![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
quote: Mooie foto! quote: Mooie foto! changed to 'ouwe' |
|||||||||
|
[zucht] (overbelasting homepage...) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 01-01-2004 21:10] |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Die foto's van Leviathanica doen me erg denken aan Misanthropia.net. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|||||||||
|
Dankje Ik heb de foto's niet bewerkt, de natuur was daar gewoon heel mooi. De foto's zijn gemaakt in het Delftsche Hout in , ja...Delft. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
![]() sorry voor de grootte.. ik hou van high quality pictures |
|||||||||
|
wow, mooie foto Morgil the only pleasure is pain |
|||||||||
|
allemaal wel mooie foto's, meteen gebruiken voor backgrounds :D I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
Inderdaad een mooie foto (en 't zal wel geen toevalstreffer zijn, want je andere foto's zijn ook altijd mooi. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|||||||||
|
quote: Is die maan echt zo op de foto gezet? Zo ja dan heb ik maar 1 woord: wauw! |
|||||||||
|
quote: dankjewel |
|||||||||
|
Die foto is echt super mooi! Ook erg leuk, dat je rechts de zon nog ziet ondergaan en links de maan ziet (en hoe!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|||||||||
|
Inderdaad mooi! |
|||||||||
|
schitterend, dit is mijn Signature |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
prachtfoto Morgil Spel (tot nog toe had niemand het juist Wat is dit: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness |
|||||||||
|
Mijn toekomstige fietsenschuurtje en een stuk van mijn toekomstige landgoed, wat bij mijn toekomstige villa behoord? nee, het kustwacht huisje misschien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
een vliegveld? , er is een een soort zak waar wind doorheen kan ,waaraan je kan zien hoe hard het waait , voor vliegtuigen ,meen ik |
|||||||||
|
quote:niet alleen voor vliegtuigen hoor, maar grote kans dat Beli daarover post ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
@morgil: mooie foto zeg! ![]() Wie kan dat lelijke paaltje vooraan wegshoppen? changed to 'ouwe' |
|||||||||
|
![]() there you go |
|||||||||
|
@Morgil: mooie foto zeg!! Wat voor apparatuur gebruik je?? Ik neem aan dat je voor die foto een statief gebruikt hebt en een lange belichtingstijd? |
|||||||||
|
@Beli: IERLAND |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |