|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cool www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Schiphol had zich dit jaar duidelijk gericht op het EK bij de aankleding van 'het groen' op de luchthaven: |
|
Kom je niet net een paar dagen te laat met die foto? Oja, btw: alt + c = © Ziet er wat 'echter' uit. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 02-07-2004 17:31] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
moet die wel een apple hebben... of werkt dat tegenwoordig ook op een pc? When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Neem aan van wel, tenzij mijn pc rare trekjes heeft waar ik hem nog niet eerder op heb betrapt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
©©©©©©©©© hee ik kan het ook, leuke foto btw www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
deze -> † heeft trouwens mijn voorkeur. ® [Dit bericht is gewijzigd door Corallus Hortulanus op 03-07-2004 7:58] When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-07-2004 21:03] |
|
Zijn er hier mensen met een digi-spiegelreflex? |
|
quote: Ooooh ik wil ooit nog es een digitale spiegelreflex Hasselblad hebben. Mjah voor hetzelfde geld koop je 'n auto. Foto's van model/vriendin. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
sorry Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hasselblad heeft toch nog geen digi's gemaakt?? Overigens is dat dan wel weer een uiterste.. voor je echt voordeel hebt aan een Hasselblad moet je wel een zeer gevorderde fotograaf zijn.. Doe mijn maar gewoon een Canon Eos 10D, al zal het waarschijnlijk vanwege de prijs eerder een 300D worden.. |
|
quote: Inderdaad, zelf hebben ze nog geen compleet product op de markt gezet, maar je kunt wel een digitale achterwand van een ander merk op een Hasselblad plaatsen. Voor een slordige 10.000 tot 20.000 Euro heb je wel een leuk exemplaar, maar dan heb je wel de mogelijkheid om tot zo'n 22miljoen pixels te gaan. |
|
quote: En die bedoel ik dus. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Vakantie foto: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kan je beter je geld aan een digi Canon uitgeven en er een stel L-lenzen bij kopen , of vergelijkbaar van Nikon..... Zoveel geld voor een Hasselblad is alleen nuttig als je er ook écht mee om kan gaan.. |
|
quote:Schotland? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat is echt een hele mooie foto! Dat licht damn, waar is die genomen? Kankerlul |
|
quote: Dank je. Foto is gemaakt in Frankrijk, in de Vogezen (als je dat zo schrijft). In de achtertuin van het huisje dat we hadden gehuurd, om een uur of half 7 's ochtends. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Echt super mooi! Kankerlul |
|
quote: Nee, Luxemburg. Bazzio Attacks!!! |
|
Fokking mooi man, moet daar ook maar eens een keertje heen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: als je er echt mee om kan gaan, is het alsnog niet nodig omdat je dan ook met een "mindere" camera je doel kan bereiken. Zulke dingen zijn alleen voor mensen met veels te veel geld. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |