|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zover ik weet zijn er hier 3 die regelmatig model staan voor foto's. Metal girl, Saphire en ik, maar wel alle drie een ander soort fotografie |
|
hee She_Devil moet ook in dat rijtje van mooie vrouwen en idd jullie zijn allemaal zeer mooi |
|
dat is een vette serie!!! Mooi voor in de woonkamer ook |
|
quote: "slijmbal" |
|
@Saphire Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
Vraagje; ik heb deze week men camera een klein beetje kapot gedaan tijdens het wandelen bij de hond... Nu was ik eens aan't kijken voor een nieuwe, en ik kom het model Canon IXUS 500 tegen... Dit lijkt mij wel een goeie digitale camera, maar zoveel ken ik er niet van. Iemand ervaring met dit model, of heeft iemand andere tips voor mij? Edit - na even doorlezen lijkt de PowerShot series mij beter. Batterijen tegenover accu, en handmatig scherpstellen. Iemand hier ervaringen mee? [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 12-12-2004 16:35] |
|
Vergis je niet met dat handmatig scherpstellen zeg, tenzij de camera een lens heeft waar je aan kunt draaien stelt bij digitale camera's de manual focus niet veel voor. Mijn Nikon Coolpix 5700 heeft ook manual focus, maar meer als een punt aangeven waar de camera moet stoppen met focussen is het niet. Het focussen doet de camera voor je, jij kan alleen maar "stop" zeggen. Niets haalt het bij een analoge camera. Helaas is die van mij kaputt cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ah zo zit dat. Dat wist ik niet. Bedankt voor de tip. Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar de Powershot ga kopen, maar ik ga daar eerst nog een paar reviews van zoeken... |
|
Iemand ervaring met dit toestel? De Samsung Digimax A6. Ben nu in het bezit van een Samsung Digimax 360, welke op zich zeer goed bevalt, maar ik ben toe aan iets nieuws. Voor mijn oude camera (model 2003, ongeveer 1 jaar gebruikt) kan ik nog zo'n 100 á 150 euro krijgen. Voor de A6 moet ik zo'n 250 gaan betalen. Mijn oude camera heeft 3,2 megapixel, deze heeft er 6. Verder zijn de specificaties vrijwel gelijk, alleen is de A6 wat uitgebreider, betere macromode, groter lcd-scherm, groter intern geheugen, handmatig in te stellen sluitertijd, etc. Een nieuwer model, waar ik ongeveer 100 euro voor zal moeten bijleggen. *Twijfel* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Als ik jou was zou ik sparen voor iets waar je echt wat aan hebt. Tis natuurlijk hartstikke leuk zo'n camera'tje maar echt heel veel nuttige extra's lijkt die mij, op de megapixels na, niet te hebben. Megapixels zijn ook niet alles, met 4 kun je al prachtige foto's maken. Goede lens vind ik dat dat betreft veel belangrijker. edit: Dat is ook de reden waarom ik heb gekozen voor een olympus, een merk dat uit de fotobranche komt en niet uit de computerbranche. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-12-2004 13:56] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
voor hetzelfde geld heb je idd ook 2e hands een echte camera. |
|
|
|
quote: Deze is mooi |
|
die gehele serie is mooi Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
deze is enorm vet ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dat ben ik helemaal met jullie eens hoor (ook @arrebar dus), maar... Dan zou ik uitkomen op een spiegelreflex (geen digitaal ding dus), als dat is wat jullie bedoelen. En, hoezeer ik ook hou van 't fenomeen 'foto's maken' op zich, ik heb voorlopig nog geen tijd om me er daadwerkelijk in te gaan verdiepen. En ik vind wel dat je dat moet doen, als je mooie foto's wil maken met een spiegelreflex camera (handmatig alles instellen, werken met verschillende lenzen etc.). Fotograferen op die manier is mooier, echter, maar ook moeilijker. Daarom heb ik dus voorlopig gekozen om weer op de makkelijke toer te gaan, een gebruiksvriendelijke digitale camera met een hoog aantal megapixel en een aantal mogelijkheden om toch bepaalde opties handmatig in te stellen. Ooit... Als ik 's wat meer tijd en geld overheb, wil ik gaan voor een goede (digitale) spiegelreflexcamera, en dan ook een cursus gaan volgen, of zelf veel oefenen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oja, wat voor 'echte' camera zou je me voor dat geld aanraden dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nikon D70 Dat is dus een grapje.. die ligt nogal buiten die prijsklasse. kijk eens op www.dpreview.com, staan hele goede recensies op. |
|
hier nog een paar foto's: [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 15-12-2004 18:57] |
|
Dit fijne toestel aangeschaft! Binnenkort resultaten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Dat ding lijkt echt sprekend op de analoge spiegelreflex die mijn vader had, voordat hij hem omruilde voor een digicam die toch wel "iets" minder werkte. Is deze eigenlijk digitaal of is het een analoge? |
|
Er staat voorop 'Finepix', doet me vermoeden dattie digitaal is. |
|
quote: Digitaal (Fujifilm Finepix s5500 ZOOM). Maar wél met een behoorlijk aantal mogelijkheden om handmatig in te stellen, dus ik kan vast gaan oefenen. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 16-12-2004 9:45] ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |