|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Mooie foto! quote: Mooie foto! changed to 'ouwe' |
|
[zucht] (overbelasting homepage...) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 01-01-2004 21:10] |
|
mooi! |
|
Die foto's van Leviathanica doen me erg denken aan Misanthropia.net. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dankje , ik vind dat een hele mooie site. Ik heb de foto's niet bewerkt, de natuur was daar gewoon heel mooi. De foto's zijn gemaakt in het Delftsche Hout in , ja...Delft. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
sorry voor de grootte.. ik hou van high quality pictures |
|
wow, mooie foto Morgil the only pleasure is pain |
|
allemaal wel mooie foto's, meteen gebruiken voor backgrounds :D I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: dankjewel! Ben er ook best wel een beetje trots op. |
|
Inderdaad een mooie foto (en 't zal wel geen toevalstreffer zijn, want je andere foto's zijn ook altijd mooi. ); 'k vind het vooral prachtig hoe die twee lichtbollen ervoor zorgen dat de kleuren zo mooi in elkaar overvloeien. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Is die maan echt zo op de foto gezet? Zo ja dan heb ik maar 1 woord: wauw! |
|
quote: dankjewel |
|
Die foto is echt super mooi! Ook erg leuk, dat je rechts de zon nog ziet ondergaan en links de maan ziet (en hoe!!! ) "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Inderdaad mooi! |
|
schitterend, dit is mijn Signature |
|
|
|
prachtfoto Morgil Spel (tot nog toe had niemand het juist ) Wat is dit: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mijn toekomstige fietsenschuurtje en een stuk van mijn toekomstige landgoed, wat bij mijn toekomstige villa behoord? nee, het kustwacht huisje misschien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een vliegveld? , er is een een soort zak waar wind doorheen kan ,waaraan je kan zien hoe hard het waait , voor vliegtuigen ,meen ik |
|
quote:niet alleen voor vliegtuigen hoor, maar grote kans dat Beli daarover post ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@morgil: mooie foto zeg! Wie kan dat lelijke paaltje vooraan wegshoppen? changed to 'ouwe' |
|
there you go Was nog flink wat werk zeg. Wel een mooie foto zonder het paaltje trouwens |
|
@Morgil: mooie foto zeg!! Wat voor apparatuur gebruik je?? Ik neem aan dat je voor die foto een statief gebruikt hebt en een lange belichtingstijd? |
|
@Beli: IERLAND |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |