|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zien we zo wel ik ga nu beginnen . SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
frikandellen met honing Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: argh, dat had de Pierre de Wind gister bij Jensen verzonnen toch? Dat stukje zag ik toevallig voorbijkomen tijdens het zappen. |
|
Pizza! Een lekkere pizza uit de oven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
aardappels met boontjes en gehaktbal..... |
|
quote:Dat vind ik maar zo-zo [insert redelijk wazig handgebaar], ik kan namelijk best koken en dan vind ik een handgemaakte pizza toch lekkerder, ik ga in ieder geval even langs de versmarkt wat inspiratie opdoen heavy metal is the law |
|
Ik kan ook best koken, maar ik heb er geen zin in vanavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:jaa, daar heb ik het ook van haha, bleek erg lekker te zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik zal het eens checken, al moet ik zeggen dat ik juist veel plezier haal uit het zélf maken. Wat zit er precies in die mix? quote: Ik zie weer vreselijke dingen langskomen in dit topic Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vind je dat nou niet vreselijk saai? Ik moet er niet aan denken. Veel aspecten van Nederland ben ik dol op, maar die keuken is om door de plee te spoelen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan heb jij nog nooit een goede bal gehakt of lekkere boontjes op Maarten ... |
|
quote: Tuurlijk wel. Kan ook lekker zijn hoor. Maar ja, IETS geeft mij het vermoeden dat dat bij een mededeling als "aardappel, boontjes en bal gehakt" niet het geval is. Ik KAN er natuurlijk naast zitten . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Agrees voor nog 1 keerje met Jenje..lekker balletje is never saai...ook voor de volgende dag lekker op brood met franse mosterd..niam niam Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: boontjes met spekjes..lekker kruiden en uien balletje gehakt..kruimerige aardappeltjes krijg er honger van..Zullen we de frituurpan maar weer aanzetten?????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Sorry, ik vind het echt drie keer niks, hahaha.... ik ben wel een man die het simpele weet te waarderen (een schijfje tomaat, een teentje knoflook, een stukje stokbrood en een blaadje basilicum bv.) maar hierbij werkt het voor mij gewoon echt niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ah, ik ben dus niet de enige, damn... Post van mij van gisteren in het eten/koken topic: Vandaag nog zoiets raars meegemaakt, imo. Ik vertel op m'n werk, dat de planning voor vandaag hutspot is, beginnen er wat vrouwen over dat stampen zo lastig is. Dus ik vertel, dat ik dat altijd met de mixer doe. Staan ze me raar aan te kijken: Maar daar klop je toch slagroom mee? Euh, zeg ik, nee, daar maak ik alle stamppotten en de hutspot dus mee, Iedereen lachen. Want dat moet je "stampen". Ik gebruik daar dus al jaren de mixer voor, slagroom maak ik toch nooit zelf. Volgens mij heb ik een gat in de markt ontdekt... De stamppotmixer. Of gebruiken meer mensen dat ding daarvoor? |
|
Ik heb vorige week een omelet gemaakt met als ingredienten: -3 eieren -koffiemelk -chilipeper -knoflook -peper -zout -kaas En hij was nog goed te eten ook. Je moet toch wat als je niets in huis hebt. |
|
@Oud Vuil: Daar reageerden we al op ghehe.. op dat bericht uit gesloten topic. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-10-2005 22:02] |
|
quote: Mijn vriend. En die stamppot is niet te vreten Stamppot moet je inderdaad stampen anders is het net aardappelpuree met een kleurtje [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-10-2005 22:02] Hatsjikidee! |
|
quote:Kloppen ze hun slagroom niet? En, ja duh, mixer in die te stampen meuk et voila Hutspot rules [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-10-2005 22:03] |
|
quote: Koffiemelk is dat voor een romige volle smaak? Hatsjikidee! |
|
quote: Ow... Ik had niet verder terug gelezen als deze pagina. En ik mix het gewoon lekker, werkt prima. Je hoeft het niet helemáál tot pap te mixen. |
|
gewoon stampen (kreeg gister wel last van mijn pols ervan hehe) boerenkool vanavond saai witlofsalade gemaakt maar ik had weinig tijd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nee, dat is voor mensen die geen melk meer in huis hebben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |