|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel eens van "samenhang" gehoord? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Uhm ja? Dit is toch de 'koken'thread? :p Pf. Dat jouw samenhang anders is dan die van mijj.. Oké, misschien is ie niet helemaal logisch/duidelijk, maar ik reageer gewoon op de posts erboven en voeg iets toe (al dan niet de positieve vorm 'iets toevoegen' ) Masturbation is not the same. |
|
oew of een lekker slibtongetje met remoulade saus :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
http://www.studentenkeuken.nl/recept.php?receptid=108&catid=6 maar dan zonder gehakt maar met quorn natuurlijk. |
|
wij eten zuurkool vandaag mischien wel schotel ik ben een geweldige kok namelijk |
|
quote: Zoiets eet ik ook regelmatig. Snel, simpel en lekker. Maar wel met gehakt natuurlijk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
over vijf minuten eens aardappelen met spinazie maken meer moet dat niet zijn Do androids dream of electric sheep? |
|
Toch wel verse spinazie mag ik hopen. Ik wou vandaag pasta met spinazie en ham maken, maar nu blijkt dat een afdelingsgenoot al is wezen winkelen, dus blijf ik lekker op mn reet zitten en kijk ik wel wat hij me voorschotelt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: nee spinazie van Hak uiteraard ga er direct eens aan beginnen Do androids dream of electric sheep? |
|
Koken ist krieg. Een omonkeerbaar feit. Maar voor je laten koken heerscht net iets harder. |
|
quote: Typisch... Ik ga zometeen denk ik maar een lading spinazie eten. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
straks stukkie vlees in de pan martelen, wat gebakken piepers derbie, en salade maken van sla, kwamkwammer, tonijn, honing-appel dressing, zonnebloempitten, pijnboompitten en croutons. best lekker |
|
*zoekt pizza in kelder* We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Eeuwig zonde. Verse spinazie is zo veel beter en het is ook binnen no time klaar. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Het is alleen vrij duur en niet alle soorten spinazie zijn lekker... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Spinazie heeft anders de erg nare gewoonte allerlei vervuiling in zich op te slaan ..... |
|
fuck, er zijn geen pizza's meer hier *wanhoop* moet ik weer een paar broodjes klaarmaken, bah We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
spinazie echt als ik iets zo enorm niet lust *brrrrr* ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:anders loop je ff naar de super? |
|
quote:dat heb ik bij zuurkool, wat dus gewoon WEL in enorme hoeveelheden aanwezig is in dit huis We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:als ik over 23 minuten op de bus moet stappen richting ROC nijmegen? nee, dat lukt me niet meer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja volgens mij heeft mijn opa echt een abonnement op die groene prutspinazie ik krijg er geen hap meer van binnen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
iemand enig idee of er in nijmegen station/sint anna molen een snackbar is? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Mijn italiaanse zuurkoolschotel is anders fucking lekker .... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |