|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op dit moment bezig met een cake met wortels en meer fruit. Eens zien of t wat wordt, t klonk iig veelbelovend, en ruikt alvast erg goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
waarom maak ik toch steeds weer veel te veel klaar voor mij alleen, heb wel drie tenen knoflook tussen mijn broccolie gedraaid Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Weet er iemand hier het recept voor spacecake ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
spacecake met wietboter maken ipv wiet verkruimelen in het beslag. Effectiever en lekkerder Of nog beter: hash appeltaart een halfje per persoon in de taart verwerken, paddo-achtige trip gegarandeerd |
|
quote: knoflook heerscht |
|
quote: Dank u... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heb je er nu al een lachkick van |
|
quote:Oeh! Dit klinkt alsof het goed combineert met dat recept voor pasta met tonijn dat ik laatst had... daar zaten ook tomaten bij, maar met een simpele dressing die ik niet helemaal super vond. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb gisteren iets ontzettend heerschends gemaakt en wil het jullie niet onthouden. Basilicum en limoen sorbet ijs. Basilicum? Ja! Ingredienten 400 ml suiker 500 ml water 1 bosje basilicum 1 limoen Breng het water met suiker aan de kook over een matig vuurtje. Blijf goed roeren totdat het suiker opgelost is. Zodra het opgelost is hou op met roeren en laat het zachtjes doorkoken gedurende ca. 3 minuten. Haal de siroop van het vuur en laat het afkoelen. Pluk de basilicum blaadjes van de takjes en was ze goed. Droog ze in een sla centrifuge, als je die niet hebt leg ze op wat keukenpapier. Gooi de blaadjes en siroop in je keuken machine/blender en zet hem op 'pulse' totdat het basilicum volledig gepureerd is. Pers de sap uit je limoen en voeg het toe. Stop dit alles in je ijsmachine en laat hem draaien net zolang totdat het een even massa wordt. Leg het in de vrieskast voor minimaal 3 uur. Eet smakelijk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oeh klinkt lekker... Ik heb een keer iets soortgelijks gedaan met spaanse peper en wodka, en dat was echt überijs. |
|
Te veel middelen nodig die ik niet heb |
|
Klinkt allemaal veelste ingewikkeld als je het mij vraagt ... Ik moet echt een vent zoeken die kan koken Ik heb gesproken |
|
mmmm k heb gisteren heeeele lekkere gegratineerde witlof gehad met kruiden er bij waar ik nog steeds niet van weet wat het waren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
woonde jij niet al op kamers dan? |
|
quote:ja maar ik heb vrienden die wel kunnen koken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ah jij hebt sloofjes |
|
quote:ja en als het aanbrandt geef ik ze met de zweep wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: geen wiet maar hash. Pannetje water op het vuur met daarin een kleinere pan/beker. Daarin de boter doen. De hele boel verhitten en de fijngemaakte hash in de boter op laten lossen. En dan van die boter de cake bakken. Bon appetit (ofzo) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nee nee dan hasj brownies! Top marok ofzow ff smelten door de boter en bij de brownie mix en hoppa in de oven stinkt ook niet zo heel erg dus das ook een lekker voordeel. een nadeel is dat je de stuff niet proeft er het dus wel amkkelijk als "brownies" eet.. en voor je het weet lig je onder de tafel Ik heb gesproken |
|
quote: Klopt Ik was een keer flink dronken en dan krijg ik honger. Toen heb ik een stuk of wat plakken cake weggewerkt. Twintig minuten later wist ik niet wat mij overkwam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben sinds kort echt zo verslaafd aan "Ovenheerlijk" (prei en kerrie)!!!!dat is echt zulk donders lekker spul! kost wel wat tijd om te maken, maar dan heb je ook een heerlijke (ze liegen niet met die naam ) maaltijd. als er trouwens nog liefhebbers voor mijn pasta/lasagna (wat je liever hebt) zijn, dan hoor ik het wel he? Bruce Banner |
|
quote: Mja khad vorig jaar lowlands zo'n "ongelukje" .. Errug stom want ik haddum zelf gebakken en wist dat er 4 gram in zat :s Kben donderdag gaan slapen, zaterdag pas wakker geworden, mezelf over het festival terrein gesleept en zondag ochtend toch maar ziek naar huis gegaan Ik heb gesproken |
|
Tja, ik zou ook niet goed worden van Lowlands I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL Tja werk is werk he liever ll dan dancevalley ofzow Ik heb gesproken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |