|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die eerste is tof Morgil.. En niet te bijdehand he?! changed to 'ouwe' |
|
ik wil ook een groothoek |
|
quote: ach.. die heb ik ook geen en ik maak toch redelijke kiekjes |
|
quote: niet? hoe krijg je dan zoveel op een shot, wat voor lens is jouw lens dan? mijne is 35-50-80, de standaard canon lens zeg maar. |
|
quote: je zult het niet geloven, maar die laatste foto's zijn gemaakt met.. Zo'n geval.. |
|
quote: ja dat wist ik al, maar wat is het bereik van zo'n lens, een mens ziet namelijk wat een lens van 50 ziet, en die pics (correct me if i'm wrong) zijn niet 50 maar hebben een grotere hoek. |
|
The gates of valhalla: |
|
quote: Een goed oog ziet op de foto van de camera van Morgil ´f=8.3 mm´ staan.. inderdaad zeer groothoek dus .. Ik zou nog wel een keer zo´n fisheye lens willen gebruiken, waarbij je echt bijna 180 graden op de foto kan zetten |
|
quote: dat is wel gaaf ja, iemand bij mij op les heeft zo'n geval en heeft eens foto's meegenomen die hij daarmee gemaakt had, echt super gaaf. |
|
Het lijkt mij inderdaad ook wel eens leuk om met een groothoekcamera te experimenteren. |
|
lens... niet camera |
|
quote: Hehe, bijdehaddnjea |
|
meer Berlijn: (niet geheel meer leesbaar op de scan, maar een van die trommeltjes was van ons aller Heinrich) |
|
Mooie foto's hier! Fotografie.... Moet ik ook maar weer eens gaan oppakken, maar ik vind dat afdrukken zo verschrikkelijk veel tijd kosten. Ik heb meestal 5 a 6 afdrukken voordat ik tevreden ben. Photoshop is wat dat betreft veel makkelijker dan de doka Toch vind ik het uitdagender om met een zwartwit-rolletje op pad te gaan. Anyway, hier volgen een paar De kenners zullen station Rotterdam Blaak wel herkennen. Let op het zonlicht: (bijna) evenwijdig aan de roltrap. (alleen een beetje scheef gescanned) Tunnels & Licht, Natuur vs Beton. Altijd leuk.... Uit mijn desolate vakantiekiekjes (was oorspronkelijk kleur, met photoshop gezwartwit). Ik kreeg zelfs reacties van:"Ben je naar een concentratiekamp geweest ofzo?" Hoezo een vertekend beeld van de Franse Middellandse Zeekust? (edit: ik zie zelf alleen kruisjes, maar kan geen fout in de link vinden....) (edit2: de één werkt nu wel en de ander niet, zal mijn verbinding wel zijn) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 11-03-2004 16:02] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Oude foto's van Finland. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: mooi, alleen jammer van de resolutie.. |
|
Door het scannen zijn helaas de kleuren veel grauwer geworden. Die kerk bijvoorbeeld steekt heel mooi af. Rood tegen lichtblauw. Beetje jammer dat je dat dus niet kan zien zo. (Het is trouwens ook met een heel eenvoudig cameraatje gemaakt.) [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 15-03-2004 13:20] Subtiel kamerolifantje |
|
Afgelopen zomer genomen met een fish eye lens. Vond hem erg mooi geworden. |
|
leuk foto'tje. beetje donker, maar ik zou het niet beter doen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
fish eye is gaaf nog wat Berlijn: (gedeelte van de bieb) beeld op museum insel, geloof bij het Altes museum. |
|
Hmn... heb wel een paar leuke shots (vind ik, en mijn CKV docent met mij ) Beekje naast mijn school: Leuk boompje naast mijn school: Een boomgevangenis En tenslotte; een trappengat FREEZE |
|
Uhm.. |
|
[edit: foto ofline gehaald] [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 05-04-2004 1:58] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Goed he? (ben beetje melig geloof ik ) Y dradinges; hehe, wel mooi hoor FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |