|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
achjah moe je leren eh yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
r"osti met sperziebonen en schoarma en kaas heerst eerts ede shouarma en de östi los bakken dan uiteidnelijk alles bij eljara mikken en een paar minuten roeeten enzio voilla lekke shoit!!! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
of gebonden chapmpignonnensoep :D eerst roux maken.. champignons metklontje boterkoke.. boulion maken roux uitkoken gesnede champignons met dat vochterbij en ete maar :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Oh, je kan altijd nog terugvallen op de Knorr kant en bijna klaar gerechten, snel makkelijk en zeer goed binnen te houden.. Vooral Burrito's |
|
Gister Bami gemaakt.... Aleen perongeluk de varkenshaas voor pasen gebruikt .. |
|
quote: Dat wordt naar de Mac morgen |
|
quote: Achja kan ook lekker zijn op pasen .. |
|
quote:hebben ze zeker van die langhoudbare paaseitjes die naar condooms smake? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Ja als je dan een Happy meal neemt krijg je toch zo'n coole knuffelradio? Morgen voor/tijdens/na Nomercy ook maar ff halen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik vraag maar niet waarom jij weet hoe condooms smaken... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hij zit zeker altijd te snoepen aan de condooms met paaseierensmaak van z'n grote broer... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Condooms met spasseierensmaak. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vandaag weer eens gemaakt, fucking heersch-recept!!! Oud Vuil. |
|
quote:hoe weet jij dat? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:t is dat ik het niet lust yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
http://www.receptenzoeker.nl/toonrecept/?link=68914 deze wordt het vanavond |
|
gelukkig wordt er vandaag voor me gekookt op school, niet dat dat altijd even lekker is, maar ik hoef het niet af te wassen In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Gisteren Schnitsel met paprikasaus gemaakt, fritten (patat ) en salade. en vandaag Provencaalse aardapelschotel. Waar vier uur kookles in de week al niet goed voor is. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
4 uur per week? waar is dan de coque au vin, en de eend? |
|
Daar kijk ik m'n vader lief voor aan. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Coque au vin kan elke imbiciel maken. Het enige dat je nodig hebt is kip, wijn en geduld. Ik ga vanavond denk ik iets in elkaar draaien met broccoli en gehakt uit de wok. of ik moet iets beters tegen komen als ik straks in de supermarkt loop. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
maar het klinkt wel chique |
|
quote: Dat is waar. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
heb net maar biefstukje en een paar champignons gebakken, want het was op school weer goor! en dan moet ik er ook nog 3.50 voor betalen In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |