|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Bron? Ik heb nl in de krant gelezen dat DOA pas weer in 2005 plaats zal gaan vinden, in Rosmalen. |
|
Ik heb weinig vertrouwen in Dyanamo helaas...de laatste edities waren qua bill IMO behoorlijk zwak! |
|
quote: klopt inderdaad, maar voor 2004 dus nog een eendaags festival. http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=14787297 This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:http://www.graz.nl/bericht.asp?id=223 edit: ah, is uiteindelijk dezelfde bron.. ook 3voor12 dus. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-11-2003 17:22] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ok, dank . http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1889.html edit: Ik heb wel het woordje waarschijnlijk toegevoegd aan de titel. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 13-11-2003 17:28] |
|
quote: Lekker niet dus! this user is dead |
|
quote: ja waarschijnlijk wel dus en dat lijkt me ook wel op zijn plaats....hehe This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
oh, ik dacht aan de titel van dit topic this user is dead |
|
en hebben ze al een band (headliner). (zou ook handig zijn) Waarom maken ze geen goffertfest? ipv van het elk jaar anders te noemen. Zolang het geen tweede Fields of Rock is ben ik erbij |
|
quote: quote: ' Namen zijn nog niet bekend, maar boeker Rob Trommelen kon wel al vertellen dat 2004 een ‘krenten in de pap’ editie wordt. “Zoals ik het nu in mijn hoofd heb wordt het dit jaar een feestje met ongeveer 20.000 bezoekers, maar zonder hele grote namen van het Metallica- of Iron Maidenformaat' dus waarschijnlijk geen Fields Of Rock met Limp Bizkit, Marilyn Manson, Slipknot, alhoewel ik de tent goed te pruimen vond destijds.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
krenten in de pap... Kortom ze hebben nog niets concreets maar wel honger? |
|
quote: Tsja, wat moet ik hier nog op zeggen??? 1 Elk jaar roept Mojo weer wat en presteren ze geen kut 2 Bij andere festivals krijgen ze in een jaar de vergunning nooit rond, het ligt altijd aan anderen 3 Het zal net als in 1999 gewoon een soort Monsters of Rock worden Dynamo als metalfestival is dood, vermoord door Mojo... We krijgen nu een festival met veel skate-bands, punk, NU-metal, één metalband en misschien Avril Lavigne, om de grenzen van metal te verbreden, en omdat veel vriendinnetjes van metal boys die helemaal vet vinden. Dit is net zoiets als Pinkpop met Pasen houden in de Amsterdam Arena... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
en ik hield me nog in omdat ik anders weer liep te zeuren. |
|
.. eerst zien dan geloven .. |
|
hehehehehe, ik moet het ook nog maar zien......btw is nu-metal nog wel nu? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Het zal idd tegenwoordig No-metal moeten heten. @ Vampire John We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Thanks Y Draig Goch, Maar ehm, ik vind dus echt dat we nou maar eens met zijn allen Mojo de tyfus moeten toewensen; ze hebben kansen zat gehad. In 1997 namen ze het roer over om er iets structureels van te maken (zeiden ze zelf, dus of dat betrouwbaar is???), en is DOA van een internationaal aansprekend festival een lachertje geworden. Kijk, ik ga al sinds 1986 (de eerste versie ja), en wat er met dit ooit prachtige festival is gebeurd is te triest voor woorden. Reden dat de metal scene nog bestaat is omdat "wij" een vaste, eerlijke en trouwe kern van liefhebbers hebben, en dus trendies niet de kans krijgen de scene definitief te verneuken. Op het DOA-forum heb ik al zat tegen Mojo geageerd, maar één ding moge duidelijk zijn. Mojo heeft kansen en tijd zat gehad, en ze allemaal verneukt. Toch knap dat een professionele organisatie niet kan wat hobbyisten wel lukt. Tevens wil ik Mojo bedanken voor het opvoeren van de kaartprijzen zonder dat de bands (en fans, maar dat terzijde) daar vaak iets van terug hebben gezien. Als de kaarten nog iets duurder worden hebben we eigenlijk gewoon het recht verzoeknummers te eisen. Maar nee, iedereen blijft het maar slikken. Steun de underground bookers! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik dnek dat 9 van de 10 metalheads wel weet dat mojo niet veel goeds doet voor metal in Nederland. |
|
HEUY!!!! Ik heb Dynamo niet nodig om mijn festivalseizoen vol te krijgen, genoeg echte meerdaagse metalfestijnen in Europa te vinden |
|
quote: en men gelooft het ieder jaar weer... Je moeder. |
|
Funeral Mist, Grand Belial's Key en Mayhem (originele bezetting) komen ook . |
|
quote: Op het locals podium? |
|
hmm leuke bandjes is een must ja |
|
hmmmmm.... nou...als het niet zo duur is als fields of rock... en als het niet even slecht geregeld is als op fields of rock..... en als er leuke bands komen... dan is het misschien toch leuk voor een uitstapje. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Op de blackstage samen met Cradle of Filth en Marilyn Manson Zenial |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Volgende pagina |