|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel eens van "samenhang" gehoord? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Uhm ja? Dit is toch de 'koken'thread? :p Pf. Dat jouw samenhang anders is dan die van mijj.. Oké, misschien is ie niet helemaal logisch/duidelijk, maar ik reageer gewoon op de posts erboven en voeg iets toe (al dan niet de positieve vorm 'iets toevoegen' ) Masturbation is not the same. |
|
oew of een lekker slibtongetje met remoulade saus :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
http://www.studentenkeuken.nl/recept.php?receptid=108&catid=6 maar dan zonder gehakt maar met quorn natuurlijk. |
|
wij eten zuurkool vandaag mischien wel schotel ik ben een geweldige kok namelijk |
|
quote: Zoiets eet ik ook regelmatig. Snel, simpel en lekker. Maar wel met gehakt natuurlijk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
over vijf minuten eens aardappelen met spinazie maken meer moet dat niet zijn Do androids dream of electric sheep? |
|
Toch wel verse spinazie mag ik hopen. Ik wou vandaag pasta met spinazie en ham maken, maar nu blijkt dat een afdelingsgenoot al is wezen winkelen, dus blijf ik lekker op mn reet zitten en kijk ik wel wat hij me voorschotelt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: nee spinazie van Hak uiteraard ga er direct eens aan beginnen Do androids dream of electric sheep? |
|
Koken ist krieg. Een omonkeerbaar feit. Maar voor je laten koken heerscht net iets harder. |
|
quote: Typisch... Ik ga zometeen denk ik maar een lading spinazie eten. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|