steamer.... yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
steamer? alsof de Franse mensjes een steamer gebruiken. Zoek brulee eens op in het woordenboek en dan weet je dat een oven ook voldoet. |
|
witlof met ham/kaassaus (spekjes voldoen ook) met gebakken aardappels O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
4 eieren fikse hoeveelheid coburgerham brood LEKKKEr! |
|
net gefrituurt, maar ik ben zelfs daar niet goed in ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:en als je het in de oven doet wordtie flink verneukt... *ervaring* yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: wat gebeurd er dan tijden steamen? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Ik zou zeggen: ga eens een paar uur in een sauna zitten... Hatsjikidee! |
|
quote: ha ha ha O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:geen idee, maar toen ik t op mn werk in de ove deed ( ook op 100 graden ) ging het erg mis.... yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Probeer het eens te stomen (vergiet in een pan met kokend water, en een theedoek erover) moet hetzelfde effect hebben imho Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: dat zei ik net ook al... pan met kokend water, zo stoom je de meeste dingen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
pardon ik zei het niet, maar had het wel eerst geschreven maar dacht dat het een dom plan zou zijn O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Ja? Gaav! Dan eet ik morgen gestoomd ei! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: nee niet IN het kokend water, erboven in de stoom dus suffie O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
je schijnt ook knakworsten te kunnen bereiden in een waterkoker. |
|
Of vingers. Wat kost een magnetron nou tegenwoordig. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |