|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oei kut, cover blown |
|
ikzelf doe op dit moment op school een opleiding grafiemedia en dat bevalt en foto's maken vind ik erg leuk ik ben nog niet extreem goed want foto's maken zelf is niet moeilijk maar mooie foto's maken wel maar zo erg ben ik niet bezig met foto's maken voor de kenners * meer met pre press , press , en after press ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
|
|
die bovenste is vet! |
|
Met die wa sik zelf ook wel blij, is genomen in de beenderen kapel in Kutna Hora, vlakbij Praag. |
|
ff gesaved, leuk voor de collectie plaatjes hehe |
|
Hey goed man! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Het lijkt Budapest wel Zeker leuke foto's. ok ff niet goed gekeken... het is praag uiteraard. Blindheid [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 16-04-2005 18:19] |
|
of praag... hmmmmmm, toch praag vermoed ik (zie hierboven) Karelsbrug? Fotogenieke brug in ieder geval [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 16-04-2005 18:21] |
|
quote: Gaaf. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
quote: Mooie foto's ghoulliette! |
|
Gisteren de Macromodus functie van mijn camera getest. Deze is jammer genoeg een beetje onscherp *sorry voor de afmeting* the only pleasure is pain |
|
@Vampire_girl, mooie foto´s. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dank je Leviathanica Vanmorgen heb deze foto nog gemaakt. the only pleasure is pain |
|
Wauw! Superfoto, die laatste! Heel mooi. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mooie fotos! Maar wat is dat voor een vreemde tuin man? Hele rare vlinder (nooit gezien), uitgedroogde drollen aan een boom en een iguana ...typisch twents? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ja, dat hebben we in Twente! Hier nog een vreemd beestje [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 19-04-2005 9:35] the only pleasure is pain |
|
Of je hebt een terrarium of in twente komen rare beestjes voor.. Maar je macromodus werkt goed. Mooie foto's. Digitaal? |
|
Terrarium is goed gegokt. Hadden we dit soort beestjes maar in het wild in Twente. En de foto's heb ik gemaakt met een Canon PowerShot A85. Ik ben een beetje aan het testen wat ik er allemaal mee kan doen. De foto's die ik tot nu toe met de macromodus heb gemaakt vind ik ook erg mooi geworden. the only pleasure is pain |
|
quote: Zeker hele mooi foto,s! Zo! krijg je toch complimentjes van iemand die geen fuck verstand heeft van foto,s Maar echt Vette pics! "Sehnsucht" |
|
quote: zij is niet kaal ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mjah! kaal kaal kaal! Hmmmzz kan je daar geen Duits nummer over schrijven? "Sehnsucht" |
|
quote: ja tuurlijk en dan noem ik mijn band Berkenschimmel en dan gaan we touren met die eikels van Oak en en en maar iig hele vette foto's van Le Lizards Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ha cool! Ik heb net een Powershot A75 gekocht. Maar ik kan er nog niet echt mee omgaan Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |