|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
OH JA!!! Dat van dat klootjesvolk was ik vergeten inderdaad, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, belangrijk aspect, vooral met rijst . Ik ga maar weer praten met mijn Thaise vrienden van de pandanrijstyakuza, echt waar, als je nog één keer verkondigt dat Lassi lekker is staan ze voor je deur... |
|
Nou Jenje, onze Dwaallicht stuurt zo de rijstmaffia achter je aan. Ik zou me nu toch eens in gaan houden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
TRM? Thaise RijstMaffia! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! Lassi heerst! En ik gebruik zelf Super De Boer Snelkookrijst, more pleb than you can handle! |
|
quote: Pleb? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
|
|
quote: WOW!! ebuuuuuuhh Voor wie de laatste Austin Powers gezien heeft... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:Denk ik eindelijk van die kop af te zijn.... maar nee hoor |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
|
|
Ik zweer toch echt bij Pandanrijst. Behalve misschien voor de Nasi, daar ben ik nog niet helemaal over uit welke ik het lekkerst vind. @Dwaallicht, Het lijkt me een heerlijke curry waarmee je deze topic geopend bent, wellicht zal ik 'm eens maken. De rest van het topic heb ik ff overgeslagen, tis nogal veel dus daar geen opmerkingen over *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
Wie heeft er nog een leuke marinade voor gevogelte in de aanbieding.... laatst had ik een idee van witte wijn, honing, thijm, citroensap en wat kaneel (gevogelte ingewreven met peper en zout) en dat was zeer goed bevallen (één etmaal marineren en dan lekker gaar stoven) al moeten de credits voor de uitvoering naar m'n vriendin gaan. Volgende keer wordt het port, sinaasappelschil, kruidnagel, knoflook, kaneel, peper en laurierblad en misschien nog iets. Nog meer mensen met stoere (gevogelte)marinades? |
|
Korianderblaadjes, Mosterd, Ketjap en een potje Sambal Badjak. (C) Mörke. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Oh jaa daar had-ie me van verteld ja, inderdaad een zeer goed idee. Iets om te onthouden (eventueel inclusief wat limoensap en een schepje suiker om alles wat naar elkaar toe te laten trekken). |
|
hier marineren we wel eens kip met ground red chilli sauce with garlic, van foodex, potje bij de toko vandaan. fucking hot, maar lekker! dan ook nog met ketjap enzo, maar dit gerecht maakt mijn eega, dus ik weet niet precies wat er meer in gaat. oh, ook nog bruine suiker, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-02-2004 17:20] Oud Vuil. |
|
oeh, binnenkort maar weer eens echte babi ketchap maken Duurt alleen zo fokking lang, maargoed, dan heb je ook wat |
|
Iemand vegetarische recepten in de aanbieding? Mijn vriendin eet vegetarisch en nu we samenwonen vind ik het ook wel leuk om dan wat lekkers voor haar klaar te maken |
|
quote: erg grote bonen (2 cm bij 0.5). Vrij zacht van textuur na bereiding. |
|
quote: Dat was echt een gaaf recept, wat een herinnering Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik kan heel goed koken. Al zeg ik het zelf. |
|
quote: Men neme voor 2 grote eters 1 pak risotto funghi Een bakje paddestoeltjes, bv. seizoensmelange da's o.a. met grotchampignons, oesterzwammen en canharellen (het is ook te maken met (kastanje)champignons natuurlijk. Een paar sjalotjes. Teentje knoflook peper en zout (natuurlijk) Men koke de risotte volgens gebruiksaanwijzing. Chop de paddestoelen in grote stukken en de paar sjalotjes in kleine stukjes. Smelt een klont margarine (zachtjes!) in de pan en doe daar de sjalotjes bij. Laat een paar minuten zachtjes (!) stoven totdat ze glazig zijn (niet bruin). Doe dan de paddestoelen erbij en laat een minuut of vijf op een zacht vuurtje sudderen. Doe dan de fijngesneden (of geperste) knoflook erbij; peper en zout en laat nog een paar minuten stoven. Serveer de paddestoelen en de risotto apart. Lekker met aan tafel geraspte parmezaanse (of vegetarische) kaas eroverheen (kan ook uit een zakje natuurlijk). Je kunt er eventueel nog een vegetarische vleesvervanger bij eten (quorn schnitzel is er lekker bij) en een salade. Boontjes of brocoli is er ook lekker bij. Voor de niet-vegetariër smaakt een biefstukje er ook goed bij. Als variatie kun je op het laatst nog een scheutje room of creme fraiche bijgooien. Niet-vegetariërs kunnen er ook spekjes bij bakken. Qua kruiden kun je er eventueel nog wat nooitmuskaat door doen. Of wat rozemarijn. Of je verzint er zelf nog wat bij. En zo heb ik er nog een paar honderd. Behalve metal is voedsel mijn grote hobby. |
|
quote: Canharellen en nooitmuskaat heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: CanTharellen en Nootmuskaat. Tiepvaut! Mea culpa, Mea culpa, Mea maxima culpa *geselt zichzelf met zweep* |
|
ik ben toch blij dat ik niet bij iedereen die hier post hoef te eten In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |