|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is dat een Maine Coon? Bazzio Attacks!!! |
|
Jawel, en de mooist op aard |
|
Je kan beter een statief gebruiken, al valt dat met macro ook niet mee. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-08-2004 10:33] Bazzio Attacks!!! |
|
ja klopt, dat zal veel schelen, en de zon, namiddag zorgde voor een langere sluitertijd... Hoop dat ik binnenkort een leuk statief kan domineren, en dat de zon haar hulp verleent! |
|
Voor een foto topic zie ik vooral erg weinig concert foto's! Hier een paar pics die ik heb genomen op Wacken 2004. Gebruikt spul: Canon 10D, 75-300mm lens. Overigens vind ik de keuze tussen de D70 en 300D niet relevant, de 300D is zwaar beter. Gebruiksvriendelijker vooral. Alleen is de 300D behoorlijk lelijk hehe... Favo camera (binnen het budget) blijft mijn 10D, veel robuuster kan je niet krijgen onder 2000 euro, alles van metaal, lekker zwaar en verfijndere functies. Jummie. Anyways, een paar WOA 2004 pics: Orphanage Nevermore Nevermore Hypocrisy Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
Mooie kwaliteit fotosch. Goeie timing ook, ze staan er allemaal even belachelijk op. |
|
haha ja das 't enigste minpuntje, belichting is erg mooi, scherp, gewoon nette foto's maar al die koppen, de ogen zijn bij sommige een beetje gaar, net op 't moment van knipperen genomen, nu kan je dat moeilijk timen, maar voor gepubliceerd werk zou ik niet voor deze gaan.. (gaat over de eerste 2 trouwens, de laatste 2 zijn prima!) Op sommige gelaatstrekjes na zijn 't dus erg goeie foto's.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 18-08-2004 16:08] |
|
quote: Dat komt omdat daar een special topic voor is |
|
En daarvoor moet je de hele post inclusief de foto's gaan zitten quoten? [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 18-08-2004 16:39] |
|
Ik ben dan wel geen fotografe, en gebruik een simpele digicam, maar ik vind deze foto toch wel best gelukt. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 18-08-2004 16:46] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
gay We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dankje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
my pleasure We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
waterpop toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jep. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Zoals Ghouliette al zei, er is een apart topic voor concertfoto's (genaamd 'concertfotografie') 300D is inderdaad lelijk.. het zilveren design is vrij logisch, gewoon in de lijn van de Eos 300.. het heeft nogal een hoge gadget waarde vind ik... maarja, het is maar een kleur he.. als je echt wilt kan je 150 euro meer betalen en voor de zwarte versie gaan (via www.japancamera.nl) .. of inderdaad voor de 10D, een stuk duurder, maar wel lekker robuust, degelijk ipv plastic...... bovendien door het gewicht blijft een zware camera veel beter in balans wanneer je er een teletoeter op zet (lang leven mijn 0,8 kg wegende 620 |
|
quote: ja idd, moet je daar helemaal een bericht voor gaan aanmaken? |
|
@strotgrunt, mooie pics. Trouwens een hele tijd geleden afwezig geweest zeg. Welcom back. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: moet je hem daar helemaal op wijzen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vanmiddag in Burgers Zoo gemaakt: |
|
quote: Hey die ken ik! |
|
quote: cool! alleen heb ik em van binnenuit gemaakt zeg maar |
|
Sheesh Strotgrunt, dat ziet er goed uit. Welke 75-300mm lens heb je? Over dat 300D vs D70: daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Grootste ergernissen van de 300D (ik heb er een) is dat ie zo godsgruwelijk TRAAG is. Traag met opstarten, traag met wegschrijven... Enige voordeel wat ik er aan zie is de silky smooth 100 ISO. Voor de rest: Geen flash compensation, te kleurige noise bij hoge ISO's, lelijke body... De D70 is WEL sneller met opstarten en wegschrijven (volgens de reviews die ik las), flash compensatie, de noise bij hoge ISO is meer monochromatisch dus meer "film like" en heeft een betere body die er ook nog eens stukken beter uit ziet, haha... Open air optredens zijn zowiezo een stuk fijner te fotograferen: Licht zat. Puike foto's hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Paszzz op 18-08-2004 23:45] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |